1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  2. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  3. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tevez maar verkocht. Enige wat hij deed was ballen verlengen voor Aguero. Koop ik liever voor die coins een algemeen sterker team met een leuke cam met hogere pasing dan tevez. Misschien hazard en navas kopen ofzo voor dat geld
     
  5. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel nu een tijdje met dit team: http://www.futhead.com/14/squads/5049750/

    maar lewandoski kan mij echt niet overtuigen. Dante en silva zeer tevreden over.
    Nu wou ik een wat betere cam en een nieuw spitsen duo. Zat zelf aan iniesta + met sanchez IF en benzema te denken. Iemand nog tips?

    Gr
     
  6. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    navas twee wedstrijden mee gespeeld vond pedro op dat moment eerlijk gezegd beter.
    En cazorla doet niet slecht sterk met allebij de benen.
    Maar kwa duel kracht enzo heb je niet veel aan hem.
     
  7. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3

    Als je iniesta en co toevoegt verlies je je 9 chemistry op bijna elke speler dus moet je meer veranderen aan je team. Welke chemistry stijl gebruik je op lewandowski. Met 'afmaker' vindt ik hem persoonlijk beter. Hoe bevalt alaba bij jou. Bij mij stond hij altijd verkeerd te dekken hoe is dat bij jou?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Denk aan de chemistry.

    [​IMG]

    Reus had slechts één goede link en die was met Aubameyang. Die is dus weg als je de voorste drie vervangt door een andere competitie. = 6 chem. Dit kan je oplossen door Hummels te gebruiken in plaats van Dante. Hummels en Reus hebben een perfecte link (zelfde competitie, club én nationaliteit). Spijtige is, dat Gustavo dan weer 6 chemistry krijgt vanwege de matige link met Hummels, terwijl hij een goede link had met Dante.

    Hulk heeft nu twee deadlinks in plaats van één en krijgt nu ook 6 chem. Zorg ervoor dat één van de twee (CAM of RST) Braziliaans is óf speelt in de Russische competitie.

    Iniesta krijgt 6 chemistry omdat hij alleen met Sanchez goed linkt. Het is wel een geweldenaar. Sanchez is daarentegen als spits helemaal niet ideaal. Geen geweldige finisher, klein en kan niet koppen. Daarnaast H/H workrates bij zo'n klein mannetje, dat werkt niet. Bij een beer van een vent kan het nog werken, omdat die dan een beetje inzakken om ballen vast te houden en kopduels te winnen bij lange ballen.

    Oftewel: denk er nog eens goed over na.
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die ervaringen heeft met Kroos IF? Wil Kroos NIF vervangen met zijn IF in dit team:

    [​IMG]

    En wie is beter? Lahm of Pisczeck?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Piszczek heeft betere statistieken. En ja, IF Kroos las ik goede dingen over op EA fora. En heeft sowieso geweldige statistieken met zijn passing en shooting en dat in combinatie met 5* WF.

    Ik zou alleen Van der Vaart niet op CDM zetten.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel al een tijdje met dit team ;) Bedankt voor de tips!

    Van der Vaart tja, online zou ik er ook niet meespelen vanwege de workrates. Hij heeft wel een fantastisch schot itt een Luiz Gustavo. Maar speel nu vooral divisie 1 offline. Telkens 5 potjes en dan 7k verdienen. Snel en relatief makkelijk (ultimate niveau is af en toe nog aardig lastig, geloof het of niet).

    Edit: heb zojuist Kroos If gekocht, zal laten weten hoe hij is. Zijn NIF is sowieso een aanraderen, heb al een aantal wereldgoals met hem gemaakt.
     
  12. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Piszczek beter is. Sneller en sterker en dat is belangrijk.
    Kroos heeft een heel goed schot en een goede pass. Ik weet alleen niet of IF Kroos beter is.


    Vind je het leuk om Offline te spelen?
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah, offline? Dat vind ik zo ontiegelijk saai :+.

    Speelde laatst op legendary tegen Real Sociedad met m'n fitness-team (divisie 5). Ik speel hiermee:

    [​IMG]

    Skiller-team om offline toch nog een beetje leuk te maken. :)
    Maar één speler is toch wel echt een topper: Renteria.

    [yt]279tUAUMBkU[/yt]

    Wat een ongelofelijk goede silver speler is dat. Ging daarna zoeken op EA en hij was er al bekend om. Gekocht voor 700 coins en is echt een fenomeen, de zilvere Ibarbo. _O_
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Kroos IF lijkt op het eerste gezicht niet beter te zijn dan zijn normale versie. Helaas.. Heb je meestal bij IF's, kennelijk ook bij deze fifa dus. Of mijn verwachtingen zijn gewoon te hoog. :p

    Vind het zeker leuk om offline te spelen. Vind divisie 1 nog best lastig dus er zit genoeg uitdaging in! Ultimate niveau is het hoogste niveau. Legendarisch valt nog wel mee.

    Zit online in divisie 3 maar heb daar niet echt plezier meer in om telkens tegen dezelfde soort teams te spelen met de ibarbo's etc!

    @siemenn, leuk fitness teampje! Leuke daarvan is ook dat je 'gems' ontdekt zoals die Renteria!

    Mijn 'gem" in de bundesliga was Jiracek, linksbenige CVM met een kanonskogel in de benen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    IF's zijn meestal ook niet de moeite waard, al zeg ik het zelf. Bij de SIF's zijn de statistieken pas echt veel beter. :)

    Ik moet zelf zeggen dat divisie 1 online toch wel tof is. Beetje tegenstanders van niveau. En moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit een Ibarbo of Neymar ben tegengekomen. Maar ik speel ook niet zoveel, geef ik toe. Wel constant Aubameyang - Lewandowski - Reus teams.
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoofdreden dat ik op dit moment offline speel zijn natuurlijk de coins zoals ik hierboven al heb uitgelegd. Heb echt al iets van 50 potjes in divisie 1 offline gespeeld. Dat is dus tussen de 50-60k aan coins! Ga wellicht binnenkort weer online. Even kijken of ik divisie 1 dan ga halen.

    Zit erover na te denken nu om een beestachtig BPL team te maken. Alleen ff kijken wat het budget is als ik alles verkocht heb.
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mata is de enige mogelijkheid waarbij iedereen op 9 chem is.
     
  20. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja maar anders had ik een andere spits genomen, maar die eerste is beter? En waarom?
     

Deel Deze Pagina