Rainbow six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door lijpo, 19 jul 2003.

1. lijpo

lijpo Guest

Titel: RAINBOW SIX 3

Developer:
    Ubi Soft Entertainment

Publisher:Ubi Soft Entertainment

Release datum:November 2003

Multiplayer: Xbox live!

Info:Niks of niet veel bekend

Screens:

Zal deze game hoge ogen scoren(whatever het gegede is)of verliest de game ze juist. Laten we wachten. Het nieuws wat er is is veelbelovend.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vervang even je screenshots, want dat zijn screenshots van Raven Shield (PC).

Done.

3. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jaja dit ziet er weer een strakke game uit! van de makers van GR dus dat moet wel goed zitten! deze is toch vooral urban warfare in plaats van uitgestrekte gebieden zoals in GR?

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Info: Dynamic Lightning efects :D Niet zo goed als in Splinter Cell, maar toch wel heel erg tof. Kan je het beste op screen 1 zien. Maar er zijn wel betere screens.

En de teamwork is echt voor de console gemaakt. Dus niet die troep die we al op de PSX hebben gezien. maar nu is het hopelijk goed

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd naar hoe Rainbow Six het doet op de console - Rainbow Six 1 is reeds verschenen op de PSX, N64 en Dreamcast maar was daar niet echt console-vriendelijk. Dit is het eerste echte Rainbow Six debuut op een console en men pakt het goed aan.

Althans, het is geen poort en is zelfs volledig opnieuw opgebouwd - Het is neit eens gebaseerd op Raven Shield, de derde Rainbow Six game van de PC.

Je maakt geen plan, maar gaat gewoon naar 'binnen' en kan met behulp van een kaartje je route uit stippelen. Voor zover ik er van begreep speel je slechts met 4 man - Chavez, Loiselle, Weber en price. Geen uitgebreide rosters met 30 man dus. Ik vraag me af of je dan nog met teams werkt - Moet haast wel, want waar is die Zulu code (die nog in het bovenste screenshot staat) anders goed voor :)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Opvallend is toch dat de units zelf niet heel erg gedetailleerd zijn, niet als op de PC iig (en ik heb niet echt een sterke PC).

7. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik heb dat filmpje van GR bekeken en ik zie toch echt wel meer dan 4 man. ik hoop toch wel wat meer want dat versterkt de teamplay toch wel. ik denk net zoals in GR 6 man ofzo kheb anders geen idee.

ik vind het wel vaag het is geen ravenshield maar wel deel 3:confused:
    ach wat boeit de naam als het spel maar goed speelt!

dan ga ik nu maar weer verder met ravenshield:)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ghost recon is een jaar of 3 oud :)

'normaal' in de Rainbow Six serie is 8 man indelen over 2 a 3 teams. Alleen laatst las ik dat je dus slechts met die vier bovengenoemde personen speelt. Teamplay is dan natuurlijk nog wel aanwezig, maar je beschikt niet over 2 teams (die je eigenlijk alleen nodig hebt als je een plan maakt, wat hier niet het geval is, of een kamertje wil binnen bursten).

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nooit echt van tactical shooter gehouden, het trok mij gewoon niet. Maar een week geleden heb ik mij mn zwager Raven Shield multiplayer gespeeld.. ik was verkocht :eek: Speelt heerlijk! Terwijl dit op de Xbox niet Raven Shield is, is het wel een nieuwe Rainbow Six zonder plannen :cool:

Volgens mij een geweldige game over Xbox Live, zeker eentje die ik ga checken.

10. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    is de xbox dan al 3 jaar oud??? er staat een X111 en een Rainbow six filmpje op de xbox versie van GR maar ach je zal wel gelijk hebben. het boeit niet als het maar lekker speelt

11. ITNL

ITNL Guest

Hij bedoelt de pc versie...

12. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    |:- duhhh dat snap ik ook nog wel...het originele GR is al 3 jaar oud maar het filmpje dat ik gezien heb staat op de xbox versie

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm dus? Ghost Recon op de Xbox is dan wel wat opgedoft, maar het blijft een concept van 3 jaar oud met een oude engine. Rainbow Six 3 draait echter op iets totaal 'nieuws', de Unreal engine.

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorige week GR gekregen. Tacktical shooters trokken me helemaal niet, maar dat vind ik toch wel vet.
    Maar als er geen plannen in zit. Hoe speel je dan? Je wordt gewoon gedropt en dan loop je je route? Of kun je net zoals in GR ingame op een map plannen (dat systeem werkt btw best goed)

16. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij bedoelt dat hij dat filmpje heeft gezien op de XBox versie van GR. waar XIII ook bij stond. daar zag hij misschien 8 man. toen heette het nog Raven Shield dacht ik.

17. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb die PC multiplay demo helemaal kapot gespeeld, was echt heel vet! daarom ga ik deze game ook zeker voor de xbox halen en op Live spelen :9 Op live word het echt vet met die headset :9

Deel Deze Pagina