mechassault of Max Payne? (dringend tot 22/7) welke game zou ik kopen mechassault of max payne? Please give me your opinion.
Als je XBL hebt moet je voor Mechassault gaan. Maar zo te zien heb jij geen XBL, dus dan moet je kiezen met wat je het liefst speelt. Mechs of een onschuldige cop die in slow-motion kan gaan en over slow gesproken: die mechs zijn nogal traag. Tip: lees reviews.
Ik zou voor Max Payne gaan. Btw ik vind het allebei geen zo'n hele goeie games... Maar da's mijn mening hé.
krijg binnenkort max payne, lijkt me erg goed, maar mechassault is zeker ook erg goed, veel varrierende leuke missies, toffe mechs van snelle tot slome krachtige. reviews lezen is het beste en ingame screens/filmpjes kijken!
max payne is echt leuk. Als je eenmaal bezig bent wil je hem echt uitspelen jammer dat je pas moeilijkere niveaus's krijgt als je hem uitspeelt waardoor hij dus de eerste keer behoorlijk makkelijk is. Mechassault heb ik een middag gehad en ging meteen ruilen single en multiplayer(zonder xboxlive) zijn echt nix aan
mechassault is echt een kutspel maar er zijn genoeg mensen die het spel wel cool vinden dus huur em ofzo langer dan 1 of 2 dagen speel je em toch niet hij is namelijk supersimpel max payne heb ik op de pc gespeeld en een demo op de xbox en ik moet zeggen dat ie op de xbox een stuk beter speelde dus is wel een aardige koop wat ik zou doen als ik jou was, ga gewoon lekker naar nedgame kijk tussen de 2de handsjes en zoek daar gewoon een wat beter en langer spel tussen ( hoor ik daar iemand Morrowind zeggen???) hehe 29 euro bij de bart smit en hij is voor jou
mecha is geen kutspel (mijn mening), ik vind m daarentegen juist super, als je hem te makkelijk vindt zet je hem op een hogere moeilijkheidsgraad, ik ben er best lang zoet mee. de meningen zijn erg verschillend hier, reviews lezen wordt je misschien wijzer van...
Daar ben ik het dus ook mee eens alleen wat ik nu wil weten is waarom je het zo'n goed spel vindt? kijk ik vindt dat de graphics lelijk zijn de bots te sloom (en niet zeggen dan kies je toch een ander want die zijn weer te slap) Wapenkeuze is nihil en dus komt hier ook geen strategie bij te pas En verder is de strategie in het hele spel slap dit komt omdat je een te klein overzicht hebt de vijanden slecht verdeeld zijn qua kracht en je geen controle hebt over welke wapens je kiest (je zou bijvoorbeeld de keuze moeten hebben om vanaf een berg te sniperen met nog wat andere wapens of gewoon met een boel sterke wapens in te slaan en het kamp binnestormen en alles met de grond gelijk maken. dit laatste is dan wel een beetje van toepassing alleen die drie standaard wapens die bij die mech zit kun je niet veranderen alleen maar upgraden en met een sterker wapen maakt geen ander wapen dus eigenlijk zit je gewoon vast aan de drie wapens die je hebt (en die meestal gewoon slecht zijn)
dat is gewoon het spel, kies je voor een slome sterke mech of een snelle slappe, en mechs te sloom vind ik onzin, want natuurlijk gaat zo een tigtonner niet snel, en als ie snel zou gaan is het spel geen hol meer aan omdat je dan overal langsrent elke mech heeft zn eigen wapens, het is niet t kiezen van je wapen en strategy bedenken, je speelt de game met de mechs waar je dan uit kan kiezen en tijdens de missie kom je heli's of mechs en tanks tegen die je moet neerknallen, geen strategie nodig in dit spel de graphics zijn echt niet lelijk, ik vind het er goed uitzien hoor, mooie explosies, gebouwen die je tot de grond toe gelijk kan maken ik vind het gewoon leuk omdat je lekker uitdagende missies hebt die je vanzelf meeslepen zonder strategie oid te moeten kiezen, kies je mech en ga op pad, knal je enemy's neer en doe je job!
ik heb effe de demo van mechassault gespeeld en ik vond er niet zoveel aan.. maar ja dat is mijn mening...als ik jou was zou ik gewoon gaan kijken voor een andere game maar ook zeker niet max payne..ik heb hem zelf en hij is echt ongelofelijk cool...alleen veel te kort...in een weekje ben je er doorheen. en dan heb je echt geen zin om de game nog een keer te spelen geloof me... nee kijk gewoon voor echte toppers zoals brute force, unreal championship, timesplitters 2, project gotham als je een van die games koopt heb je tenminste echt waar voor je geld.*)
Als je geen Live hebt dan is Mech Assault geen flikker aan (en op Live volges mij ook nie, maar da heb ik nog nie geprobeerd) en zonder dat ik Max Payne op de XBOX heb gespeeld kan ik je vertellen dat je die wel moet kopen en NIET Mechassault!! Edit: Misschien een idee : Als je van plan bent om XBOX Live aan te schaffen kan het kopen van Mechassault wel handig zijn omdat je dan Live voor 30 Euro (ofzow) krijgt!
zonder live is mecha juist leuk, en hoe weet je nou of de xbox versie van max payne beter is? hoor veel tegenvallende berichten over de demo, maar volgens mij is t n ruckdemo waar je amper missies ofzo kan doen want de game is wel degelijk goed
Ik heb eergisteren ook de demo van Mech Assault gespeeld. Ik vond het op zich wel leuk om even zo te spelen, maar de volledige game zou ik zelf niet aanschaffen. Als ik jou was, zou ik Max Payne kopen, helemaal als je 'm nog niet op de PC hebt gespeeld. Ik vind Max Payne een echte klassieker: een erg goed verhaal, mooie graphics en een nog steeds adembenemende bullet time mode... Maar dan nog, smaken verschillen. Dus zoals hierboven al is aanbevolen; lees een aantal reviews, speel misschien een demo'tje en maak dan je keuze...
Ik heb een stuk van Max Payne gespeeld op PC en vond em errug vet. En de Single Player van Mechassault is geen zak aan. Veel te traag, kort en te eentonig. *MIJN MENING*
Kheb mechassault nu een halfjaar iets langer zelfs en heb em nog niet uitgespeeld ik kan me er gewoon niet toe zetten om me in tespannen om nog zo'n saaie missie te spelen (kben nu in een missie met een dal waarbij er een hele colonne vijanden langsloopt) zoals ik al zei de krachten zijn gewoon niet goed verdeeld maar ik probeer je niet te overtuigen dat het een kutspel is ofzo als je maar begrijpt waarom ik het een klote spel vind (gelukkig heb ik em 2dehands maar kga em sowieso binnenkort verkopen)
je moet gewoon die eerste afknallen en dan kan je vanzelf de rest afknallen wat staat er eigenlijk op die demo, ook echte sp missies? krijg van de week max payne en die lijkt me ook erg goed