Das snel rienbu.. Je had je xbox one bij redcoon gisteren besteld ofzo? Ik ga maandag met een maatje naar Duitsland in de buurt van noord Brabant / Limburg .... Iemand bekend waar ik het beste naar toe kan gaan waar xe meestal wel een voorraad hebben? Dacht zelf naar herzogenrath ??????
Ja echt he! Dinsdag besteld en toen stond erbij dat het ongeveer een week zou duren tot ze One daar binnen kregen. Dat bericht was blijkbaar een week oud haha. Ik hoop zo dat het vandaag binnen komt... Maar heb een voorgevoel van niet eigenlijk..
Status staat op: "driver is on the way", dus dat gaat goed! Hoop voor je dat jij ook geluk hebt Edit: En hij is binnen!! 3 dagen.. Erg netjes
Hallo, Ik heb vandaag mijn xbox one binnen ik zag filmpjes over dat je met je handen de apps kan besturen op de xbox one hoe stel je dat in ?
Hoef je niet in te stellen, gewoon op de juiste manier doen Hier, dit helpt wel denk ik: En hier de voice commands:
Serieus ? WTF ik heb dat dus nog helemaal nooit gezegd. Xbox Off was voldoende haha. Straks maar eens Xbox turn off proberen
Ie and ervaring met het halen van battlefield uit Duitsland? Is deze alleen in het Duits of ook in het Engels instelbaar???
Toch even vragen hier. Als je met twee man op de XboXOne zit, is het dan nodig dat beide accounts voorzien zijn van LiveGold om multiplayer te kunnen doen?
Nee hoor, één account per xbone is genoeg. Denk wel dat je die andere persoon dan moet toe voegen aan je familie. Men schoonbroer heeft geen live maar staat er zo in en die kan gewoon online spelen ook al ben ik niet ingelogd
Ik word gek van xbox record that in battlefield 4. Ofwel neemt hij niets op ofwel maar 1 sec ofzo. Nog iemand problemen mee? Voor de rest werkt die prima is alleen maar in battlefield.