1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dit!

    Ik gebruikte in het begin toen het net nieuw was die Steam Workshop, maar Nexus werkt zoveel beter en veel mods staan ook alleen op Nexus.

    Zeker als je met die nexus mod manager werkt, dan kan er haast niks verkeerd gaan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    boss???

    Ik wil Nexus wel gebruiken, maar dan moet je wel kunnen inloggen en de dienst moet niet weigeren. Ik kan op NMM downloaden klikken, maar daarna vraagt die om inloggen. Doe ik dat, want ik was al via de site ingelogd, maar vervolgens doet die verder niets mer de MOD manager zelf. Enig idee wat dit probleem kan zijn? Nieuwjaars bug ofzo??? :confused:

    Edit: Dit zegt die als ik probeer in te loggen: Cannot reach the Nexus login server.

    Edit 2: Moest nog een nieuwe versie van NMM downloaden. Werkt nu wel. Wat is Boss trouwens precies???
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    BOSS:

    A plugin load order optimiser for TES III: Morrowind, TES IV: Oblivion, Nehrim - At Fate's Edge, TES V: Skyrim, Fallout 3 and Fallout: New Vegas.

    http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/6/?

    :D
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705

    Ik word hier gestoord van. Is er niet een cheat dat ik dit over kan slaan??? :mad:8)
     
  5. GreybeardNLD

    GreybeardNLD New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt toch wel mee. Zo gepiept als je het eenmaal doorhebt. O-)
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Oh wauw daar heb ik een tijd vastgezeten zeg 8)
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    De enige puzzel in de game en het wordt al te moeilijk....
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zelfs als de puzzel niet snapt moet je gewoon ff aanklooien.
     
  9. GreybeardNLD

    GreybeardNLD New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel puzzels waren er niet, tenminste die ik heb gezien. Ik had soms wel moeite om een deur te openen, maar dan kon ik de switch niet vinden. 8)
     
  10. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat daar ook even te kloten, maar ik was al bezig voor dat die gast was uitgelult. Inmiddels al een heel stuk verder. Alle Words of Power aan het halen. *)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    player.setstage mg06 55 _0/
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Cheats/shortcuts :emo:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gast, heb al dik 300 uur op de 360 versie zitten, dus ga echt niet moeilijk doen over een cheatje meer of minder. En de PC heb je nog mods, dus kun je er nog honderden uren bij plakken. :F:
     
  14. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat zijn aardig wat uurtjes. Ik ben zoveel met side-quests bezig dat ik nu pas de Thalmor Embassy in ga van de main quest. Nog aardig wat uurtjes te gaan iig.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat betreft de MQ valt het wel mee, maar die is dan ook de ergste die ik van Bethesda heb meegemaakt. Sowieso zijn de quests in games als Oblivion en Fallout 3 een stuk beter. Jij zit nu ongeveer op de helft van de MQ. :thumbs:
     
  16. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 had ik er laatst nog in gepopt. Die blijft wel super nice. Alleen de magic style van The Elder Scrolls blijft me wel trekken.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik denk dat meer dat wel hebben, aangezien Fallout veel meer moet hebben van exploren dan Oblivion. Oblivion & Skyrim hebben meerdere dragers van de game, zoals het craften en kloten met magic en armor. Dit vind ik veel beter uitgewerkt in de TES serie. Hopelijk leren ze ermee met de Fallout 4, als die komt dit jaar.

    En hoe start ik Falskaar??? Ik heb nu die drie grote MODS van de vorige twee pagina's geinstalleerd, maar Alleen Wyrmstooth en Helgen Reborn lijken nu te zijn geactiveerd. Komt Falskaar dan soms na een bepaalde questline???
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    1 ding.

    Gaan naar RiftenO-)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat dan zo maar eens proberen. Klote, want ik heb totaal geen markers of inleiding. Kan ook niet echt een persoon of object vinden die het zou kunnen starten. Ik kom net uit uit Riften vanwege The Thieves Guild en quests voor de Mages. Nog niets kunnen vinden. Enig idee waar ik moet zoeken in Riften???
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ingang van Riften*)
     

Deel Deze Pagina