1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Weet iemand het antwoord op het volgende:

    Als je een team hebt gemaakt met chem 9 van bijvoorbeeld alleen de BPL en je begint de wedstrijd met dit team. En vervolgens wissel je je spit voor een speler uit de bundesliga die niets van chemistry heeft met de rest van het team. Heeft dit dan invloed op het team of speelt deze speler dan voor chem 9 (of voor lager dus...)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij gaat er dan geen chemistry af, mits het een spits is die je erin zet. Alleen als je een ander type speler erin wisselt (een linksback in de spits). Tenminste, dat las ik op de EA fora.
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik bedoel wel gewoon een spits voor een spits... Dus als je bijvoorbeeld dan een opstelling hebt die net niet kan kan je het wel zo oplossen door elke keer te wisselen..
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup. Dat deed ik ook. Ik had een 4-4-2 (2) hybrid van PSG - Braziliƫ. Ik wilde Honda (favoriete speler destijds) als CDM, maar kon niet zonder 9 chem. Dus dan zette ik een Braziliaanse 150 coins CDM erin en wisselde die steeds.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind Kaboul-Kompany tog wel het fijnste duo uit Bpl,heb tijd met luiz en if caulker gespeeld maar luiz is tog vaak weg vanwege workrate en if caulker voelt btje houterig aan
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nondeju, wat is Neymar goed. Ibarbo erg sterk en snel en wint alle kopduels. Goed duo.

    SIF Pedro toch niet echt de 220k waard, denk ik. Hij heeft een geweldig schot, maar is niet echt snel en is veel te licht. Tweebenigheid is wel baas.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Las laatst op het fifa forum dat dat dit jaar.juist niet kan!
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    SIF Pedro's schot is wel episch though. Vanuit elke positie kan je (zowel met links als rechts door 5* WF) een bal de hoek in leggen. Zonde dat tegenstanders vaak een SIF (Pedro) flink agressief gaan dekken.

    Pedro nu 5 goals in 5 potjes en Neymar 5 goals en 4 assists . :cool:
     
  9. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is je team verkopen wel echt zo nodig?ik bedoel mijn beste speler is Kompany heb ik 35k op ps3 voor betaald,zal die strax dan nog ma 25 waard zijn ofzo?
     
  11. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    rond de toty miss wel, daarna word hij na verloop van tijd weer duurder
    verkopen is alleen nuttig voor echt dure spelers/teams en dit jaar is alles al bijna niks waard
     
  12. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu week FUT gespeeld

    4-2-3-1 vorm/stekel, gibbs, agger, koscielny, richards, cvm's: fellaini & fernandinho. cam kagawa, lm: podolski, spits: negredo, rm: mirralas. Begin ging even slecht door wennen maar als ik nog 1 punt haal uit 3 wedstrijden ga ik naar divisie 3. Mijn Negredo heeft 51 goals en 20 assists uit 48 wedstrijden echt bizar. Speel hele tijd tegen teams met rating van dik in de 80. Kopen jullie de hele tijd pakjes of niet? Ik wil even de achievement dus doe dit nu wel, maar met weinig succes vandaar mijn ''slechte'' team ook nog.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, nog 0 pakjes geopend met coins. Wel een aantal gewonnen met toernooien en wekelijkse pakjes met season ticket.

    Beste speler kwam uit het pakje voor manager tasks: Thiago Silva. Slechts 25k..
     
  14. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm kan beter dan eerst even mijn team flink upgraden dus. Fellaini, Kagawa en Negredo zijn veruit mijn fijnste spelers. Zat achterin te denken aan Baines, Luiz en Vidic. Wie kan ik i.p.v. mirralas en kagawa het beste halen? Moeten diep kunnen gaan en goede voorzetten hebben, een van de twee moet goed kunnen afwerken.
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    136K winst gemaakt op Vieira, voor 1,01m gekocht en voor 1,207m doorverkocht :)
    Op spelers die duurder zijn dan 800K+ kan je soms lekker winst maken.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse in een Bronze FUT tournament?

    link staat in de spoiler, mocht er interesse zijn ;)

     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit is nu mijn team

    Lloris
    Richards-Kompany-Kaboul-Jose enrique
    Nani-Ramires-Sandro-Schurrle
    Sturridge-Jovetic

    Heb nog 50k wat is een goeie aanwinst?of zal ik blijven handelen?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuk team. Hoe.speelt.jovetic. zou even doorhandelen an aguero aanschaffen!
     
  19. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een vraag. Wat gebeurd er met de nif van een speler als deze een toty kaart krijgt? Stijgt zijn prijs dan of zit er geen verschil in?
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wil ik zoveel coins hebben dan ben ik een maand verder,handelen gaat niet zo best zit op ps3 dus nog tips?Jovetic best fijne speler vooral lkkr schot bij mij online 46 goals in 43potjes
     

Deel Deze Pagina