1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Xbox One insteltopic (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Molly, 22 nov 2013.

  1. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou points hier kopen bij www.offgamers.com, hebben nu ook een actie: 2 x $ 50 voor €73 ( inc 1 euro IDEAL kosten), Punten komen alleen niet binnen 3 seconden binnen zoals bij de rest.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2013
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het hellaas niet voor elkaar via paypal op us store te kopen.

    heb alle stappen doorlopen, heb alles zoals in het filmpje en nagekeken bij payments en zie idd mijn paypal.

    zodra ik een aankoop doe en op confirm druk dan zegt hij:

    Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

    via xbox one store krijg ik:

    we couldnt get authorization for this.....
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Contact met paypal opnemen? En kijken wat men voor je kunnen doen. Bij mij kan ik nog steeds (gelukkig) games kopen op de X1 marketplace.
     
  4. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    betaal heel vaak met paypal, nooit problemen gehad, denk niet dat het bij paypal ligt maar mss iets anders, ben benieuwd of er andere hier zijn met dezelfde melding en hoe ze dit hebben opgelost
     
  5. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg dezelfde melding met een creditkaart die ik wilde koppelen via de amerikaanse xbox site. Adres gegevens kwamen niet overeen.
    Probeer eerst eens een aankoop te doen in de nederlandse store.
     
  6. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem, heb toen ingelogd op www.commerce.microsoft.com en heb mijn PayPal verwijderd. Daarna de PayPal weer opnieuw toegevoegd en hij werkte plots weer :) Rechtsboven in had ik NL veranderd naar US. Hoop dat dit werkt voor jou.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog steeds jammer dat als je locatie op Ierland staat geen punten kan redeemen, ze komen op mijn NL account terecht.

    Als ik op die commerce site kijkt zie ik wel die 50,40 bijgeschreven staan op mijn IE (ireland account).
    Wat kan ik het beste nu doen behalve de switch maken naar US want ik wil het tegoed op mijn 360 account niet kwijt..

    Edit : Dit geprobeerd

    Vraagt om een creditcard. die heb ik niet en wil ik niet ....
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2013
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    yesss, tnx, dit heeft geholpen, BF4 downloading :D
     
  9. indocolin

    indocolin Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding als ik mijn paypal verwijder en opnieuw toevoeg:mad:
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik neem aan dat iedereen hetzelfde probleem heeft nu de benelux nog niet ondersteund is, maar toch even vragen;

    Als je naar xbox music of xbox video gaat vraagt/zegt de X1 dat je regio niet overeen komt met ingestelde regio (uiteraard, want wil wel de voice commands), je kan dat scherm niet wegklikken maar als je bv via de music store iets wil beluisteren lukt afspelen gewoon, enkel next/prev etc werkt blijkbaar niet want terug "change country" scherm.

    Als ik echter gewoon video/muziek stream van m'n pc naar de X1 (>play to) werkt dit gewoon goed, voice commands voor play/pause ook, maar als je next/prev song zegt ook die "Can't next song from here" boodschap. Hebben jullie dit ook ondervonden?

    Edit: Ook met de Smartglass One app kan je niet verder, icon greyed out, en terug werkt enkel voor begin van die song, niet terug in de playlist tijdens streamen.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2013
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heb je dit dan op de 360 gedaan?

    Op de 360 werkt het precies hetzelfde als de x1 :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon altijd de ingame store gebruiken. Ook voor toekomstige DLC. Staat daar altijd eerder dan op de Xbox MP.
     
  13. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een dezer dagen m'n One die ik via amazon.co.uk besteld heb binnen. Als ik hier Xbox punten koop (België) kan ik die in de store van bv. Ierland redeemen om bf4 te kopen?
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Crap verkeerde topic.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  16. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Er waren hier toch ook mensen die paypal gebruikte om via us store spellen aan te schaffen? Maar geen credit card aan hun paypal hebben gekoppeld? Ik heb mijn bankrekening bevestigd bij paypal, maar toch blijft hij zeggen dat ik een creditcard moet toevoegen zodra ik hem via de site wil verifiëren.

    Edit: nvm het is eindelijk gelukt :+ .. Meteen 2 games voor 88 downloadenbeter dan 1 voor 70 in de winkel :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop een virtuele creditcard, voeg die toe en het is gedaan
     
  18. brute nl

    brute nl Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ajax***
    Hoe het je dan uiteindelijk gelukt? Ik zit met het zelfde probleem.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo mede Xbox One'ers ;)

    Ik heb zojuist mijn Nederlandse voeding ontvangen en vanavond kan ik aan de slag gaan. Wat kan ik nou het beste doen qua instellingen, want dit kun je maar eenmalig instellen toch? Ik wil wel graag mijn profiel meenemen van de Xbox 360, ik weet niet of dat profiel dan op dezelfde landinstellingen moet staan bijvoorbeeld?
     
  20. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Het bleek dat mijn account op xbox.com ineens weer terug stond op Nederland. Die moet je dan even terug zetten op USA. Gewoon naar Xbox.com gaan en inloggen, moet je even kijken helemaal onderaan of daar toevallig Nederland staat.

    @Roywilliam: ligt eraan wat je precies van plan bent? Wil je online games aanschaffen dan kun je hem het beste op usa zetten. Anders denk ik het beste op UK.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014

Deel Deze Pagina