1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ik heb Sleeping Dogs toendertijd GOTY genoemd. En terecht.

    Heb ook gelijk Hard Boiled aangeschaft _O_
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het ook maar erg B-game aanvoelen. Matige graphics, matige besturing, gare besturing/handling autos. En de gameplay trekt mij ook nog niet echt, Ga het nog wel een kans geven maar denk niet dat ik ver ga komen ... EN links rijden is ook k*t!
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet het natuurlijk niet met een Next-gen vergelijken hè :+ Links rijden? Ik reed bijna altijd rechts tegen het verkeer in zegmaar. Auto rijden werkt wel lekker hoor, beter dan sandbox game Just Cause 2. Verhaal vond ik ook wel tof gedaan en dan nog het combat systeem zit ook goed in elkaar.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Tis zeer matig qua graphics voor een 360 titel! JC2 vind ik velen malen beter!
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    JC2 is veel beter, funfactor is een stuk hoger.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    JC2 is beter, maar niet met auto rijden enzovoort. JC2 hoor je te spelen met een parachute en graple haak. Auto's zijn echt een bij zaak in dat spel. Buiten dat de game verhaal erg krom is.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Klopt, beetje vliegen/grappling hook/parachute en alles vernietigen :D
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Indeed!

    Ik heb inderdaad het hele gebied rond gegrappled. Erg vet en als je er bedreven in bent is het echt de snelste manier om overal te komen ...
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb geen problemen met besturing voertuigen. Gta 4 was echt kut op dat gebied en heb ik amper gespeeld. Met gta 5 goed vermaakt en moet zeggen dat ik met Sleeping Dogs ook nog wel even zoet ben. Qua story / variatie wellicht wat minder dan 5, wat eentonig, maar genoeg te doen en leuke setting zo.
     
  10. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren uitgespeeld. Ik hem me zeer goed vermaakt. De game doet heel veel en bijna alles ook best heel goed maar heb veel ook al beter gezien (melee is net iets minder dan Arkham games, gunfights net iets minder dan Max Payne). Maar de combinatie is wel goed geslaagd.

    Qua graphics viel mij de game juist ontzettend mee. Vooral bij regen 's nachts vond ik het ongeëvenaard. Verhaal is ook best goed, evenals de voice-acting. Wel een aantal kleine minpuntjes:
    1. Radiozenders lijken repititief en ik miste presentatoren met een smoel.
    2. Speech checks zijn kinderlijk eenvoudig (altijd binnen 2 seconden op Y drukken? Moeilijk!)
    3. Politie afschudden is slecht uitgewerkt: je kunt ze op snelheid nóóit kwijtraken (zelfs met je snelste sportwagen blijven ze moeiteloos in je spoor), maar als je er twee kapotbeukt ben je ze ook áltijd kwijt.

    Ik heb zelf GTA V nog niet gespeeld, misschien dat hij me daarom zo goed beviel.
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze game een keer gekocht in de winkel (Bart Smit) die ik misschien een uur heb gespeeld en het crap vond. Toen ingeruild voor Darksiders II als ik me niet vergis.

    Nu heb ik hem gedownload, prima game!
    Maarja als het gratis is word het op een of andere manier altijd even wat leuker.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, of bij gebrek aan beter, of omdat je al enige tijd klaar bent met GTA maar een dergelijke game toch wel weer vermakelijk is. :)

    @BUwe80: Met GTA houden cops je ook altijd bij en beuken ze jou. Op den duur kun je hun wel weer aflossen. In SD is politie kwijtraken wel erg eenvoudig, maar vind het tot heden niet storend. Vermaak me nog prima met de game en zal wellicht ook nog wel voor de 100% gaan.
     
  13. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij sla de spijker op zijn kop.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Edit: Na vele pogingen lukte het ineens wel en kwamen ze niet met z'n allen tegelijk op me afgestormd of verloor ik onnodig health terwijl ik niet geraakt werd.

    Die Police XP had ik vrij snel op level 10, zonder extra XP kleren. Die Triad gaat ondanks extra XP kleren niet zo snel. Hoop dat ik die wel op level 10 krijg voordat de missies klaar zijn. Zou wel gaar zijn als ik missies opnieuw moet spelen. Is ook niet dat ik steeds slechte Triad rankings heb ofzo.

    Edit 2:
    En uitgespeeld.
    Niet zo een zin meer om de resterende races nog te gaan doen of om geld te gaan lopen verzamelen om alle cars en clothes te kopen. Enkele missies met lage ranking opnieuw gedaan, met 15% Triad XP clothes aan, maar kreeg amper meer XP met goede ranking. Op deze manier wordt het bijna onmogelijk om Triad op level 10 te halen. Daarnaast lijken de gold/silver medal achievements etc ook geglitched.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    Ik heb hem ook uitgespeeld en heb hem bijna op 1000 maar die level 10 triad is gewoon kut...
    Ook al draag je extra kleren,er komt amper wat bij...
    Weet iemand er nog een goede tip voor?
    Voor de rest was het gewoon een toffe game,
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Las dat je bijna alle missies moest zien te maxen. Maar dan nog, soms heb je 3 star en 540 score, en zie je iemand anders met 670 score staan. :confused:
    Ook geen zin om bijna alle missies overnieuw te doen.

    Edit: nog wel even 15 gold stat award en de 2 melee/firearm achievo's gehaald. Vind het nu wel mooi geweest. Ga hem sowieso niet op 100% krijgen en geen zin om alle lockboxen te gaan zoeken en geld te stelen van money trucks om alles te kunnen kopen.
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zoals al was aangegeven moet je je missie scores zien proberen te verbeteren. Dus veel gevarieerde moves, environmental kills en headshots maken. Maar het zal sowieso langzaam blijven gaan.

    Wil je er echter snel vanaf zijn en je bent bereid ervoor te betalen, dan kun je eventueel ook een van de twee dlc XP boost packs kopen:

    Top Dog Gold Pack: 8250 Triad-, 4500 Cop- en 4500 extra Face-vaardigheidspunten. - € 2,85
    Top Dog Silver Pack: 5500 Triad-, 3000 Cop- en 3000 extra Face-vaardigheidspunten. - € 1,89

    Zelf nooit gedaan en ik had op een gegeven moment ook geen zin meer om te blijven grinden waardoor ik dus op die hatelijke 985/1000 ben blijven steken. :mad:
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Okee, net level 10 gehaald (zonder betaling)en heb nu de 1000\o/
    Die level 10 halen voor de Triads is echt de irritantste achievement van de game..:x
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Game nu qua verhaallijn uitgespeeld, alleen nog wat collectables verzamelen en missies herhalen (helaas) voor die Triad rank 10.

    Blijf erbij dat het een zeer middelmatige game is, zo eentonig en simplistisch uitgewerkt allemaal! De speelwereld stelt ook al niet veel voor omdat je in principe vrij beperkt bent waar je wel en niet kunt komen. Overal hoge betonnen randen en hekwerken welke je heel vaak niet eens kunt beklimmen waardoor het meer lijkt op een grote doolhof dan een levendige stad waar je vrij kunt doen en laten wat je wil. 8) (volgens was het motto van de makers: "copy-paste as much as possible")

    Nee, voor een game die pas sinds eind 2012 op de markt is viel dit mij toch wel heel erg tegen. Achja het was gratis, makkelijke achievements en een super vette karaoke mini-game. :+ Zal verder dus maar niet meer zeuren...

    [EDIT] Toevoeging aan de tip voor Triad rank 10 te behalen...

    Ik heb eerst de missies gespeeld waarin ik de minste Triad score had. Minimaal nog een rood driehoekje niet gevuld.. Gedurende de missies zie je die driehoekjes zich vullen aan de hand van de punten die jij scoort. Gevarieerde moves en waar kan zoveel mogelijk voertuigen slopen. Ga bijv. ook nooit direct voor een environmental kill, stun die gasten eerst, verkoop ze daarna nog wat lichte klappen en 'finish' ze dan pas met behulp van de omgeving. Heavy attacks en counters tikken ook lekker aan qua score als je ze afwisseld!

    In feite komt het er dus op neer dat je tussen de 90-100% Triad score moet zien te halen bij alle missies die meetellen voor de Triad-XP. Missies herspelen waar je al heel goed gescoord heb heeft weinig zin is mijn ervaring nu, ook al draag je die speciale kleding. Succes! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285

Deel Deze Pagina