Case en controller moddig...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raprulezz, 21 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raprulezz

raprulezz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder zag ik op dit forum een thread staan voor mensen die hun console en/of controller over wouden spuiten met foto's enzo...

Daar staat er nu nog wel wat van maar niet meer met een echte uitleg van mensen met ervaringen daarmee.

Want ik heb allebei mijn controllers overgespoten en wou nu ook mijn console gaan doen maar wou graag een paar tips hebben. Ik was van plan om alleen de X over te spuiten met de voorkant erbij. Heeft iemand bijvoorbeeld nog wat foto's die stapsgewijs laten zien hoe het ongeveer moet, ik ben nogal bang dat ik het verkeerd doe.

P.S.: foto's van mijn controllers komen er nog aan :D

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje voor je: als je controllers gespoten zijn, voelen ze dan nog goed aan? Of kan je goed voelen dat er verf op is? En kan die verf ook afgaan(met zweethanden bv:)) of ruiken?

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    De controllers voelen nog wel goed aan. De verf kan er wel vanaf gaan, gebeurt bij mij, maar ik heb geen lak gebruikt. Misschien dat dat helpt

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Er waren twee centrale threads over case modding die gesloten zijn en deel drie loopt nu...
    deel 1(dicht)
    deel 2(dicht)
    deel 3(open)

succes
    Sjoerd

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, zoek naar antwoord in één van die centrale threads die Raptor noemt, of stel je vraag in het derde deel. Dank u wel. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina