Ik krijg 29 juli xbox live maar ik weet niet welke spellen ik erbij moet kopen zit beetje te twijfelen tussen: moto gp2 unreal championship ghost recon wil er op zich 2 kopen maar mischien zie ik wel een dope spel over het hoofd? er zijn cker geen games van 30 euro die live ondersteunen? alvast bedankt Lex
tis maar waar je van houd he... moto gp... das racen... unreal is flink knallen (ook wel domweg knallen, blijft leuk! ) GR is ook knallen maar niet domweg.... meer tactics en strategie... tis maar net waar je van houd...
heb je gelijk in... maar kan ook best moeilijk / irritant zijn.... valt niet mee om voor 6 man tegelijk te spelen... ze hebben dan zelf wel wat ai om te schieten weg te duiken enzo... maar je zult zelf moeten zeggen welke kant ze op moeten... je kunt dat zelf lopen of hun route op de kaart zetten.... ik vond hem eerst wel leuk... maar nu al stuk minder... speel hem eigenlijk nooit meer maargoed idd zelf ff kijken welke je wil... ieder zijn smaak en mening
En is slechts een leuke 'uitbreiding' voor de echt fanatieke racer (omdat je toch al online kan racen met de MotoGP Online Demo) - En die fanatieke racer eigenlijk gewoon MotoGP2 moet aanschaffen. Ghost Recon en UC links laten liggen, zijn beide games die niet echt lekker uit de verf zijn gekomen en een kleine en kleiner wordende community meebrengt. MotoGP2 is echter de toekomst, met fantastische mix tussen single player en Live gaming.
unreal championship wordt eind dit jaar CLASSIC dus als ik jou was zou ik die niet NU kopen maar eind van het jaar, want dan kost ie namelijk 30 euro dus
*leest een stukje voor uit de FAQ: 1 - Topictitels Topictitels behoren duidelijk te zijn en representatief te zijn voor de inhoud. Topics met misleidende titels of titels die vele tekens bevatten om alleen maar aandacht te trekken worden onherroepelijk gesloten. 2 - Wat wél mag - Info over xbox games - Screenshots - Vragen over xbox games - Inhoudelijke discussie's over verschillen tussen games. Wat niet mag. - Opsomtopics (wat is jouw favoriete game, op welke game wacht je) Deze topics zijn gewoon van een laag niveau en voegen niets toe. - Vragen over games die je al hebt. (help ik kom niet verder in level 3 van ) Hier hebben we namelijk het Game help/Cheats forum voor. - Screenshots/nieuws over een game wat al oud is of op de frontpage staat. Aan oud nieuws hebben we niets en de fp is er ook niet voor niets. - Vermelden dat een game verkrijgbaar is terwijl dit niet het geval is. - Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics. Daar het onderbouwen van 2 kanten moet komen is het verplicht dat als een gebruiker een dergelijk topic start daar zijn eigen persoonlijke voorkeuren bij plaatst. Indien dat niet het geval is wordt dat topic gesloten en mag de betreffende person het nogmaals proberen in een nieuw aan te maken topic. --- Verder zijn topics die simpelweg vragen: "welke game moet ik kopen?" niet toegestaan. Hiervoor hebben we de reviews sectie en natuurlijk het games-forum waar een hoop games op zich besproken worden. Dit is zéker van toepassing als er, zoals hier, een vergelijking wordt gevraagd tussen totaal verschillende games (een racer, een shooter en een tactical shooter). >> Closed.