Heb al die clips die je hierboven hebt gepost toevallig al eerder opgeslagen. Zeer nice om naar te luisteren! Finale was tof. Hoop op iets meer Rothstein over het algemeen, that's all.
Ok ben nu ook helemaal weg van Boardwalk Empire, heb nog een HOOP te kijken. Ben nog maar bij Episode 4 van Season 1.
Ik vind Frank Capone ook wel echt een baas Spoiler Harrow... Z'n verhaal liep op het einde, maar hij is eigenlijk de enige die wel echt een happy ending had verdiend imo. Had eindelijk alles waar hij altijd van droomde (Julia ) en dan dit. Ik vind het maar kut. Mooiste personage uit een serie denk ik, bijna absurdistisch met zo'n masker.
Season 1 afgekeken, wel jammer dat er aardig wat seks/nude in voor komt. Natuurlijk vind ik dat niet erg, maar kijk het altijd in de woonkamer waar dus me ouders ook zitten. Even Season 2 downloaden en morgen bekijken om tijd te verdrijven.
it's a bloody shame, meer kan ik er niet van maken. Er zijn nog zoveel verhaal lijnen die ze kunnen volgen, zoveel gebeurtenissen in het leven van Nucky, Al, Meyer en Lucky die de moeite waard zijn om naar tv te brengen. Nee, toen ik het vanmorgen las had ik het gevoel dat iemand me vol in mijn maag sloeg, en ik denk dat ik nog wel effe ziek ga zijn van dit nieuws. En dan lees ik ook nog op verschillende plekken dat het laatste seizoen maar 8 in plaats van 12 episodes gaat zijn.... HBO wat doe je me aan?