1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij er nog éné meenemen eventueel ?
     
  2. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    MM herzogenrath, liggen er normaal nog
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En anders even bellen :)
     
  4. Djiloco

    Djiloco Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen even bellen, bedankt.

    Iemand enig idee in Kleve bij de Saturn?
     
  5. Djiloco

    Djiloco Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik als arme student het budget helaas niet voor :mad:
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was er dinsdag rond 12 uur, hadden nog 6 fifa bundels liggen en 2 normale, ze gingen om 2 uur dicht dus grote kans dat ze nog hebben.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee misschien volgende week.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zat dat nou toch ook alweer als je een X1 importeert en je wilt games en dlc kunnen kopen op de US Marketplace met Paypal? Jouw Paypal moet zich bevinden in een tax-free gebied ofzo toch? Dus je moet dan op Paypal.com het adres naar een US adres zetten, no? Of mis ik nog iets?
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij kun je voor een belastingvrije staat kiezen voor goedkopere games. Maar verplichtnwas het volgens mij niet. Belastingevrije staat is o.a. Delaware.
     
  10. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar http://marketplace.xbox.com/en-US/ en log daar in. Check je billing adress en verander als dat nodig blijkt je adres naar een US adres (Takes free states).
    Controlleer of paypal daar als betaaloptie staat (zo niet dan even toevoegen via payment & billing - Manage payment options op de US marketplace) en je zou moeten kunnen betalen op de US marketplace.
    Bij paypal kun je jezelf als nederlander registreren met je eigen adres en bank gegevens. Je kunt verwachten dat als je bij paypal een verkeerd adres invult (dus fraude pleegt) dat je het daar opgeslagen geld kwijt raakt en in de toekomst lastig een nieuw account kunt krijgen.
    Je moet deze truuk zien als een fout in het MS systeem (locatie bepaling & controle betalings locatie) wat naar mijn verwachting nog wel gepatched gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2013
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is hier fraude aan? Paypal US word gewoon gelinkt aan je Nederlandse paypal. Ik zie hier geen fraude. Daarbij je betaald er toch voor?
     
  12. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij paypal een niet geldig adres opgeeft (adres waar jij niet woont) dan pleeg je fraude. In ons geval is dit niet erg maar zal door paypal niet in dank worden afgenomen en zal in de kleine letters ook beschreven staan dat je dat niet mag doen.
    Voornamelijk van belang als je verkopen gaat doen (ebay, marktplaats etc) omdat je dan niet meer te vinden bent met een vals adres.

    Iedereen mag het voor zichzelf weten maar het lijkt mij niet verstandig om bij banken (en dus ook paypal) een verkeerd adres op te geven.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2013
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Verkeerd adres? Ik verblijf in een Engelse Hotel de laatste tijd. Ik heb een bestaand adres opgeven en daar logeer ik nu.
    Word lastig controleren voor paypal.
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij mijn PayPal heb ik de juiste gegevens in gegeven echter bij de Xbox One niet..
    En zie hier niks verkeerds aan
     
  15. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het kan is een feit maar of het verstandig is is een tweede. Daarbij is het onnodig en kun je met een in nederland geregistreerde paypal acount prima aankopen doen op de US store dus waarom dat risico lopen?
    Mocht er in de toekomst wat veranderen in de voorwaarden van MS of ze "repareren" hun website kun je altijd nog verhuizen naar dat mooie hotel langs de mississippi.


    Dat is wat ik ook duidelijk wil maken. Geef je normale adres op en je kunt ook gewoon betalen op de US store.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2013
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zolang je daar niet verblijft is het nog steeds fraude...:emo:
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vrij makkelijk te controleren. Zo lang je de aankopen via een NL ip adres doet kunnen ze natuurlijk zien dat je adres in de UK niet klopt ;)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is ook de juiste manier. Je moet het als volgt doen.
    - Je PayPal account moet gewoon je Nederlandse gegevens bevatten. Dus je normale adres en bankrekening.
    - Op de Microsoft Billing site in je account moet je een nieuw betaalmiddel toevoegen, dáár geef je een Amerikaans adres op uit een staat waar je geen belasting hoeft te betalen (ik heb Alaska) en vervolgens log je daar in met je PayPal die gewoon je normale adres bevat.

    Dus je PayPal heeft géén Amerikaans adres maar gewoon je Nederlandse. Alleen je MS account heeft een Amerikaans adres bij de betaalgegevens. Dus voor PayPal doe je alles gewoon keurig volgens het boekje.
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    precies en zo heb ik het ook gedaan en dat is prima toch :thumbs:
     
  20. Djiloco

    Djiloco Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderweg naar Duitsland, ik zal jullie op de hoogte houden of er ergens nog X1's staan.
     

Deel Deze Pagina