1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet gespeeld idd

    Maar het filmpje ziet er echt houterig uit! Had het beter verwacht.

    Let bijv. eens op de scheids?

    http://www.youtube.com/watch?v=G_aoZ8NAHiw#t=210

    Is dit next gen?

    Ik wou hier een xbox voor kopen maar wacht toch nog maar een jaar!
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2013
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Top beargumenteerd!

    en door.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Laat die knul maar, die is toch zo PES geil als wat.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar slaat dat nou weer op?

    Ik heb dit jaar idd Pes maar ben ik dan gelijk een fan boy?
    Ik vind het er gewoon heel scripted er uit zien. Neem nu eens een tackle als je dat in de replay ziet ziet het er toch niet(altijd even mooi Kijk eens hoe spelers ineens opspringen) uit? of wel?
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Inschrijving geopend voor ons FIFA14 Toernooi (Europese Clubs, max 4,5 ster) Meer info: Klik!
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zit wel degelijk verschil tussen Next-gen en Current-gen, vooral het online gedeelte zit veel beter in elkaar, de verschillen in graphics zie je meteen als je daarna X360 opstart. Heb zelf nog toernooien voor de 360 moeten spelen toen ik de One al had, waardoor ik de verschillen in gameplay wel merkten. Moet wel zeggen dat ik de 360 gameplay ondermaats vond (trage bewegingen, automatisch een kant opdraaien, ballerina aannames waardoor je 1/2 seconden kwijt bent en het dribbelen was soms te houterig). Na die potjes op de One had ik nog meer een hekel aan de versie van de 360.
    En dan heb ik het nog niet gehad over die irritante freezes die ik om de 30 minuten had.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een paar dingen uit je post ervaar ik anders ook wel op de One. En ik bedoel vooral een verder perfecte grond pass die wel aangenomen word, maar waardoor een speler niet lekker mee kan dribbelen. Hierdoor raak je echt heel veel de bal weer kwijt. Verloor gisteren met Heerenveen in de slotfase uit bij Heracles met 1-0, terwijl ik de wedstrijd ervoor wel 1-0 won van PSV en de wedstrijd erna 5-1 van Groningen. Gameplay vind ik nog al wat stroperig aanvoelen op de One, daarom ben ik ook al snel geneigd wedstrijden lager te spelen qua niveau, omdat je best kan verliezen door de mindere gameplay & controls, of wedstrijden te simuleren. Simuleren is ook niet echt een optie, aangezien je dan sterk afhankelijk bent van de game zelf. En zo zullen er wel meer kleine irritaties zijn. Wel pro's voor het publiek trouwens.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vraagje: ik doe nu een spelerscarrière en zit in mijn tweede seizoen. Ik voldoe redelijk vaak aan de opgelegde doelstellingen, toch word ik steevast rond de zestigste minuut in de wedstrijd gewisseld. Is hier iets aan te doen of een kwestie van verder spelen en dan minder gewisseld worden?
     
  9. Roboduck

    Roboduck Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit al paar keer gevraagd is, maar om op te zoeken duurt lang:

    Kan ik in FIFA 14 (Xbox One) niet gewoon met een team (bijv. Man. City) een competitie starten? Dat kon altijd, maar kan 't niet vinden? Of moet ik dan per se Career doen?

    Wil gewoon potjes spelen in plaats van managen enzo..
    Dank!
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Carrière en dan speler optie kiezen i.v.m coach.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hebben jullie er ook steeds last van dat de gesproken taal steeds terug gezet word? Bijvoorbeeld wanneer je van carriere modus naar UT gaat. Daar komt nog bij dat ik 4 min per helft speel en dat in eens ook op 6 min word gezet. En ik had al zo'n hekel aan dat Nederlandse commentaar. :mad:
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik ook last van die lul Yoeri mulder komt ieder keer weer terug als commentator. Hij blijft het niet onthouden in FIFA dat ik graag de Engelse commentator wil.

    4 naar 6 min daar heb ik weer geen last van.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Echt een godsgruwelijke klerebug dan. Youri Mulder moeten ze echt zijn mond dichtnaaien. Het punt om het geluid uit te zetten vind ik ook niet ideaal. Er hoort gewoon commentaar bij.

    Hopelijk fixen ze dit gauw, want ik heb echt nog geen enkele update gezien voor de One versie, maar kan zijn dat die er bij in zat toen ik de game downloade en installeerde. Als dat het geval is, moet er dus nog een update komen. Vrij irritant die resets.
     
  14. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds enkele weken krijg kan ik geen fifa meer spelen. Ik speelde altijd seasons, maar nu krijg ik alleen maar de melding "connection with your opponent lost". Wanneer ik deze melding niet krijg, dan krijg ik vlak voordat de wedstrijd begint de melding:

    "We Detected your Squad file does not match that of your opponent."

    Super irritant! Nat staat op groen en voor de zekerheid ook maar portfarwarding gedaan. Al was dit eerst niet nodig. Ik heb voorheen altijd fifa 14 kunnen spelen.

    Voor die tweede melding over mijn squad file, las ik op internet dat je je squad moet resetten en alle squad files moet verwijderen. Dit lukt idd voor 1 wedstrijd, maar daarna is het weer mis.

    Hebben jullie geen problemen of hoe hebben jullie dit kunnen oplossen. Heb ik op één of andere manier een fifa pacth gemist ofzo?
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet je squad file wissen maar de nieuwe online squads downloaden, dan moet je probleem verholpen zijn. ik heb dat namelijk ook een paar keer gehad en het kan zijn dat het vaker voorkomt.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat hebben ze in godsnaam met de verdedigende AI van je teamgenoten gedaan in de nextgen versie?

    En wat nog erger is, een pass over 5 meter geven is moeilijker dan een lob-pass van 80 meter geven....
     
  17. buntyn

    buntyn Guest

    Spanje of Duitsland, neem ik aan. Ik hoop dat het blijkt te zijn Duitsland, omdat Spanje al 3 toernooien op rij gewonnen en een 4e tijd zou International Football nog minder interessant dat het is geweest in de afgelopen jaren te maken.
    Ik aandringen op deze Spanje http://www.wysjg.com/spain-c-11_23/.
     
  18. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Top! :thumbs:

    Dit lijkt idd te werken. Ik heb van het weekend nu diverse potjes kunnen spelen. Zelfs met het vooraf wijzigen van mijn team. \o/
     
  19. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem met FIFA 14 op de Xbox One. Als ik de carrière mode speel en ik heb een wedstrijd gespeeld dan sluit hij het spel af? Het komt sindsdien de updat is geïnstalleerd. Heeft iemand hier ook last van en of iemand er een oplossing voor weet? Alvast bedankt!
     
  20. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik de enige die FIFA 14 ver uit de minste versie vind van de afgelopen jaren? Waar ik in fifa 13 de minste moeite had om divisie 1 te behalen, titels te winnen, lijkt het bij FIFA 14 nergens meer op bij mij. Ik vind het nooit erg om te wennen aan aanpassingen van een nieuw deel. maar mijn god zeg wat is er is godsnaam gebeurt met de aannames van een speler? Het tempo ligt daarnaast ook nog eens tergend laag. Penaltys worden amper gegeven, ik heb denk ik iets van 80 wedstrijden gespeeld en 3 penaltys gekregen! Daarnaast zijn corners amper nog te verdedigen, en zo kan ik nog wel even doorgaan!
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2014

Deel Deze Pagina