1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Er staat toch digitaal of niet?


    Sent from Indianapolis driving A Mazda.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Beide staan er. Maargoed wat hij er echt mee bedoelt moeten we maar van opeltwintop zelf horen. :9
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    True.


    Sent from Indianapolis driving A Mazda.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was ook meer dat die vriend DR3 ging spelen tijdens het installeren en na een tijdje niet meer kon spelen, toen bleef het dus haken op 56%. Maar ik vind dat ook raar ja. Op UnionVGF las ik dat iemand 30 minuten over de DR3 installatie had gedaan en CoD deed er een hele nacht over. Bizar allemaal die verschillen.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand enig idee hoe ik de stroomadapter van de x1 stiller kan maken. Als ik wil gaan slapen hoor ik de x1 op de achtergrond bij setting instant on. Alvast bedankt.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Power saving zetten bij de instellingen van X1. Dan gaat echt alles uit.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedanky, dat weet ik wel maar ik zou graag een manier weten , ik wil digitaal gaan maar om spellen te downloaden duurt ongeveer 8 uur, dus wil ik ze snachts downloaden.Dan slaap ik toch.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is geen andere manier om het stiller te krijgen ben ik bang.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het pairen van Xbox One en YouTube op je iPhone werkt ook geniaal zeg!
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Zet je power brick op een zachte ondergrond, dat zou kunnen helpen.


    Sent from Indianapolis driving A Mazda.
     
  11. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn powerbrick maakt ook dat zoemende geluid bij instant on, dan maar een slomere start up want nu trek ik de stekker er steeds uit. Kwam ook hiernaar toe voor oplossing haha. Killer instinct en Xbox fitness kon ik net gratis downloaden zijn dit demo's of de ''volledige'' versies?
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Killer insticts volledige game, alleen heb je maar 1 character om te spelen. De rest kan je erbij kopen als je met meer characters wilt spelen.

    Xbox fitness is volledige.
     
  13. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry voor mijn late respons!
    ik bedoel wel degelijk van het schijfje op de HDD zetten he, ok das dan instaleren, maar digitaal binnenhalen duurt niet veel lager
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Note: Dat je bij Xbox Fitness ook weer dlc kan kopen (daar draait het om)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een kameraad van me betaald alles gewoon met creditcard. Hij koopt natuurlijk alles in de amerikaanse store op de xbox one, aangezien dat veel goedkoper is. Nu zou ik ook alles graag in de amerikaanse store kopen. Ik heb ook een creditcard, maar gebruik die liever niet voor dit. Kan ik dan met europese prepaid kaarten geld op mijn account zetten en gewoon dat geld gebruiken voor games te kopen uit de amerikaanse store,...? Iemand hier wat handige info over?

    Of Als ik nu toch mijn creditcard gebruik, kan ik na aankoop de gegevens van mijn creditcard verwijderen?

    En hoe zit het met de prepaid kaarten van amazon.uk . Ik kocht altijd alles daar, maar met de xbox one kaarten staat er wel letterlijk bij: 'deze codes zijn enkel voor klanten in the uk'...?
     
  16. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    US kaartjes kopen
     
  17. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk even in het one instel topic, daar staat alles uitgelegd. je kan gewoon met je paypal betalen zolang deze gekoppeld is aan je bankrekening en je kan via je paypal ook je cc koppelen maar hoeft dus niet. heb bf 4 voor 45 euro gehaald:D
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je in de amerikaanse store wat wilt kopen moet je een amerikaanse creditcard hebben (volgens mij) , wat wel verplicht is een amerikaans adres

    Je kan ook gewoon Xbox Live gift cards kopen of MSP points redeemen (amerikaanse)

    Ik weet niet of je je creditcard daarna kan verwijderen

    Over amazon.co.uk, je kan de kaarten wel kopen behalve de Britse ponden Xbox Live kaarten, deze zijn alleen geldig in het land waar Britse ponden actief zijn, dus alleen de UK

    Euro-kaarten kan je gebruiken voor Euro-Xbox Landen
     
  19. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon mijn nederlandse creditcard ingevoerd met amerikaans adres. Werkte meteen perfect.
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wrm zo moeilijk doen, ik heb nl paypal, nl cc, heb zoals in insteltopic staat mijn paypal als betaalmiddel gekozen en daarbij een adres in een staat van us waar geen tax betaald moet worden. in je paypal staat gewoon je nl adres, enkel op xbox.com staat het amerikaanse adres
     

Deel Deze Pagina