1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    :eek::thumbs:
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem zaterdag verzonden en het pakket is nu pas in het sorteercentrum van Kiala |:-

    En krijg je een compleet nieuwe Playstation? Duurt dus ongeveer 5 werkdagen...
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja compleet nieuwe want had een killzone bundel en nu kreeg ik een gewoone doos zeg maar.
    En bij mij gaf die hem rond diezelfde tijd in sorteercentrum uit dus zal vast wel goedkomen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi! Hoop dat ik hem vrijdag dan ook heb!
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    En zojuist m'n PS4 weer opgehaald. \o/
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja over de service van Sony valt nu echt niks te klagen doen ze echt verdomd snel.
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    De L1 knop van mijn controller blijft af en toe klemmen/afhangen als je hem indrukt. Behoorlijk irritant en dat na 2 weken al terwijl ik er nog bijna niet op gespeeld heb. Kan ik hiermee richting Sony voor een klacht met de hoop op een nieuwe controller?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als het goed is kun je het ook zelf fixen.
    [yt]fRu3qKcUECk[/yt]
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Of richting de verkoper. Daar heb je een overeenkomst mee gesloten. Zij zijn verplicht het voor je af te handelen :)
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn discdrive deed het zaterdagavond ineens niet meer, die bleek in een eject-loop te zitten waardoor ik geen nieuwe disc erin kon doen...

    Een harde reset heeft het probleem verholpen maar ik wacht nu op de dag dat het weer gebeurt en ik Sony ga bellen voor een vervangend apparaat.
     
  11. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb mijn PS4 via een optische kabel aangesloten op mijn Logitech Z-5500. Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd maar ik krijg als geluid steeds maar Dolby Prologic II. Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om Dolby Digital en DTS te krijgen?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je bij de Primaire uitvoeraansluiting wel aangegeven dat je het hebt aangesloten met Digital Out?
     
  13. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Uitvoeraansluiting staat Digital Out (Optical)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan heb ik al geen ideeën meer. :+ Hier werkt het wel
    [​IMG]
     
  15. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Gister mijn eerste schrik momentje gehad met de PS4, ik was weg en een kennis van mij was wezen spelen op de PS4 op een gegeven moment vast gelopen, disc wou er niet meer uit.

    De volgende manual van Sony gebruikt: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5061

    Disc eruit gekregen en een andere game erin speelde probleemloos af daarna de disc die vast liep er in gedaan en precies hetzelfde probleem. Opnieuw de stappen van de manual uitgevoerd disc eruit en bekeken wat blijkt een aantal vette vingers waardoor de disc niet leesbaar was en hij vastliep en de disc niet meer wou uitspugen.

    Disc schoongemaakt en daarna opnieuw geprobeerd en deed het weer probleemloos toch was het even schrikken toen ik thuis kwam maar hij doet het gelukkig nog.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb pcm out. Is dat beter?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja,

    pcm is uncompressed dus het mooiste is als je versterker pcm aan kan en daar zelf wat moois van maakt
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zelf oplossen is veel makkelijker. Kost 10 seconde van je tijd. Heel eenvoudig om de knop eraf te halen zonder schade toe te brengen aan de controller. Garantie blijft gewoon intact. Ik was zo slim om de controller meteen open te schroeven...

    Had ongeveer hetzelfde probleem. Drive maakte een heel hard krassend geluid (disc werd niet beschadigd) en als ik op de eject knop drukte duurde het zeker een minuut voordat de disc er weer uit kwam. Probleem deed zich voor zonder enige aanleiding. In de ochtend nog gewoon gespeeld en in de avond na het eten had ik dat probleem bij het opstarten.

    Sony gebeld en console opgestuurd via een Kiala punt. Binnen 6 dagen (woensdag afgeleverd en dinsdag weer op kunnen halen) had ik een nieuwe console. Service is dus erg goed.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er zijn best veel discdrive problemen...
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker uurtje terug dacht ik even battlefield 4 te spelen, ligt het Psn Netwerk plat.
    vorige week ook al, is dit de toekomst van Sony, terwijl de deze generatie wel moeten betalen voor online gamen.

    Ik wil gewoon Xbox live op een Playstation console.:lol:

    De One vind ik niks vanwege kinect troep (bv alleen automatisch kunnen inloggen icm kinect) en heb daarom deze console weggedaan.

    Misschien toch terug naar Xbox360:)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013

Deel Deze Pagina