Wil je iets goedkoper zijn kun je prima bij amazon.co.uk bestellen. Vrijdag 13 dec assassins creed besteld dinsdag 17 dec ontvangen. Totaal €58,- incl verzenden.
dan is amazon.de niet zo snel, maandag 16 dec forza5 en play&charge kid besteld ( beide waren ze op voorraad) tot nu toe nog steeds in voorbereiding! dit blijft duren ( dat het dan nog niet in voorraad stond ok) maar we zijn 3 dagen verder en nog steeds niet verzonden! verwachte leveringsdatum is zaterdag 21 dec, dit zal wel als het nu nog niet verzonden is! gelukkig kan ik nog verder met mijn digitale games!
ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van een xbox one.Ben hem in de mediamarkt in Aachen gaan halen dinsdag. Er lagen nog een stuk of 10 bundels met ghost voor 529€
Mensen ik kom net uit keulen en ben nu de gelukkige eigenaar van een xbox one. Iedereen die zekerheid wil moet naar keulen gaan. Daar in de saturn en mediamarkt hebben ze zeker 50 stuks. Ciao :-D
Ik heb vandaag Zoo Tycoon binnen gehad van Amazon.de. Stond op de voorkant van het doosje dat het spel geheel in het Duits was, dus vreesde al een beetje voor. Start ik het spel op is het gelukkig in het Engels en kon ik de taal optie niet veranderen.
Morgen van plan via .DE te bestellen, vraagje voor diegene die met Paypal hebben betaald. Werd het geld meteen afgeschreven van jullie paypal?
Hanneshamlap heeft geen tijd meer voor XBW nu hij zijn xbox heeft, was overigens ook nog eens een hele mooie jongen die Hannes! Veel plezier met de One!
Heb hem inderdaad! Echt een geniaal apparaat! nogmaals bedankt Bekside, voor het aanbod en de goede afhandeling!
Heb zelfs die van mijzelf zojuist met woekerwinst verkocht! heb er nu spijt van omdat ik lekker wil gamen Niemand hier die hem tegen Kostprijs aan mij kwijt wil? Je buit een mede gamer toch niet uit door er meer voor te vragen!? Iemand? /Mod Nu is het wel best geweest. Bij deze een OW - Cookie
Dus als ik het goed begrijp, heb jij een stapel Xbox One's voor een flink bedrag verkocht en nu vraag je of iemand de zijne wilt verkopen voor de kostprijs? Ok.
Nee, hij is puur aan het trollen. Hij zal ongetwijfeld spullen hebben verkocht maar dit is gewoon aandachttrekkerij.
Ik heb gisteren me xbox one bij computeruniverse besteld. Verzending binnen 1 a 2 dagen wordt gezecht. Wie weet of computeruniverse een mailtje stuurt met updates van de bestelling. (hopelijk tracking mailtje voor de zending )