1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Kroek

    Kroek New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand maar je nl Xbox one controllers kan bestellen? Heb een xbox one maar wil er graag nog een controller bij
     
  2. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Redcoon.nl
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nedgame.
     
  4. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is een heel stuk duurder! Redcoon vond ik zelf wel "goedkoop".
    Ze zijn sowieso bizar duur.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan. Maar zijn vraag was waar kan ik ze bestellen. ;)
     
  6. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij amazon.de
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben niet echt een hardcore gamer, dus volg het niet continue. Begrijp dat de Xbox One toch nog wel langer kan gaan duren voordat ik hem hier in NL kan kopen.

    Iemand een Xbox uit Engeland laten overkomen? Zo ja, waar dan kan ik hem straks gelijk bestellen. Of is Duitsland toch makkelijker??? Had namelijk iets gelezen over censored games in Duitsland.

    Alvast bedankt!!
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nederland heeft nog altijd geen datum voor de Xbox One, alles wat je leest over een eventuele verschijningsperiode is dan ook puur speculatief. Of je de Xbox One uit Duitsland of Engeland haalt maakt in principe niet uit, het zijn de games waar je op moet letten aangezien ze in Duitsland soms censuur toepassen.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De Xbox heeft in de UK volgens mij wel een ander stroomadapter
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    O ja, goed punt, dan moet je inderdaad een verloopstuk kopen als je hem daar zou importeren :)
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je hem uit Engeland haalt heb je inderdaad een andere stekker. Dr meeste halen hem uit Duitsland omdat je dan een gewone stekker heb.

    Qua games maakt het niks uit. De Xbox is regiovrij dus een Duitse Xbox speelt spellen uit Engeland/USA enz.

    Dus de meeste halen de Xbox uit Duitsland en de spellen van amazon en dat soort sites. Ook het downloaden van spellen van de USA marketplace is mogelijk wat de spellen weer goedkoper maakt aangezien ze daar $ 60,- kosten ipv €60,- Dit laatste kan op elke Xbox uit welk land die ook maar komt.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja die stekker maakt niet zoveel uit. Verloopstukje heb je voor 2 euro bij de Gamma ofzo. Alleen in de UK is de Xbox helemaal moeilijk te krijgen. Je hebt meer kans in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie. Allemaal hebben ze ook MS stores en Amazons.
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    De verkrijgbaarheid is inderdaad het belangrijkst. Daarbij ben je ook iets duurder uit. £430,- voor een console zonder spellen is €515,-.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is januari en ik mag toch hopen dat fucking MS iets gaat zeggen over een releasedatum, goddamn. In februari gaan ze echt niet aankondigen dat hij in maart hier uit zal komen. Dus het moet echt deze maand.
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik hoop het ook, dan hou jij misschien eindelijk een keer op met het posten over het wel of niet importeren ;)

    (importeer dat ding nou gewoon man! En importeren klinkt 'zwaar', maar het is net als je iets bij Bol besteld. Gewoon doen dus)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het heeft echter een goede reden :)

    Ik heb hem besteld bij Neckermann en als het goed is heb ik recht op twee games. En ik hou er gewoon meer van om het in Nederland te halen. Maar ik blijf niet eeuwig wachten. :D
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daarom wil niemand het want dan word je bestelling uiteindelijk toch niet geleverd :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe nog geen problemen gehad met Bol :)
     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik begrijp je wel hoor, maar ik had het meteen door toen MS bevestigde dat importeren geen probleem was! dat het wel eens heel lang zou kunnen duren voor the one hier verschijnt!

    en nu zeker, MS weet nu ook wel wie een xbox one geeft in belgie en nederland, en ze zien dat iedereen massaal geïmporteerd geeft.... dus zal er niet veel haast meer bijzitten, denk ik!

    ik ben wel zeer tevreden dat ik er op de release 1tje heb kunnen scoren, en die 2 games kunnen ze van mij steken waar de zon niet schijnt!

    gewoon importeren, je het nu al mooie bundels
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja..een Ghosts en Fifa bundel toch? Die boeien me niets. Een Titanfall bundel echter in maart hopelijk..zou geweldig zijn. Maar je kan gelijk hebben hoor, dat MS er geen haast meer mee heeft. We gaan het zien. Ik red me nu nog uitstekend met de 360...maar in maart staat hier een One. :)
     

Deel Deze Pagina