1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Prima, dan zal ik daar even kijken, activeren en dan eerst alle originele questlines afmaken. :thumbs:
     
  2. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat moeten ze in Fallout4 gaan doen. Wapens craften/bouwen. Pets bouwen die je kunnen aiden in battle. Allemaal van dat soort dingen.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Lees nou eens gewoon de description van de mods op de Nexus site. Daar staat altijd alles uitgelegd.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    24 uur geleden alles al gestart, maar had geen zin om het hier gelijk te melden. :+
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    In dat geval, veel plezier. Heb een hele tijd geleden de questlines zowel Falskaar, Wyrmstooth als Helgen Reborn doorlopen. Goede mods.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Dat wil ik graag geloven. Ben op moment eindelijk klaar met die ''guilds'' en civil war questline. Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik Oblivion gewoon kan spelen wanneer ik wil. Die game heeft het qua quest verhalen toch echt een stuk beter gedaan. :eek:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Deze game komt waarschijnlijk naar de One en PS4. Nou, liever niet, fix eerst maar eens meer bugs, glitches en andere problemen. En snellere laadtijden zou ook wel fijn zijn, zeker als je door steden en kastelen loopt met al die deuren. Las het net via EvilGamerZ en daar stond dat het originele bericht op een site van Bethesda zelf was geplaatst. Het was nog geen officiele aankondiging, maar wel dat het er aan zit te komen zeg maar.

    @ Nieuwsredactie XBW: Even nakijken en wellicht posten??? ;)
     
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even alle unofficial patches voor de main game en DLC installeren, zijn te downloaden op de Skyrim Nexus. Heb ik ook gedaan en nergens last van gehad.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waarom moet de redactie hier nou weer achter aan? 8)

    Maar inderdaad, gewoon onofficiële patches downloaden, werken meestal beter dan de officiële :+
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Is niet zo. Zei Bethesda zelf vandaag. Omdat ze bezig waren met de site en per ongeluk iets verkeerds hadden gedaan, stond het daarom zo op de site.

    Nee ik geloof het niet hoor. Laten ze maar gewoon Fallout 4 uitbrengen.

    Ik weet niet wat jij dan doet met Skyrim, maar ik heb echt geen last meer van bugs of lange laadtijden. Ok op een console zijn de laadtijden lang, maar op de pc echt totaal niet hoor. Of heb jij een hele slome hdd?

     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik zeg ook nergens dat die laadtijden op de PC lang zijn. 8)
    En mijn vorige post had te maken met de console versie, omdat dit een topic is over de consoleversies. Dat we hier de PC versie wel eens behandelen is omdat er volgens mij geen PC topic is.
    Die bugs en glitches zijn vooral op de console versie nog een drama, trust me. Ik kon niet eens normaal verder met mijn game zoveel last last had ik er van, zelfs na twee officiele console patches van formaat. Ze moeten beter kijken naar de MOD makers en in dien nodig hun content ook voor de consoles uitgeven, als het van toegevoegde waarde is zoals die patch MODS op de PC.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    *nvm*
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Consolemakers willen meestal content eerst certificeren. Maar daarom snap ik ook niet waarom ze niet samen met de developers met een of andere API komen, waardoor je alle exploits waar ze zo voor vrezen kunnen opvangen.

    Zal wel komen omdat ze DLC willen pushen. :emo:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Helgen Reborn uitgespeeld. Alleen die ene ''Arnie'' stem is wel heel erg. 8)
    Best leuke DLC, maar vanavond eens kijken of ik aan Wyrmstooth en Falskaar ga beginnen. Hopelijk zijn die beter.

    Ik kan alleen nog niet echt goede Lord of the Rings MODS vinden. Must have more!!! :'-(
     
  15. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234


    Een nieuwe trailer van de Skywind mod. Het komt er goed uit te zien\o/
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Valt mee dat die mod (gelukkig) (nog) niet gestaakt hoeft te worden. Regelmatig zie je dat dit soort mods met copyright meuk ofzo te maken krijgen, zoals Skyrim MERP. Misschien wel omdat Morrowind + expansions vereist zijn om deze mod te spelen dat Bethesda wat milder is? Anyway, ziet er goed uit. Ben ook wel weer toe aan iets 'groots' nieuws voor Skyrim.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Net Skyrim weer opnieuw geinstalleerd, kom deze dude me opeens uit het niets stalken 8).
    [yt]jLwRNbpU6F0[/yt]
    Ligt denk ik aan de save :p.
    Hij loopt ook de hele tijd met me mee :+.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben weer flink aan de Skyrim... De muziek alleen al!! _O_
     
  19. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    Skywind is echt een ding apart. Er zitten wel wat amateurs bij maar ook een hoop professionele artists enzo die dit naast hun werk doen. Echt heel indrukwekkend.

    Ze zijn zelf heel erg voorzichtig mbt copyright-issues omdat op die site ook Morroblivion staat. Misschien kunnen jullie je dat gezeik nog herinneren met dat project. (het mag bijvoorbeeld niet op de Nexus besproken worden enzo.)

    Destiny, DA:Inquisition en Forza Horizon 2 zijn allemaal mooi, maar Skywind is hetgene waar ik het meest naar uit kijk.

    Kijk alleen de Ash creatures in deze thread al!

    http://tesrenewal.com/comment/52928#comment-52928
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Vraagje: ik heb nu ook skyrim. Een woodelf. Maar is het nou beter om lichte armor te dragen? Ik zit nu al snel dat ik te veel bij me heb.
     

Deel Deze Pagina