1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de mol '14

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Maddmonkey, 1 jan 2014.

?

Wie is de mol?

  1. Aaf Brandt Corstius

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Daphne Bunskoek

    9,1%
  3. Freek Bartels

    5,5%
  4. Jan-Willem Roodbeen

    18,2%
  5. Jennifer Hoffman

    10,9%
  6. Maurice Lede

    0 stem(men)
    0,0%
  7. Owen Schumacher

    7,3%
  8. Sofie van den Enk

    21,8%
  9. Susan Visser

    20,0%
  10. Tygo Gernandt

    7,3%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Een nieuw jaar, een nieuwe WIDM!

    Vanaf 2 januari elke donderdag om half 9

    [gb]Kandidaten[/gb]

    Aaf Brandt Corstius
    [​IMG]
    Aaf Brandt Corstius (1975) is schrijfster en columnist. Ze is vooral bekend van haar columns in de Volkskrant, Margriet en VT Wonen.Aaf Brandt Corstius (1975) is schrijfster en columnist. Ze is vooral bekend van haar columns in de Volkskrant, Margriet en VT Wonen.

    Daphne Bunskoek
    [​IMG]
    Daphne Bunskoek (197:cool: is presentatrice en actrice. Ze startte haar televisiecarrière in 1998 als VJ bij TMF en was regelmatig te zien bij het populaire KRO-programma ‘Ook Dat Nog’ als panellid.

    Freek Bartels
    [​IMG]
    Freek Bartels (1986) is zanger, acteur en musicalacteur. Hij begon zijn carrière in 2001 in Tilburg en studeerde cum laude af in 2004 aan het Fontys Conservatorium, met Edward Hoepelman als belangrijke zangdocent.

    Jan-Willem Roodbeen
    [​IMG]
    Jan-Willem Roodbeen (1977) is DJ, presentator en ondernemer. Hij is iedere werkdag te horen op Radio 2 als presentator van het AVRO programma ‘Roodshow’ tussen 14:00 en 16:00 uur. Ook is hij sinds 2005 een van de vaste presentatoren van de Radio 2 Top 2000.

    Jennifer Hoffman
    [​IMG]
    Jennifer Hoffman (1980) is actrice en presentatrice. Ze kreeg landelijke bekendheid door haar rol in de serie 'Westenwind'. In 2005 speelde ze in de serie 'Spoorloos Verdwenen'. Daarna volgden de series 'Samen', 'Rauw!' en 'Verborgen Gebreken'.

    Maurice Lede
    [​IMG]
    Maurice Lede (1986) is presentator en programmamaker. Hij is geboren in Alkmaar en woont in Amsterdam. Maurice is een zoon van een Surinaamse vader en een Nederlandse moeder.

    Owen Schumacher
    [​IMG]
    Owen Schumacher (1967) is acteur, tekstschrijver, stand-upcomedian en televisiemaker. Na een studie Nederlands- en Internationaal recht werkte hij enkele jaren als jurist om zich daarna geheel te wijden aan het maken van comedy en televisie.

    Sofie van den Enk
    [​IMG]
    Sofie van den Enk (1980) is presentatrice. Ze groeide op in Krommenie en als 9-jarige beleefde ze haar televisiedebuut bij 'Het Klokhuis' waar ze een vraag stelde over waarom mensen eigenlijk dromen.

    Susan Visser
    [​IMG]
    Susan Visser (1965) is actrice. Ze is onder andere bekend van haar rol als Anouk Verschuur in de komische dramaserie Gooische Vrouwen.

    Tygo Gernandt
    [​IMG]
    Tygo Gernandt (1974) is acteur. Hij staat bekend om zijn ijzersterke en diverse rollen in films als 'Van God Los', 'De Dominee', 'Het Schnitzelparadijs', 'Ik omhels je met 1000 armen', 'Oorlogswinter', 'Het leven uit een Dag', 'First Mission', 'Black Death' en 'Vast'.

    Er is dit jaar ook een WIDM app: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.avro.demol


    Je kan een PM naar mij sturen om toegevoegd te worden aan de XBW poule! Iets met meer zielen en meer vreugd :p.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    App is volgens mij nog best bugged want als ik een poule wil maken dan kan ik niet op "bewaar" drukken. Dus misschien dat iemand anders het wel lukt :)

    En zoeken naar iemand werkt bij mij ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb er echt zin in! Leuk deelnemers veld, leuke locatie (krijg gelijk weer zin om naar Hong Kong te gaan als ik de trailer zie) en eigenlijk het enige televisieprogramma wat ik echt volg.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb niemand van hier op FB :p

    Poules aanmaken lukt mij wel, maar volgens mij is er nog niks te doen verder.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond om 21.20 is er trouwens een best of aflevering. Een kijk terug op 13 seizoen Wie is de Mol.
    Heb ook weer echt zin dit seizoen, heb toevallig dat Mollenboekje, dus ga een seizoen intensief volgen, eens kijken hoe ver ik ga komen. :)
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond zit ik ook weer voor de buis! Wordt weer alles op de voet volgen en meedenken.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De app werkt weer :)! Wie wil er allemaal in de xbw poule?
     
  9. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Best wel bullshit dat facebook er voor nodig is :emo:
     
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja poule lijkt me leuk :D

    Hoe werkt dat precies :+ ?
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik doe ook mee :).

    Anders kun je ook gewoon een Facebook account aanmaken met als naam WIDM XBW *username* ofzo :p.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja nja opzich geen probleem, moet ik wel ff iedereen toevoegen eerst. ik bijt niet hoor :+
    App downloaden,inloggen met FB en dan of zelf een poule aanmaken of in een poule gezet worden door anderen. Je krijgt elke vrijdag vragen over de aankomende aflevering met als belangrijkste vraag: Wie denk je dat de mol is :)
    Dat kan ook, maar dan moet ik 2 keer in gaan loggen want ik heb ook nog andere poultjes :p


    Maargoed doe wat je wilt, stuur je facebook (of een xbw widm facebook pagina) maar in een PM :) dan voeg ik diegene toe :)
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bedoelde meer hoe kom ik in de poule, Ik zal me Facebook pm'en
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toegevoegt :) sabet ook
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vanavond ga ik ook eens kijken en dit seizoen volgen. Heb ooit wel wat afleveringen gezien, toen met Art en Jan Kooijman maar was afgehaakt. Dit seizoen ga ik er voor zitten!
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat was ook echt een bout seizoen...
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jup, mede door die verborgen hint dat alles spoilde :mad:
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nog tien minuten en dan gaan we beginnen! Heb er zin in! Heb Maddmonkey een PM gestuurd voor die poule in de app, hopelijk nog op tijd!
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Checkt in.
     

Deel Deze Pagina