Hallo, Mij lijkt Rock Band & Guitar Hero toffe games, Alleen heb je daar een gitaar kinect enzo voor nodig? Of kan het ook gewoon met alleen een controller? Alvast bedankt !
GH kan met een controller, rockband niet, alleen mis je dan wel een flink gedeelte van "de ervaring" van het spel.
Gaat het alleen om de spellen Rock Band & Guitar Hero of om het gitaar spelen. Anders zou Rocksmith ook wel een vet spel zijn misschien.
GH kan met alleen controller. Alleen is het spel dan niet echt compleet, je mist de ervaring ervan wat Cookie ook al zei
Ok. Nog verdere adviezen nodig? Ik vond iig Guitar Hero II, III en Metallica de leukste. Smash Hits ook wel. Van Rock Band 1 en 2. 3 vond ik maar meh. Het leek bij beide series alsof ze op een gegeven moment gewoon geen nummers konden vinden met een leuke note chart. dit vond ik eigenlijk altijd een van de leukste nummers om te spelen. Al is dat dus Rock Band. Wat niet met controller kan. Probeer deze dan!
Gaat..... te...... Snellllllllll...... Hahaha, dat ga ik echt nooit van mijn leven kunnen! EDIT: Die 1e gaat nog wel maar die 2e... :/
Ik heb em alleen op Hard weten halen (de 2e natuurlijk, 1e is niet moeilijk). Daar was ik al vreselijk trots op! Rock Band bijna helemaal op Expert weten uit te spelen. Dit is de enige wat me wist te saboteren Oh god, en die achievement om de hele setlist in 1 sitting te doen. Mijn arme blaas. Nooit meer. edit: Dit is blijkbaar mijn nostalgische dag. Eerst met Mass Effect, nu dit. heh. Good times...
Volgens mij is mijn verste punt 8:30 geweest. So close. edit: Wacht, die troep @ 9:00 komt me ook erg bekend en traumatisch voor... Nu weet ik het niet meer zeker. Ik ben iig tot ergens in die solo gekomen.
Gisteren niet aan gedacht; als je een rythm game wilt wat te spelen is met controller moet je zeker Rock Band Blitz niet vergeten! Meer van genoten dan Rock Band 3 bv. Heel erg leuke game. Je bent zelf de hele band, en is ook alleen maar speelbaar met de controller. Zoals Frequency en Amplitude vroegah En deze was de laatste wat ik op Gold Stars haalde Al was deze niet minder pittig Spoiler Om ook wat anders te posten dan mijn eigen crappy gameplay; de trailer Alle DLC van de reguliere RB games werken ook gewoon in deze.
Jaahh, die ook! Wat zijn er eigenlijk weinig fatsoenlijke BBR filmpjes te vinden. Zelfs mijn eigen gameplay is een crappy camera gericht op het scherm. Als mijn capture card en 360 nog aangesloten stonden zou ik direct aan de slag gaan, maar helaas... (ik zou het denk ik ook niet meer goed genoeg kunnen)