Het Xbox One insteltopic (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Molly, 22 nov 2013.

1. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ja dat was allemaal wel gewoon gelukt inderdaad, maar als ik hem dan laat verifiëren vraagt hij direct om een credit card te koppelen. Ik denk dat microsoft als ware wil kijken of er geld te halen valt. Ik heb die account net aangemaakt en mijn bankrekening eraan gekoppeld. Maar dit heeft een verwerkingstijd van 2-3 dagen. Maar ik wacht even af of iemand mij dit met meer zekerheid kan vertellen. Dat als ik geld stort via ideal, of hij dan niet meer om een creditcard vraagt als ik mijn account wil koppelen.

2. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Mij wilde het maar niet lukken games te downloaden via marketplace met paypal. Hij bleef maar vragen naar een creditcard, misschien omdat mijn account nieuw is en mijn bankrekening nog niet geverifieerd is. Dus nu een tijdje bezig geweest om US gift cards te vinden, uiteindelijk op Maximus Cards terecht gekomen. Prijzen liggen enkele dollars hoger, maar ik kocht de 50dollar en daar krijg je 2 dollar korting op door 'okt4000' als kortingscode in te vullen :thumbs: . Nu meteen NBA2k14 beginnen te downloaden.

3. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor battlefield $59,99 betaald en "woon" in Darby Montana wat samen met Delaware, New Hampshire en Oregon tax free states zouden moeten zijn.
    http://taxes.about.com/od/statetaxes/a/States-Without-A-Sales-Tax.htm
    Volgens mij heeft iedereen dit bedrag betaald dus het zal wel bij MS terecht komen. Die rekenen altijd hetzelfde bedrag maar zodra hun belasting moeten betalen over de verkochte games zijn die van mij tax free en voor hun dus extra winst.
    Maar dit is mijn theorie. Misschien heeft iemand hier wat meer info over.

4. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd 5 dollar tax betaald. Heb mijn woonplaats op New York staan geloof ik. Dit werd me ook pas duidelijk toen ik mijn PayPal-afschrift zag, op de xbox stond er dat ik 60 dollar moest betalen

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Hoeveel is er bij jou in Eurie's van je rekening gegaan? Bij mij werd 60USD omgerekend door PayPal als 50EU en niet naar 45EU zoals sommige beweren.

Sent from Indianapolis driving A Mazda.

6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    dat is vreemd want met de huidige koers moet het toch echt niet meer zijn als EUR 45

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet ook een taxfree State nemen zoals bijvoorbeeld Alaska. Dan betaal je netjes €45

8. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja maar dan nog kom je niet aan die EUR 50 , was toch ca $5 tax ofzo ?

en hij schrijft dat $60 omgerekend werd naar EUR 50 , terwijl dat op het moment $68 is

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb zo'n vermoeden dat het PayPal fees zijn, hoewel dit eigenlijk niet zo moeten want fees zijn voor de verkoper normaalgesproken.

Edit: sorry bij mij is er 65USD afgeschreven 5USD tax dus....

Ben vanmiddag f druk, ga verhuizen naar Alaska:)

Sent from Indianapolis driving A Mazda.

Laatst bewerkt: 21 dec 2013
  10. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    daar moet je met credit card betalen? dus als je die hebt kan je hem ook aan je paypal koppelen toch?

11. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Nee ik heb daar via Ideal betaald. Ik kijk na het weekend wel eens een keer of pay-pal wel werkt als ik mijn bankrekening bevestigd heb.

12. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    En dat heeft gewerkt dus? 39 euro afgeschreven? Is wel iets goedkoper dan http://cardscodes.com/ , dus maybe de volgende keer proberen daar.

13. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb met Ideal uiteindelijk 2x apart die 50 dollar voucher besteld. En zag vanochtend dat er 2 afschrijvingen van 39,41 waren ofzoiets. Ik had die eerste code met een halve minuut binnen en de tweede echt met 3 seconden ofzo. Dus super goede service!

14. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Oké top! Ga het een keer proberen :thumbs:

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier die regio ierland heeft gekozen? Ik heb via de x1 punten geredeemed maar die komen op mijn oude 360 account. Graag geen reacties van zet hem op usa..

Send with Tapatalk HD for Android

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je beetje door had gebladerd kan je geen punten claimen op je X1. Je kan enkel met paypal betalen anders niet. Wel moet je 'm koppelen met een fake USA adres van een bestaand hotel ofzo.

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dit gebruik ik als (tax free) billing adres in amerika

LATHRUP VILLAGE, MI 48076
    United States
    (tel) 517-373-7350

18. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, maar in feite over het aankopen van DLC. Na wat rondzoeken lees ik op het internet veel tegengestelde berichten.

Ik lees veel het volgende: "Games zijn regio-vrij, maar DLC is dit niet."

M'n Xbox komt overmorgen normaal aan en ik heb Battlefield 4 (UK import) momenteel al liggen. Kan ik dan extra DLC zoals extra maps aankopen in de US, en dan switchen naar UK? Of is de DLC dan gelockt?

Ik wil nu op een UK profiel spelen, maar wil later niet al m'n DLC verliezen omdat ik dan op een NL profiel zou overschakelen.

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mijn Premium voor Battlefield is door de eerste eigenaar gekocht in Ierland. Toen ik zijn Xbox One overnam ben ik geswitcht naar de USA.

Premium doet het nog steeds. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

20. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Super. Thanks!

Deel Deze Pagina