1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz nice
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    @Siemenn, helaas was Reus voor mij geen succes. Kwam totaal niet uit de verf bij mij in zowel 4231 als 433. Maakte weinig aanvallende loopacties. Heug-Min Son IF doet het beter bij mij. Heeft ook een heerlijk schot. Voor mensen die een goedlopend en betrouwbaar team zoeken:

    Weidenfeller
    Pisczeck-Boateng-Dante-Alaba
    Gündogan-Kroos-Luiz Gustavo
    Blasczikowczki-Mandzukic (mijn held deze fifa)-Son

    Ik speel met dit team 433 punt naar voren. Kroos scoort zo nu en dan wereldgoals, heeft geweldige longshots. Ga zeker zijn IF kopen na de crash.
     
  3. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  5. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    wat is de beste cam in de bundesliga?
    gotze, gundugan, (if) boateng, (if) of wie anders?
    in de 4-1-2-1-2 formatie
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  7. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. In de 2e heeft hij trouwens wel 9 Chemistry. Ik denk dat de eerste 2 teams het best zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  8. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Goed idee, moet dan nog wel even doorsparen.

    Weet alleen niet zeker of ik Son wel weg wil doen, die man is zo goed niet normaal. Kan bijvoorbeeld ook sparen om Hernandez te vervangen voor elke BPL spits, weet niet hoeveel Aguero na de crash kost maar dat lijkt me wel wat.

    @Vegeta weet niet of dit haalbaar is qua budget maar wel een bazenteam: http://www.futhead.com/14/squads/5012155/
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe kom je aan die spelers met die zwart gele achtergrond? Ik zie ze echt voor belachelijk hoge prijzen op de transferlijst staan. 8)
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Edit: Fout gelezen

    Sommige kaarten zijn ook goedkoper, zoals In Form Son kost rond de 30.000

    Prijzen beginnen vanaf 11.000 en je hebt ook al een hoop kaarten die voor die prijs gaan, dit zijn echter niet de beste meestal.

    Rond de 30-60k kan je aardig In Form spelers halen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dure gein, dan moet je voor een compleet IFS team wel krankzinnig veel potjes spelen. 8)
     
  14. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @yellow
    ja daar moet je lang voor spelen of heel veel geluk hebben met pakketje openen of goed kunnen handelen.
    het voordeel van een if speler is dat deze iets betere statistieken heeft dan de normale speler en soms heeft hij een andere positie. neem bijvoorbeeld het team van deze week (totw 17) daar staat mertens in als cam i.p.v. lm/lb normaal gesproken.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de info. Nou, ik zie mezelf nog niet handig handelen namelijk. Het systeem oogt heel erg simpel, maar behalve de gouden spelers, een heel klein beetje, weet ik totaal niets van de waarde van items. Ik zet ze dan ook standaard voor 150 coins op de TL, meestal tussen 3 in de middag en 9 in de avond, in de hoop een hoog bedrag te vangen. Het hoogste wat ik misschien gevangen heb was 1100 coins.

    Hoe de hell wil je dan met zo'n simpel ogend systeem zoveel coins kunnen verhandelen??? 8)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op de zelfde manier als op de beurs Yellow. :9
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @yellow
    zoek van de speler die je wil verkopen de laagste nu kopen prijs op (ik neem aan dat je weet hoe dat moet) zet je speler/ander iets ook voor die prijs te koop. meer kan je er niet voor krijgen. doe steeds veilingen van 1 uur.
    als je zelf een speler/iets wilt kopen zoek dan de laagste nu kopen prijs op. en daarna alleen op het item dat je zoekt zoeken en probeer dan onder de nu kopen prijs te bieden. als je zo spelers goedkoop koopt kan je ze voor de hogere nu kopen prijs verkopen.
    houdt wel rekening ermee dat van elk item dat je verkoopt er 5% van het verkoopbedrag verloren gaat. (oftewel de ea-tax)
    ik hoop dat het duidelijk is.

    edit: als je een item dat er voor nu kopen voor 500 kan verkopen, moet je hem zelf voor 450-500 op de veiling zetten.
    450 is dan je minimale verkoopprijs en 500 is dan de nu/snel kopen prijs

    hoe vaker je dit doet. oftewel alles verhandelen. hoe meer je het met duurdere spelers kan doen hoe groter je winst wordt. let er de komende 1,2 week op dat de marktprijzen een heel eind gaan dalen. verder zijn cunsumables s woensdags goedkoper, net als alle gewone dingen (na 19,00 uur) en zijn de prijzen in het weekend hoger.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2014
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de uitleg. Ik zal er mee aan de slag! :thumbs:
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Niet haalbaar meteen atm maar zodra zonder IF's kan ook nog. Alleen nasris is een verplicht nummertje if. En dit is zonder loyalty of coach toch? Dus iederee eindigt op 10
     
  20. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nog aan denken om 4-1-2-1-2 te gaan spelen
    Of dat ik gewoon 4-3-3 ga spelen .
    Maar met suarez in de spits weet ik niet of dat echt alles is.
    Of raden jullie me bv rooney in de spits aan.
     

Deel Deze Pagina