[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Sleeping Dogs is echt geweldig _O_ Heb het origineel al 1000G, maar dit is misschien een leuke reden om de DLC eens binnen te halen :)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, 50 euro. Wat een k*t sale. Blijf erbij dat digitale content absurd duur is en de prijs onnodig hoog gehouden wordt.

Enkel SSX gekocht de afgelopen dagen / weken, had wel meer verwacht, maar bespaard me geld zo. Vis wel weer wat uit de budgetbakken of Bazaar.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Al was Ghosts een tientje, dan nog kocht ik het niet.

4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    :lol: ghosts is mooi hoor, vooral de map Freight en Prison Break .

Sent From my ...

5. GreybeardNLD

GreybeardNLD New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Sales zijn niet echt sales als je het mij vraagt. Steam heeft pas echt sales. Games voor onder de $10 :thumbs:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De Ultimate Game Sales zijn wel altijd goed.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die zijn inderdaad dik. Zou alleen daarvoor al bijna een game PC gaan kopen.
    PSN heeft ook veel betere sales als ik zo nu en dan kijk.
    Heel sporadisch heeft MS een leuke sale of deal, maar over het algemeen worden de hoge verwachtingen niet waar gemaakt.

Als laatste dag zou je toch wat meer mogen doen dan een download voor 50 € aanbieden, terwijl de retailversie voor 40 € te koop is.
    Maar goed, ze zullen wel fan zijn van CoD, net als tijdens de aankondiging van de One.

8. GreybeardNLD

GreybeardNLD New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zou je bijna daarvoor al een PC gaan aanschaffen. Misschien wel een Steam Machine in 2014. Afhankelijk wat die gaan brengen. Soms zitten er wel leuke sales tussen. Zo was laatst een aantal games onder de €5. Kijk dan vind ik het wel nog leuk. Maar een Deadpool aanbieden laatst voor €35,99, kom op, dat is geen sale. |:-

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik heb verschillende XBLA en GoD games gedownload bij de sales. Misschien niet echt zieke deals die Sony soms heeft en Steam, maar plenty onder de 5 euro.

10. GreybeardNLD

GreybeardNLD New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afhankelijk waar je naar opzoek bent ook natuurlijk. Grotere games voor weinig centen is het mooiste. Jammer dat bijvoorbeeld een uitbreiding voor Skyrim op Steam rond de $7 ligt en voor Xbox Live nog rond de €20.

Maar goed je kan niet alles hebben. Alleen jammer dat de console gamers wat "uitgeknepen" worden.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Ik wilde al langere tijd Future Soldier, SSX en Rayman 3 HD, en die heb ik toch alle 3 even op de kop getikt voor 13eu.
    Niet verkeerd dacht ik zo.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://xbldb.com/current-deals

Just Cause 2
    Hitman Blood Money
    Tomb Raider

Sleeping Dogs gratis en veel DLC ervan heel laag geprijsd nu.

Zijn die Sleeping Dogs story DLCs een beetje tof?

Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had nog steeds liever Just Cause 2 gehad. :mad: Geen fan van Sleepy Dawgs.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Qua verhaal,characters, sfeer, graphics, gameplay....everrrrrrything...verslaan de Slapende Honden Just Cause 2. :D

Idd Pepzi, ik laat het er lekker bij zitten. Heb al plenty games gehaald in december tijdens die sales.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou. Nee dus. Anders was ik wél een fan van de game. :+

17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Bijna alles, de funfactor is duidelijk hoger in JC2 :+ Maar Sleeping Dogs is echt een hele vette game, hoezo vind je deze (ook :+) niet tof Dulle? :9

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb je alleen de demo gespeeld of ook de full game een tijdje? Want geloof me...de demo is nog niets.

Maar je gaat me niet vertellen dat je de characters beter vind in JC2 toch? :D Man wat waren die slecht neergezet. Ik zelf vond het vooral leuk om effe te kutten met de grapple, maar de game zelf qua missies en gewoon alles vond ik alles behalve boeiend. Speelde de game dan bijna met tegenzin uit ook.

Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]gTmyLsSWksM[/yt]

Bolo > Alles van Sleepy Dawgs :+
    Geen echte specifieke reden denk ik. Het klikte gewoon niet. Demo was wel leuk, maar toen ik uiteindelijk de full game had verveelde ik me dood met de game.
    JC2 100 uur gespeeld en ik heb me geen seconde verveeld.

En wat bedoel je met 'ook'? :+ Zo veel games zijn er toch niet die ik niet leuk vind? :p

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Nou aangezien je het niet eens bent met zowat de hele top 10 van de XBW Best of the Generations Awards... :9

Deel Deze Pagina