1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hiervoor moest ik gewoon even inloggen hahahaha :lol:
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  3. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan alleen kiezen tussen Engels, Frans en Nederlands
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok dan heb je een andere versie dan ik heb. Duits is bij jou dus niet mogelijk.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Krijg morgen Fifa 14 voor de X1 binnen. :)

    Nog wat dingetjes waar ik op moet letten? :D
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Buitenspel :+
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kan ik als manager bij Career mode switchen van club? Ik heb gesolliciteerd bij een club en dan krijg ik dit terug:

    Maar hoe kan ik zeggen dat ik wil? Ik zie die functie nergens.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is het mogelijk om op de next gen versie 2v2 online te spelen maar dan met een vriend naast je? Dat kon wel met FIFA 13 op 360 en ps3

    Kan die optie nergens vinden
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Maak je een grapje? Paar pagina's terug stipte ik dit al aan, maar niemand reageert. Het is zo ziek: ze hebben tournament eruit gehaald maar dus ook online lobby met vrienden. Je kunt dus niet online 2 vs 1 of 2 vs 2 met vrienden, maar slechts 1 vs 1 online friends of met 1 vriend in een coop 2 vs 2 tegen 2 vreemden. K*T EA. Is echt Konami-achtig-slecht dit. Hoe kan een bedrijf als EA deze fout overkomen, terwijl juist hun online-ding mij overhaalde om PES te laten liggen..... K*T EA K*T EA enz enz

    Hier een link naar een officieel EA forum met 66 pagina's aan klachten hierover:
    http://answers.ea.com/t5/FIFA-14/No...-there-is-no-way-to-play/td-p/1851269/page/66


    Geen reactie van EA nog tot dusver... K*T EA
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wauw. Slechte zaak inderdaad. Wist wel dat de next gen versie het een ander mistte maar dit is echt erg. Want met vrienden online was juist een van de sterke punten van Fifa

    Nu dus alleen offline multiplayer? Gare zooi man
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ff voor de duidelijkheid: volgens mij is teamlobby online er ook current gen in '14 uitgesloopt. Dus je kan in fifa 14 (welk platform dan ook) niet meer online met 3 vrienden, maar hooguit nog online 1 vs 1 of samen met 1 vriend 2 vs 2 maar dan in coop seasons tegen altijd 2 vreemden.

    Gare zooi is zeer netjes gezegd joh.
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Creation Centre is er ook uitgesloopt =(

    Echt belachelijk dat er zoveel gamemodes eruit zijn gehaald
     
  14. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0


    Nieuwe aflevering vergeet niet te abonneren:)
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Als ik een wedstrijd wil starten blijft het scherm vaak staan op dat witte achtergrond (stadion). Vervolgens staat er dan iets van oppenent has left the match ofzo. Soms moet ik wel 15 x zoeken voordat ik eindelijk kan spelen. Ook speel ik noooooit thuis.
    Weten jullie wat hier aan de hand is?

    Ik heb gewoon een goede internet verbinding en met geen enkel ander spel problemen.
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan staat de Firewall OF NAT niet helemaal open.
     
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wellicht heeft een van jullie interesse in onderstaand bericht.
    Voorheen organiseerde wij op onze site voornamelijk FUT toernooien.
    Nu komen daar ook H2H toernooien bij.
    Ik zal het bericht in een spoiler zetten, zodat mensen die geen interesse hebben, het ook niet hoeven te lezen!

    Een nieuw uniek project op FIFAHolland maakt het FIFA toernooien spelen op onze site nog aantrekkelijker en spannender dan we al gewend waren. In een unieke toernooireeks wordt er gestreden om dé titel die er echt om doet! Wie wordt de beste H2H FIFA-Speler van de wereld op FIFAholland?

    Om de zoveel weken starten we een H2H FIFA Toernooi dat op basis van een Knockout systeem tot een winnaar leidt. De winnaar van een zogenaamde "Around the World" FIFA Toernooi plaatst zich automatisch voor het eind toernooi, de "Around the World Wereld Beker". In totaal zullen er 6 pré toernooien worden gehouden (alle continenten).

    De inschrijving voor het continent Europa start 25 december om 15.00 uur.

    Meer info? Check FIFAHolland.com

    Iedereen fijne feestdagen toegewenst!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nice, FIFA ziet er goed uit de op de One. Menu's zijn wel even wennen, maar het werkt voor het eerst weer zoals ik het graag hebben wil. Laatste keer dat ik de menu's goed vond werken was met FIFA 2003 ofzo, maar heb ook een aantal overgeslagen. Spel speelt best wel traag, maar ik zal vanavond eens verder bekijken of dat allemaal lekker werkt. Uiteraard een carrière begonnen bij Heerenveen als Manager en nog een Ultimate Team heropgestart. Ik deed daar nog wat mee, UT, behalve Gold Packs kopen. Dat doe ik dus ook niet weer.

    Ik ben online erg slecht, maar ik wil toch wel UT ook gaan spelen. Is het nu offline ook goed te doen om credits binnen te halen of niet???

    Bony had ik in elk geval wel als zeldzaam in een van mijn packs, Gold. En Bony is een nice speler in de spits, maar ik doe niets met mijn UT als ik offline niet allemaal hetzelfde kan doen als online. Nog niet naar gekeken en nu ook nog geen tijd.
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is dit matig zeg! Had echt meer next gen verwacht. Hoe houterig hoopdat het volgendjaar beter wordt


    En dat nederlandse commentaar slaat de plank volledig mis!
    Haha Dat laatste is natuurlijk een grapje!
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Houterig? Bewegingen zijn meer dan realistischer op de PS4/XONE. Heb je überhaupt wel gespeeld? Je oordeelt nu volgens mij via een gameplay filmpje?
     

Deel Deze Pagina