1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Amsterdam-Noord ja en klantenservice laat weten dat ze geen bestellingen meer aannemen omdat de wachtrij behoorlijk lang is :confused:.
    Weet jij misschien of je bij MM ArenA nog wel op de derde lijst kan komen? Ik sta nu bij Bol maar volgens mij kan ik nog lang wachten.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2013
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die van deze week? Nee, dit zijn mensen die hem mid november hebben gereserveerd. Even geduld denk ik tot mid januari
    Misschien Saturn Amsterdam?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nee, derde levering is vol. Volgens mij hebben we dan nog maar een paar pre-orders over na derde levering, dus hoop in januari om de consoles in de winkel te hebben als Sony snel doet. :+

    Ik zou MM Amsterdam Akerpoort proberen. Volgens mij is het dood daar en die krijgen best een aardige levering.
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17

    MM Akerpoort is ver weg, een vriend gaat vanmiddag ff voor mij langs om het te vragen in Noord en anders maar wachten op Bol en ik denk dat ik daar bij de volgende lading zit.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nog een aantal pre-order staan. Mocht er 1 uitgeleverd worden laat ik het hier wel weten. Prijs is gewoon €400,- of het moet een bundel zijn dan zal het €430,- zijn. Ik ga niks reserveren voor mensen. Zodra ik iets heb post ik het wel hier en de eerste die dan een PM stuurt die krijgt hem. Dus svp nu geen PMs sturen :).
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat hoop ik ook. Na deze levering nog maar een paar en dan kan ik hem zelf ook kopen
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Tja laat de 4de lading maar snel komen. MM Noord zei dat je hem gisteren nog kon bestellen maar nu niet meer voor deze lading 8) Nu maar wachten of Saturn nog reactie geeft en anders wacht ik op Bol, heb toch nog genoeg te doen.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fiasco heeft hierboven reactie gegeven...
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Jup, zag het maar het probleem is dat MM Akerpoort met OV minstens een uur reizen is. Ik stuur die MM ook wel een mail en misschien ga ik daar dan wel langs vrijdag.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Een uur extra reizen in A'dam of nog langer wachten? Zou Akerpoort bellen en na vragen. Volgens mij krijgen ze namelijk na Arena de meeste levering van alle Saturn/MM in A'dam.
     
  11. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nog niks gehoord van Saturn Noord en MM Akerpoort, maar dit bericht klinkt wel positief:

    Het is nog onduidelijk om hoeveel exemplaren het zal gaan, maar volgens diverse geruchten is er voldoende voorraad om de derde levering en pre-order af te randen. Uit diverse geruchten lijkt het erop dat vooral Bol.com een grootte levering zal binnen krijgen vanuit Sony.
     
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel gek is is dat mensen hun pre-order vandaag konden afhalen bij Media Markt (iig MM Rotterdam Alexandrium), maar dat ik nog geen enkel bericht heb ontvangen van bol.com. Als MM PS4's heeft binnengekregen dan moet bol ze toch ook binnen hebben?
     
  13. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Niet elke winkel heeft ze zelfde dag binnen, MM hier in A'dam-Noord krijgt hem hier ook pas vrijdag. Ik weet alleen dat Bart Smit ze vandaag had.
     
  14. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Zijn ze al weer leverbaar..? Of word het pas weer in 2014? Zijn er ook combo's met battlefield 4 wat iemand weet?
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Worden deze week geleverd en geen combo's.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij al binnen en moeten ze nog verwerkt worden.
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij MM konden klanten hem ook al ophalen en bij Bol blijft het aardig stil |:-
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bol.com heeft gewoon veel te veel pre-order. Zoals het er nu uit ziet worden die pas in mei allemaal uitgeleverd volgens bol.com zelf...
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl, dan heeft iedereen 'm al lang in de winkel gehaald.
     
  20. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik ben benieuwd, heb die van mij via m'n werk besteld (ik kan punten sparen en die dan uitgeven in een webshop). Ik ga namelijk de PS4 verkopen en van dat geld een X1 kopen.
     

Deel Deze Pagina