1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer unlock je eigenlijk surpressors/silencers? Ik zie dat je die bronze battleback nodig hebt, maar wanneer krijg je die?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ligt eraan, elk wapen unlocked soms met andere voorwaarden. Bij sommige moet je een X aantal kills hebben, bij sommige inderdaad battlepacks. Battlepacks verdien je nádat je alles (behalve battlepack attachments natuurlijk) unlocked hebt. Dit is meestal zo rond de 160 kills. Hierna krijg je om de 50 kills zoiets een battlepack cadeau. Hier zit dan als je geluk hebt jou favoriete attachments in. Zo niet, wacht je tot je de volgende hebt unlocked ;)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon genoeg kills maken met het wapen dan unlock je ze sowiesi. Ze kunnen ook random in battlepacks zitten, maar dan is het ook voor een random wapen of in een wapen gerelateerde battlepack. Die laatste krijg je als je alle attachments unlocked heb dus dan heb je sowieso al een silencer. Bij je wapen progress kun je precies zien hoeveel kills je nog nodig hebt voor iedere attachment.

    Maalt het trouwens nog uit welke silencer je gebruikt. Hoorde in het commentaar van een pro in een filmpje dat hij het idee had de de Chinese het beste waren. Had dacht dat ze minder drop hadden dan de anderen?
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb nu bij field upgrades 'Offensive' aanstaan. Er staat dat je 1 extra granaat hebt, echter heb ik er nog steeds 1 als ik spawn. Hoe werkt dit?
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Field Upgrades moet je levelen, dus die heb je niet allemaal meteen in het begin.
    Die met extra granaten is op level 3.
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Aha... dat is dus ook die 'field upgrade score lost' die af en toe verschijnt als je wordt gekilld.

    Thanks :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Als de hele squad dood is heb je dat.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Field upgrades krijg je als je squad in rank omhoog gaat. Dit gaat door objectives te halen, kills te maken, orders te volgen etc...

    Zodra iedereen dood is in je squad verlies je weer een 'squadlevel'.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Squadlevel? Het wordt toch helemaal gereset?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee een bar.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, helemaal niks aangepast. Op dag A gespeeld tot en met de 4e missie en op dag B had ik alleen nog maar Baku over als missie.
     
  12. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Geweldig. Net samen met een andere gast een stuk of 5 potjes achter elkaar in een server gewonnen. Kreeg ik een party invite van een van de tegenstanders. Ik dacht: misschien willen ze wel samen verder spelen, dus ik joinen.... Bleken we dus tegen een team van 8 spelers te spelen. ze begonnen me met zijn allen in het spaans uit te schelden. Ik heb echt in tijden niet meer zo gelachen. Ik heb ze nog aangeboden om me te joinen, zodat ze ook nog eens een potje wonnen. Toen kreeg ik ze helemaal allemaal over me heen.

    Takes me back to Halo 3 man.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Haha, dat zijn leuke momenten inderdaad. Al zie je op de PC versie veel gescheld voorbij komen; M416 noob etc. :emo:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg af en toe wat hatemail maar meer niet. Vooral als een vriend in een heli vliegt en ik als engineer hem onderweg repareer en ondertussen met RPG of Stinger voertuigen uit schakel.
     
  15. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk ga de SP weer eens doen, kan ik weer opnieuw beginnen. De tering :mad:
     
  16. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupp, dit heb ik ook :mad:
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Haha, een Amerikaan in mijn friendslist noemt mij een pro. Kijk ik naar zijn stats:

    Hmmm :+
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Yo dice, what happened to my double xp.
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    PS4? Hier zijn de boosts er gewoon nog.
     
  20. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik start net een potje op en ik ben ineens al mijn unlockes kwijt, iedereen op de server is level 0....wtf???
     

Deel Deze Pagina