Timesplitters 2 Ja of Nee

Discussie in 'Algemeen' gestart door JoNieuw, 21 jul 2003.

1. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Is Timesplitters 2 het waard om te kopen? Ik koop hem misschien voor 35 euro. Zijn het een beetje goeie graphics enz.

Geef a.u.b. goede argumenten.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Erg leuk spel, controls zijn even wennen maar zijn goed. Leuke levels, je kan je eigen levels maken. Vette multiplayer, co-op en splitscreen met 4 mensen. Heleboel wapens, HELEBOEL ventjes om te kiezen. Echt een goed spel.

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, is er geen lange draad over deze game te vinden?

Anyways, ik vond het een bereslechte game. Veel te chaotisch..

Besturing echt suckie suckie...

Ik ben overigens gewoon niet zo'n fan van die hectische shooters.

m2cents

mX

4. benza

benza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het helemaal nix: besturing is bagger (niet a la Halo), domme AI, en het is geen Halo! UC of RTCW is beter...

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een gaaf spel. De story mode is leuk om te spelen, beetje kort maar wel verschillende moeilijkheidsgraden. De besturing is even wat anders maar na 1 level heb je dat ook wel door, het is ook even wennen dat het zonder crosshair is, in het eerst level schiet je dan ook de helft mis. Je hebt superveel karakters, je hebt nog een challange, arcade league en arcade custom d8 ik. Veel wapens, niet allemaal zijn ze even lekker maar goed. Ik vind het een goed spel.

BTW, je kan hem ook kopen van mij, heb hem al een keer uitgespeeld namelijk:p

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond hem wel leuk. Voor een uurtje ofzo. Alleen mulitplayer was wel leuk. Ook vond ik hem niet zo heel mooi.

It's up to you.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Top spel, controls zijn even wennen (je kan ze trouwens net als die van Halo instellen als je wilt).
    + Goede story mode (hogere moeilijkheidsgraad betekent grotere levels, normal is soms 2 keer zo groot als easy)
    + Een van de beste multiplayergames op het moment (ik vind hem beter dan unreal en halo, maar dat moet je zelf weten). Heel veel multiplayer gametypes, veel wapens, veel maps die echt goed zijn (vergeleken met andere maps uit andere fps games).
    + Veel levels en karakters (en een paar extra wapens) om te verdienen in de vele challenges en arcade leagues (die houden je wel een tijdje zoet)
    + Veel variatie in wapens
    + Bots

minpunten:
    - Het is even wat klungelen met de instellingen
    - Op easy is de story mode wel wat makkelijk/kort

edit:
    Je moet je wel afvragen of de game bij jou past. Mensen die graag snipen en vechten op long-range zitten hier aan het verkeerde adres.

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  8. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de besturing net als in Halo kan instellen is dat goed.

OK weet genoeg mensen (of ander ras), ga hem wel kopen, kan toch geld terug krijgen als hij niet leuk is.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    De SP stelt helemaal niks voor (op hogere moeilijkheidsgraden word het wel aardig), maar de Multiplayer kan zich kwa spelplezier meten met HALO (mijn mening). Je hebt namelijk veel verschillende modus, veel poppetje, leuke maps, veel wapens, een mapeditor en BOTS. Dus je kan dit spel ook als je in je eentje bent in de MP spelen :D errug vet dus :D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het begint wel 'grappig', gaf me het Goldeneye gevoel van de Nintendo64. Ging daarna echter snel berg afwaarts, snap echt niet wat men nu precies zo fantastisch vind aan Timesplitters 2. Het ziet er niet uit en je speelt er zo door heen. Houdbaarheid is slechtst gebaseerd op domme mini-games :{

11. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je met "domme mini-games" de challenges en arcade league bedoelt? Ik vindt deze juist het leukst, erg veel afwisseling, verschillende ranks te halen, waar je allemaal characters mee unlockt en modes en levels voor de multiplayer, en dan ook nog een mapmaker waar je ook singleplayer levels mee kan maken.
    Graphics zijn niet geweldig, maar ook niet slecht. En dat maakt me toch niets uit als de gameplay maar goed is. Bovendien is de multiplayer een stuk beter dan die van Halo:
    - In halo duurt het vaak lang voor je elkaar tegenkomt en zijn de gevechten veel langzamer (hier valt weer tegen in te brengen dat halo tactischer is)
    - In timesplitters heb je niet alleen meer gamemodes voor de multiplayer, maar zijn ze ook leuk om te spelen, in halo was eigenlijk alleen deathmatch en capture the flag leuk.
    - In timesplitters kan je verschillende personages kiezen in de multiplayer.
    - In timesplitters is de afwisselling tussen de levels groter, omdat ze in een andere tijd spelen.

12. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    + De graphics blinken uit in framerate [steady 60fps], en er zijn heel wat high-detailed textures te vinden! De game hanteert een bepaalde style; cartoony. Daar moet je van houden, ik vind het super en er helemaal bij passen.

+ De verhaallijn vond ik cool; reizen door de tijd zorgt voor veel afwisseling in omgevingen en sfeer

+ Hele goede multiplayermodes, met veel verschillende levels en wapens

+ Missies bestaan uit opdrachten vervullen i.p.v. alleen van A-B lopen en poppetjes killen; wat ik ook een plus vind [in verhouding tot Halo]

=> aanrader! :cool:

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    nou uhm...

storymode is héél kort

& config sux big time.

totaal gespeeld: 2 dagen.

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Erm, speel Halo, Truth and Reconcilliation, The Silent Cartographer en The Maw maar eens, dat is niet van A naar B lopen...

15. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig die Halo-fanz hier, maar ik probeerde gewoon uit te leggen hoe de gameplay van TS2 in elkaar steekt. Geen lineaire game, wat Halo soms wel is. let wel, tis een mening en c'est tout |:- Tis aan de topic-bouwer om te weten wat hij ermee doet.

16. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    haal dan UC

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja vet spel vooral met vrienden

18. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG *haal dan ff UC*, hij vraagt nix over UC?. Hij wou alleen meningen horen over ts2 and that's it.
    Nou ik zelf vind timesplitters echt heeel leuk, vooral de multiplayer modes. Je hebt superveel wapens, maps, karakters. En ook nog heel leuk en cartoony ook gemaakt ook.
    Het spel is heel groot *als je echt alles wilt halen*, groter en uitgebreider dan de meeste fps op de xbox.
    Map editor etc. etc.

gewoon fun.

kopen die game 8)

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    De bots zijn echt slecht, met virus al ze in de fik stonden gingen ze bij mij wanhopig rondjes rennen (ook in de hogere standen!)
    De graphics zien er ook niet uit, de muziekjes worden gauw irritant, je kan niet psringen, het verhaal gaat nergens over, en de besturing ios ook nog erbarmelijk slecht..... snel vergeten dit spel

20. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook met splitscreen samen tegen bots???

En hoe werkt dat ene met dat je zelf levels kan maken???

Laatst bewerkt: 26 jul 2003

Deel Deze Pagina