Soldier of Fortune 2???KOPEN???

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 20 jul 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Meese,
    Ik ben van plan om SoF2 te kopen, maar ik hoor nogal verschillende meningen. In de PU kreeg ie (volges mij) een 7.5 en hier een 6.nogiets . Toch sprak de review mij wel aan ondanks de slechte besturing. Kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is om te kopen?? En weet iemand of er ook een splitscreen multiplayer op zit voor op 1 Xbox??

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Uit de review hier van xbw:

"Je kunt overigens niet met z’n tweeën op een Xbox spelen, dus voor multiplayer feestjes bij je thuis moeten er meerdere Xboxen met SOF 2 aanwezig zijn als je wilt spelen."

Het spel lijkt me wel leuk, maar als er zulke slechte cijfers worden gegeven.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dit spel is absolute bagger. Ik dacht ook "dat commentaar zal allemaal wel meevallen". Ik houd dan ook erg van FPS-en en dacht dat ik hem op z'n minst 'wel leuk' zou gaan vinden.

Niks is minder waar, ik heb misschien de singleplayer een kwartier gespeeld. Toen was ik hem al weer beu en wilde ik Live checken. Deze is echter ook erg slecht uitgevoerd, bijv. je hebt geen statistics! Dat is toch erg jammer, want je hebt niet echt een idee hoe je het doet tov andere gamers.

Zo kan ik nog een hele tijd door gaan met nadelen noemen, maar als je SoFII toch wilt kopen koop hem dan voor de PC. Dan ligt hij voor 5 Euro in de budget bak en je hebt nog een betere versie dan die van de Xbox ook.

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik vond de besturing echt waardeloos maar niet zo van daar kom je wel overheen maar dus echt drie keer niets.

als jij daar geen problemen mee hebt dan kun je em best kopen het ziet er namelijk mooi uit, goed geluid en best wel lekkere wapens

alleen die besturing he...

goede opties zijn natuurlijk red faction 2 (40 euro) en RTCW

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    (*lees: betere opties)

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt maar volgens mij wil ie gewoon dat we zeggen dat ie em moet kopen, zodat ie em morgen kan halen.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Besturing voor fps is meestal slecht op een console. Uitzonderingen zijn daar weer halo. Maar vergelijken met een pc game kun je toch nooit. Muis+toetsenbord zal ALTIJD veel beter blijven. Ik heb net return to castle... gehuurd en ik vond de singleplayer ook niet goed. Het is lastig om te mikken. De multiplayer is dan weer erg goed over live...
    Je moet maar eens wat reviews lezen en dan zelf kiezen.
    Maar uit ervaring vind ik buiten halo dat er geen enkele ECHT goede fps voor xbox is. Mijn advies: koop een andere game of wacht op een alternatief(bv halo 2)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is echt een saai spel. Niet kopen. Het is echt veel te makkelijk, op de hoogste moeilijkheidgraad liep ik er de eerste keer gewoon doorheen. Je zit alleen maar door de saaaaaie levels te dwalen om uit te vinden waar je heen moet.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er nog iemand een andere leuke FPS die je met meerdere op 1 XBOX kan speleN??

10. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ze lallemaal al..:D
    unreal mischien? of jedi knight?

11. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    :D Tnx :D Jedi Knight is maybe wel cool :D

12. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ff gehad en als je hem echt wilt spelen huur em dan ofzo want het is zonde je bent er binnen een paar uurtjes doorheen. sommige dingen zoals het in bos ziet er wel netjes uit maar als je bijvoorbeeld binnen bent of in een stad ofzo iets dan is het niks, als je dit leuk vindt moet je wel een hele grote fan zijn!!
    want tis allemaal te snel klaar enzo en die multiplayer trapte ik ook in, en dat vindt ik aan spellen wel belangrijk een goeie multiplayer

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier lekker overdreven over de "slechte" besturing van SOF II... Dat valt wel mee, hij is niet veel slechter dan de besturing van andere FPS op de Xbox... Het gaat gewoon prima, ik speel alle FPS op consoles... Dus de afdeling "Schromelijk Overdrijven" is hier aan het praten...

Je kunt niet multiplayeren, dat klopt, wel online gamen maar dat laatste heb ik niet uitgeprobeerd...

Het wordt hier ook een "saai spel" genoemd, wat een flauwekul... Het is helemaal geen saai spel, ik ben al een hele tijd met de single player mode bezig...

Okee, grafisch is het geen wereldwonder, en als je een PC hebt kun je misschien inderdaad de PC-versie beter aanschaffen voor een lage prijs, maar SOF II een saai spel met een slechte besturing? INTEGENDEEL! Het is een goed spel met een vrij goeie bestruring die op dezelfde wijze werkt (technisch gezien) als Halo... De afstelling had iets beter gekund en Halo is wel superieur in de afstelling, maar het is zeker geen "baggerspel" of welke rare benamingen dan ook...

Ik heb een beetje de indruk dat hier lui op posten die de game óf heel kort, óf helemaal niet gespeeld hebben...

Maar goed, smaken verschillen, maar ik heb geen seconde spijt van de aanschaf van deze game... Ik geef 'm een 7/10...

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Idd...ik ben volkomen met je eens, probeer van de week live met sof2 en veel wie um hebben zeggen dat ie ook gewoon oke is en op live ook, alleen de besturing maar ik ben er al wel aangewend.

15. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    WAAROM kan je je config niet zelf uhm...
    configureren?! :mad:

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zat ook erg te twijfelen of ik SoF2 zou kopen. Ik was een enorme fan van het eerste deel op de Dreamcast. Maar ik heb hem nog maar niet gekocht, ik wacht tot hij afprijst.

Deel Deze Pagina