1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    MS Store DE deed er bij mij ongeveer een week over, maar het is nu wel kerstperiode, dus kan langer duren. En jij bestelt bij Amazon, dat doet er altijd langer over is mijn ervaring. Houd rekening met minimaal twee weken, dan kan het altijd meevallen.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mocht ie gewoon op voorraad zijn en zij geven aan dat het verzenddatum meteen is, duurt het echt geen 2 weken Yellow.

    Bestel al jaren op diverse amazon sites. Laatst nog mijn ps4 ontvangen op 30 november, terwijl die 29 november verstuurt is.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Het punt is dat producten die ik besteld had, onder andere een paar guides, elders op de wereld vandaan moesten komen. Het gaat er bij die multinationals volgens mij ook om waar het product op voorraad is. Mijn eerste keer kopen op Amazon kwam het uit Nieuw Zeeland, de 2e keer uit de UK. Beide keren was het op voorraad en beide keren duurde het zeker twee weken. En ik lieg hier niet over, zo heb ik het alleen ervaren. Ik moet er wel bij zeggen dat het al een paar jaar geleden is, aangezien ik eigenlijks nooit met of via andermans CC iets bestel. Ondertussen kunnen ze hun service wel verbeterd hebben, maar vind het nog steeds jammer dat je niet met PP kan betalen, want dan zat ik elke dag op hun sites zo ongeveer. :+
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Amazon via .de en .co.uk komt bij mij altijd binnen 3 dagen aan mits op voorraad. Zeker geen 2 weken.

    En Nieuw Zeeland, vind je het gek dat het 2 weken duurt 8)
     
  5. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay thanks guys! Helemaal hyped nu haha
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij als je bij je order kijkt staat er ook een verwachte leverdatum.
    Of in je mail.
     
  7. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen ouders wonen niet bij elkaar en hij is nu niet in Nederland dus doet het voor mij met zijn CC als hij internet had. Vrijdag sowieso misschien morgen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    OMG: Verzendbevestiging van mijn P & C kit. Dat is best snel en ik maar denken dat een aantal dingen niet meer op voorraad waren in de Duitse MS store. :eek:_O_
     
  9. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0

    Super gaaf voor je!
     
  10. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg deze thread niet meer sinds pagina 200, maar ik was gisteren bij de Saturn in Oberhausen (Centro) en daar hadden ze nog een aantal Xbox One + Ghosts packs liggen (3 geloof ik).

    Voor diegene die nog een ritje wil maken, Oberhausen ligt ie nog in de winkel ;).
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ff een vraagje wat ik niet snel duidelijk kan terugvinden.

    Ik heb mijn local op UK staan en heb omdat mijn CC in NL geregistreert staat ervoor gekozen een Uk puntenkaart te kopen van 10 pond. Deze staat nu weliswaar op mijn account bijgeschreven maar de grap is, dat wanneer ik het daadwerkelijk wil besteden aan bijvoorbeeld Forza DLC, dat het mis gaat. Ik krijg dan de boodschap dat ik weer betaalgegevens dien in te vullen en hier kan ik (wellicht logisch) geen NL gegevens invoeren. Omdat ik problemen met mijn CC wil voorkomen heb ik nu niks ingevuld en dus ook niks aangeschaft.

    Iemand een idee wat te doen of ben ik verplicht tot account migratie naar UK over te gaan? Liever niet want dan dien ik hoogstwaarschijnlijk mijn adresgegevens van de CC aan te passen en dat vind ik tricky.
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde op mijn USA account. Je moet hier gewoon een random adres invullen in de UK. Kies bijv een hotel of een restaurant. Er gebeurd verder niks met dit adres en je CC.

    Eigen account is bij mij NL, Xbox One op USA.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup als die op voorraad is gaat het wel snel. Voordeel ook natuurlijk dat het magazijn gewoon hier in Nederland staat. :)
     
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb bij amazone.de de game forza5 en een play & charge kid besteld! het was beide op voorraad, maar na 2 dagen staat er nog steeds dat de verzending word voorbereid! verzend amazone.de zo traag of worden de gegevens niet zo vlug bijgewerkt?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De games die je bij Amazon.de besteld, zijn die gewoon in het Engels?

    /Edit: Meer algemeen, maar waar kan je uberhaubt het beste je Xbox One games bestellen?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
  16. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Je account koppelen aan paypal/creditcard, adres uit USA invoeren. iedere game downloaden voor $60,-!
     
  17. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan u local settings aanpassen naar usa of hoe werkt het juist om in de US store aankopen te doen ?
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja en US adres invoeren.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. marco314

    marco314 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Net in aachen geweest bij Saturn. Er liggen nog ongeveer 7 pakketen incl. 3 games. Fifa,assassins creed black flag en ryse voor €679. Vanavond knallen.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan je ook ergens Engelstalige games op disc krijgen? Geen zin om voor een paar tientjes later mijn halve Xbox/account om te bouwen om een spel te spelen.
     

Deel Deze Pagina