1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben iig te porren voor een potje mp later op de dag :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Loopt iedere keer vast. -_-
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hier ook. Lekker dan :')
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nog nooit gehad bij Killzone wat loopt der vast dan de SP of MP?
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En is dat die download versie? Of een gekochte versie?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De download versie. En de MP uiteraard, want er is dit weekend een open weekend voor de MP. :p
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zal daar wel doorkomen dan.
    Ik heb de disc versie en nooit een vastloper gehad.
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen waarbij hij crashed, verander in option de taal Nederlands naar Engels.

    Ik heb het werkelijk maar 5 min gespeeld, maar wat een buttgame.:D
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dan lijkt mij die conclusie na 5 minuten een beetje voorbarig ;)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net het eerste potje gespeeld, en ik moet zeggen dat het wat tegenvalt. Het is maar 1 potje, dus geen 'conclusie', alleen een eerste indruk.
    De graphics vielen me eerder negatief op. Veel textures en schaduwen wat ik de hele tijd nog zag inladen. En zó mooi zag het er niet uit (al blijft het stun effect wel awesome).
    Voor zo een kleine map was het best irritant dat ik een paar minuten moest ronddwalen voor ik iemand tegenkwam. Het klinkt en ziet er verder allemaal levenloos uit.
    1 match, 1 map. Ik heb gehoord dat het bij de meeste mensen een tijdje kostte voor de 'klik' er kwam met de game dus ik schrijf het niet af. Maar ja. Eerste indrukken zijn wel belangrijk. :p En die eerste indruk is dus 'is dit alles'.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vind de MP fucking gaar

    SP is wel leuk
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind zelf de campaign juist helemaal niks aan en de mp geweldig. Alleen het spawn systeem kan beter.

    Zo zie je hoe smaken kunnen verschillen.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe bedoel je dat het spawn systeem beter kan?
    Overigens heb ik ook aan de Multiplayer moeten wennen in het begin. Echter is het erg leuk dat de MP levels uit delen van de SP komen waardoor je punten herkent. Daarnaast is het goed om alle klasses eens te proberen waarbij je de verschillende mogelijkheden van deze klassen probeert te benutten.

    In het begin veel Deadmatches gespeeld maar speel nu voornamelijk Warzones.
     
  14. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    Dat is bij call of duty ook vaak het geval?

    Ik vermaak me meer dan prima met de mp! Snelle gameplay, maar niet te snel. Makkelijk en beperkte menus en upgrades, goed leveldesign. Ik word er een beetje moe van dat tegenwoordig iedere shooter zoveel opties en customizating nodig heeft. Honderen guns en gadget, verschillende upgrades voorr ieder wapen. Yuk... waarom?? Modern Warfare 1 had het niet en die wordt door velen (inclusief ik) gezien als beste CoD.

    Leveldesign en balans is belangrijker dan die paar extra guns, en daar faalt CoD de laatste jaren in. BF4 kan je niet vergelijken, maar ook daar zijn dingen compleet uit balans. Ik hou gewoon van een simpele shooter met een goede balans en vette maps. Draait het om skills en niet wie de beste gun heeft.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben geen voorstander ervan dat beide teams aan 1 kant van de map spawnen bij een TDM. Leidt vaak tot spawncampen net buiten de basis. Of een eind lopen naar de actie.

    Tuurlijk kan support spawnbeacons plaatsen maar die heb je vaak niet in je team. Ik plaats ze vaak maar wil niet altijd support met spawn beacon spelen.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  16. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Er worden idd te weinig spawnbeacons geplaatst. Die kunnen juist erg tactisch zijn. Ze hadden misschien dat als perk moeten doen... dat je kunt bij iedere klasse dezelfde perks kan kiezen. Dan had ik misschien wel spawnbeacon en schild gedaan bij mn assaultklasse ofzo.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Daar hebben jullie wel een punt. Hoewel ik eerst als Assault speelde heb ik ervoor gekozen als Support te werken. Daar kom ik nu prima mee uit te voeten, plaats daarmee altijd tactisch die spawnbeacons en revive met regelmaat teamgenoten. Erg waardevol in Warzones en ik eindig dan ook met grote regelmaat in de top 3.

    Het is in elk geval helemaal mijn shooter. Mede door wat Demolution Man al eerder aangaf. De eenvoud van wapens en mogelijkheden. Ik ben geen student meer en kan daarom maar weinig spelen. Het is prettig om niet gek gemaakt te worden door spelers die wel elke dag een aantal uren kunnen maken en daardoor bepaalde mogelijkheden unlocken waar ik nooit aan zal kunnen komen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond dat zogenaamde open level maar veel reviewers over te spreken waren maar extreem matig, wat een domme A.I

    open levels werken alleen lekker als je zoals in Halo gevarieerde vijanden met interessante A.I had

    vond dat deel in dat ruimtestatiom veel beter passen , dacht ook meteen aan deze leugenachtige E3 demo


    [yt]Q86ds0kFE7Y[/yt]

    hopelijk gaat iemand nu de hardware er is iemand eindelijk de Aliens game maken waar we al 30 jaar op wachten


    voor de rest is het allemaal ontzetten by the numbers en niet bijzonder, die OWL verbloemt de waardeloze A.I en verschrikkelijke signposting wel een beetje maar ik vind het verder niet beter dan de BF4 campaign
     
  19. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfft ga het spel terug verkopen. WAT een tegenvaller zeg. Had na Killzone 2 en 3 zo grote verwachtingen om grootste battles te krijgen. Krijg ik hier een fucking irritant spel voorgeschoteld. Ok, GFX zijn mooi en de controls zijn zalig, maar daar eindigt het ook voor mij.
    Ik ga veel te snel dood, ok het mag soms wat moeilijker maar aub hou het tof.
    Ook de AI is verslechterd. Ene moment zien ze mij gelijk van oneindig ver terwijl ik stealth achtig speel en andere moment sta ik in een kleine kamer en staan ze naar de muur te kijken alsof ik er niet ben.
    Het gebruik van die drone vind ik ook maar niets. Tegen die drone het alarm heeft uitgeschakeld ben ik al 10 keer gestorven echt irritant.

    Waarom moet ik ook zoveel wandelen en zo weinig actie? Dit,is een shooter, geen RPG.


    Hopelijk gaan ze met Killzone 5 terug naar de roots en krijgen we soort van normandische battles zoals in Killzone 2.

    MP heb ik wel niet gespeeld maar dat heb ik nooit gedaan met een killzone
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is niet dat je te snel dood gaat, het is volgens mij meer dat het spel je niet snel en goed genoeg duidelijk maakt waar vandaan je exaxt geraakt word zodat je lastig op tij kan reageren als je uit positie bent

    ik moet zeggen dat ik de sp van KZ3 beter vond tot nu toe
     

Deel Deze Pagina