Timesplitters 2 Missie 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 20 jul 2003.

1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Ts2 level 7: Atom Smasher. Dan moet je binnen een bepaalde tijd, vier van die bommen onschadelijk maken. Nu heb ik die eindbaas verslagen en drie van die dingen omgezet, maar waar is die vierde?

Ja, het klinkt vaag maar voor degene die hem uit hebben gespeeld moet het te doen zijn.

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niemand het ofzo?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jawel, je moet terug gaan naar die hele lange gang en dan in die gang de eerste deur rechts, daar is een kamertje waar je een camera kan besturen. Bestuur die camera, het blijkt een kraan te zijn, dus beweeg die kraan naar de bom (je bestuurt een kraan in de kamer ernaast, waar ook die laatste bom is) til de bom op met de magneet op de kraan en gooi de bom in de container in diezelfde kamer.

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand nog tips om dat level in tokyo te doen, dat je dat mensje moet volgen zonder iets te schieten en te zien zijn op camera's? Wat een fucking saai level is dat. Het lukt mij nooit.

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    haha das een van de leukere levels vind ik

maar je moet een tunnel ingaan vlakbij waar je begint dan schiet je daar wat vijanden af en der licht ook nog ergens wat armor dacht ik.
    Dan ga je in die gang/tunnel naar boven met een trap en wacht je tot dat mens is langsgelopen dan loop je (nog steeds boven dus) haar rustig achterna is ze de bocht om wacht je tot de camera's goed staan spring je naar beneden en ren je naar die hoek aan de overkant.
    nu loop je haar gewoon achterna en zie je ook nog wat armor in een etalage (hiervoor moet je wachten totdat dat mens ver genoeg weg is zodat ze het breken van het glas niet hoort.

en je weet natuurlijk dat je op dat apparaatje wat je elke missie als eerste hebt ook alle camera zichtsvelden laat zien.

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx m8 _O_

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij player statestics staat 'Surf Time'. Ik heb daar 1 seconde en mijn broertje heeft daar 1 minuut 27:confused:. Wat is surf time?

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is er niemand die dit ^^^^ weet?

Deel Deze Pagina