1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sneeuw alweer weg... :'-(

    [​IMG]

    Het was net zo mooi :thumbs:
     
  2. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik was ook fanatiek bounty hunter, gewoon omdat het easy money is, maar van de week een gast gekilled en heb nu meer dan 2 miljard op me rekening staan, terwijl ik dat niet eens wil. Doet een beetje afbreuk aan de game om moeite te doen voor je geld.

    Heb nog wel een ander probleem, misschien bekend hier. Bij sommige missies die ik doe start mijn Xbox opnieuw op, zoals bij de missie van Lester met "Titan of a Job" en van Martin " Show me the Money"
    Iemand een oplossing hiervoor?
     
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Je xbox? WTF
     
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Moet je gewoon een server joinen waar je bounties voorbij ziet komen van heeeel veeel en dan krijg je vast wel geld van die gasten.

    en als je een bounty kill kan je het geld weggeven doormiddel van share money from last job.
     
  5. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Dacht dat ze dat hadden uitgezet dat je geld kon weggeven.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  6. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee.
    Gister was lachen met Avdp en Prutser :) Ik had God Mode , dikke airstrike steeds , rpg, mg `s

    Sent From my ...
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2013
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Klopt staat ook uit,
    Je kan wel geld weggeven wat je verdient heb met jobs en blijkbaar valt bounty killen ook onder jobs.

    @jeson, je moet wel opletten he, heb ergens gelezen dat ze bannen uit gaan delen aan gasten die DNS servers hosten en joinen waar je die hacks allemaal krijgt zoals God mode, ook console bans.

    Spelers die geld gekregen hebben enzo, die niet.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik dacht vandaag ook even lekker te kunnen free-roamen met andere mensen. Het is echt vergeven van de hackers :+ Geweldig al die mensen die proberen een bounty van 2 miljard te krijgen!

    Vlieg lekker in mijn Mallard een beetje over iedereen heen. Heerlijk om dan die explosies en al te zien. Geeft me wel het GTA 4 gevoel. Jammer genoeg beukte ik tegen iemand in een Buzzard aan en kreeg ik er wel 2 miljard bij ... dus heb maar even snel alles gekocht :+
     
  9. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er al mee opgehouden ... ik ben nu lvl 800 nog wat .. ik zette bounty`s van 1 miljard en ze gaan hunten als zombies ! 14 man tegen 1. Gewoon geweldig om dat te zien :)

    Sent From my ...
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

    If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to us to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place.

    source: http://support.rockstargames.com/hc...Gta-5-online-hackers-everywhere-?locale=en-us

    Nu alleen nog de levels.
     
  11. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel al geen dagen méér GTA online ... vrienden van me heb ik heb ook gegeven ( dus welke dns ) die zijn nu level 400 +
    En ik heb biljoenen :+

    Sent From my ...
     
  12. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    GTA V online maakt me gek! Na tig pogingen weer eens gta online proberen te spelen... En ja hoor, de reden waarom ik gta in de hoek heb geflikkerd komt weer helder naar boven. "Connection to the session lost due to an unknow network error." Daarnaast laad alles ook super, super, super traag. Iemand een oplossing?!
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Veel plezier met je ban :)
     
  14. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankjewel :)

    Sent From my ...
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dezelfde network errors en ik heb lange laadtijden. Begin te denken dat het aan mijn fritzbox glasvezel modem ligt. Welk modem heb jij?
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Je kan helemaal geen biljoenen hebben.
     
  17. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    U Serious? Ik heb 18 BILJOENEN op me account .
    Dus ja het kan.

    Sent From my ...
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Pics or it didn't happen.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als straks dus weer een patch uit is voor GTA Online sta ik waarschijnlijk 6 ton in het rood. Tja, als je toch het geld beschikbaar hebt geef je het ook maar al te graag even uit om je garage eindelijk eens naar wens en compleet te krijgen. :lol: (tunen van wagens gaat bijvoorbeeld nergens over, te overdreven duur!)

    Rank 112 en tijdens dit proces maar net 4.2mlj verdient... Totaal uit verhouding wat alles moet kosten in GTAO, al was het helemaal in het begin nog wel iets beter te doen om op een eerlijke wijze iets te verdienen als later na al die patches.

    Van de ene kant is Rockstar het dus helemaal zelf schuld dat hun game zo hard is aangepakt door glitchers, cheaters en hackers. :) Hopelijk een hele wijze les voor de toekomst!!
     
  20. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook per ongeluk geld gekregen omdat ik een bounty doodde, en ik heb er ook wel een paar autos van gekocht en getuned. Gaan ze dat al dat geld weghalen, en dan ook de autos? Of krijg je echt een min saldo, maar hou je wel de autos?
     

Deel Deze Pagina