Er wordt hier lekker overdreven over de "slechte" besturing van SOF II... Dat valt wel mee, hij is niet veel slechter dan de besturing van andere FPS op de Xbox... Het gaat gewoon prima, ik speel alle FPS op consoles... Dus de afdeling "Schromelijk Overdrijven" is hier aan het praten...
Je kunt niet multiplayeren, dat klopt, wel online gamen maar dat laatste heb ik niet uitgeprobeerd...
Het wordt hier ook een "saai spel" genoemd, wat een flauwekul... Het is helemaal geen saai spel, ik ben al een hele tijd met de single player mode bezig...
Okee, grafisch is het geen wereldwonder, en als je een PC hebt kun je misschien inderdaad de PC-versie beter aanschaffen voor een lage prijs, maar SOF II een saai spel met een slechte besturing? INTEGENDEEL! Het is een goed spel met een vrij goeie bestruring die op dezelfde wijze werkt (technisch gezien) als Halo... De afstelling had iets beter gekund en Halo is wel superieur in de afstelling, maar het is zeker geen "baggerspel" of welke rare benamingen dan ook...
Ik heb een beetje de indruk dat hier lui op posten die de game óf heel kort, óf helemaal niet gespeeld hebben...
Maar goed, smaken verschillen, maar ik heb geen seconde spijt van de aanschaf van deze game... Ik geef 'm een 7/10...
Laatst bewerkt: 21 jul 2003