mijn HDD is kapot. Ik wil wel premium gaan kopen. Is het mogelijk om al de premium content op usb te downlaoden?. Alvast bedankt.
Speelt iemand wel Rush op BF3? Ik ben van BFBC2 oversgestapt naar dit deel omdat daar te weinig mensen waren die rush speelden. Hier nu weer het zelfde probleem.
Ja weet ik maar ben niet zo diehard dat ik meteen 50 euro uit ga betalen. Gewoon af en toe even skills showen haha. Heb ook net 1600 euro aan een PC uit gegeven
Ik heb van een battlefield 3 game de online pas gedownload van een vriend. als ik nou een andere battlefield 3 haal doet het het dan gewoon?
Heb net BF3 premium binnen. Wil de code invoeren zegt de xbox dat de code fout is. Iemand enig idee ?
Even met een gameadvisor chatten denk ik. https://help.ea.com/contact-us Heb je een BF3 premium editie? Of heb je Premium los gekocht?
ik heb BF3 premium cd gekocht. (2xcd). Is bij mijn moeder afgeleverd. Ik heb een gewone BF 3 cd. Van mijn moeder heb ik de code doorgekregen. Ik wou het invullen maar zegt dat de code niet correct is. Morgen zal ik ook de cd's krijgen,maar neem aan dat de cd's het zelfde zijn en dat alleen de code ingevuld kan worden. Wat nu ?
Heeft ze foto gemaakt van de code? Of heeft ze het zo doorgegeven? Want dan is de kans groot dat er ergens een foute cijfer of letter staat. Als die al gebruikt is staat "code already used" dus dat is het ook niet.
Dan even die chat link raadplegen die ik plaatste. Waarom heb je eigenlijk weer BF3 gekocht maar nu de Premium versie? Je hebt BF3 toch al?
klopt, maar had geen premium. en wou alle maps. Ik heb de site bezocht (jou link) maar word er niet wijzer van.
Maar dan kan je Premium toch ook gewoon los kopen? Alleen de code. Maar ja gewoon rechts even klikken voor hulp (I still need help) Inloggen met je origin account en dan kan je chatten. https://help.ea.com/en/contact-us/s...o&platform=Microsoft XBOX360&question=premium
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat bijna alle premium mappen leeg zijn,er is niemand ? de standaard servers zijn er genoeg en af en toe gulf of oman maar de rest is vaak leeg..