1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Pff, ik ben bezig met die missies van Lester om zo al het geld bij elkaar te sparen.
    Ik gebruik daarvor deze guide, alleen de beloofde groei blijft uit, ben van 45 naar 4 miljoen gegaan :'-(.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje aan het kijken naar de bedrijven die te koop zijn en zie dat er zo'n vier erg dure tussen zitten. Op internet heb ik gelezen dat je die het beste kunt betalen door de missies van Lester (met de beurs) pas op het einde te doen als je veel geld hebt. Helaas heb ik die missies al gedaan en heb er niet veel geld mee verdiend. Is er een andere manier om toch alle bedrijven te kunnen kopen?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    GTA V toch nog een kans gegeven. Heb hem op de PS3 weer opgepakt en wil dit keer nu wel echt de singleplayer uitspelen. Ga gewoon opnieuw beginnen en nu alleen met het verhaal bezig houden. Dat free roamen ga ik niet meer doen, omdat ik dat toch niet boeiend genoeg vind in een GTA game:'-(. Vond het toch een beetje zonde van die 3 dagen dat ik sinds de launch heb gespeeld.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met aandelen kun je nog flink verdienen, moet je alleen weten welke het goed gaan doen. Heb naderhand ook genoeg verdiend om alles te kopen. Niet dat je er veel aan hebt, toen ik alles gekocht had was ik er ook wel klaar mee.
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik had hetzelfde. Heb de Lester missies bewaard en op het laatst gedaan, waarna ik echt barstte van het geld. Heb er enkele bedrijven van gekocht, maar vond het eerder vervelend omdat je constant gebeld werd. Hierna eigenlijk de game weggelegd, had hem toen toch al uitgespeeld.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Spel al een tijd terug uitgespeeld,.... niet 100% maar scheelt niet heel erg veel. De X360 gaat hier de deur uit en deze week komt de X1.

    Net pas begrepen m.b.v. 'Google' dat GTAV er dus nog niet is voor de X1. Lees ook tegenstrijdige verhalen wanneer die überhaupt zou uitkomen. Iemand iets meer info wellicht?


    [edit]
    Kwam wel dit nog tegen, maar is wel erg omslachtig,....of ligt het aan mij.
    [/edit/
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Weer verder met mijn 2e playtrough, maar wat een helden game blijft dit ook. Echt alleen maar fun die SP, zo baas.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Amen.
    GOTY 2013
    GOTY laatste decennia.

    edit: ow wacht dan is het GOTD.
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is nog niets aangekondigd.
     
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hebt het ook niet gedaan met behulp van die Lester-missies?
    Hoe weet je van tevoren dan welke aandelen het goed gaan doen. Het is natuurlijk nogal zuur als je op deze manier juist veel geld verliest.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt. Werd toen op het forum gepost welke aandelen hoge verwachtingen hadden.
    Volgens mij toen Shark en Whzl oid. Hoge high waarde (niet de daily high) en huidige waarde dicht bij de low waarde. Misschien dat je op Stock Market pagina op de site betere info te zien krijgt dan in de game. Ook al was de aandeel 1 dollar, als je 100% winst haalt na een dag telt dat flink op.
    Soms ging ik na een dag een klein beetje omhoog, maar op het laatst echt enorm en had ik binnen no-time +150 mil (met inzet paar dagen ervoor rond de 25 mil).
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik dat proberen, bedankt. Er is dus nog hoop om ooit alle bedrijven te bezitten:+
    Nog even voor de duidelijkheid: er zijn twee verschillende beurzen. Die van de singleplayer en die van de ''multiplayer''.
    Volgens mij heet de beurs van de multiplayer 'BAWSAQ'. Gebruik je die of juist die andere?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    thx







    Ik had de Lester missies wel bewaard, maar met de aandelen heb ik veel meer verdiend. Heb enkel het in de gaten gehouden,... laag inkopen en bij genoeg winst weer verkopen.
    Het mooie startbedrag van de Lester missies heeft natuurlijk wel goed geholpen. :)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij BAWSAQ, maar dat weet ik niet zeker meer.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    BAWSAQ inderdaad.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook gezien en ik ben toch aan het twijfelen of het nou echt is of niet. Als het fake is, dan is het toch zeker een erg goede.
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    48 minuten doorbrengen in de prison, ja daahaaag!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan is alles wel heel goed gefaked...ook die 90.000.000 voor de jetpack...
     

Deel Deze Pagina