1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgend jaar Forza 6 (ga ik maar even vanuit). Misschien dat ze daar weer meer content gaan toevoegen. Ik zou het fantastisch vinden als ze eindelijk ook eens weersomstandigheden zouden toevoegen. Dag/nacht zou ook niet slecht zijn, wordt een beetje gek van die laagstaande zon in FM5.

    Maar ja, daar zeuren de mensen al jaren over en er is nooit gehoor aangegeven .
     
  2. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik de Car Pass kan kopen?
    ik heb geen credit card en de optie om het met mc points te kopen staat er niet tussen volgens mij
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Kun je online ook Split Screen? En is er ook veel verschil in Graphics vergeleken forza 4?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je kunt eventueel ook betalen met Paypal,... points zijn er niet meer.

    Splitscreen,.. geen idee; niet geprobeerd.
    Graphics, kijk even naar een filmpje of review op youtube en dan zie je het nagenoeg meteen. *)
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb ik gedaan, maar ik zag niet veel verschil(zal wel aan mij liggen)
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Denk het! ;)
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Bril nodig?

    :D


    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha ik weet al genoeg :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben eigenlijk best verbaasd dat er nog helemaal geen DLC is, waar al die ontbrekende tracks in zitten.

    En zo gek waren die vragen van Titan (mijn broer) niet. Hij heeft net als ik niet echt vaak Forza gespeeld, zijn er bij lange na niet zo bekend mee als sommigen hier.

    Denk wel dat ik deze over sla wanneer ik de One haal. Tegen die tijd is Titanfall er en Garden Warfare ook die me erg tof lijkt. Denk dat ik op Forza Horizon 2 wacht en die komt ongetwijfeld.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Forza 5 is echt wel de moeite waard hoor, ook al ontbreken er een aantal mooie tracks. De physics EN graphics zijn ten opzichte van FM4 echt een gigantische vooruitgang, voor mij is het een echte race ervaring.
    Titanfall en PVZ zijn 2 hele andere genres, dat is geen reden om FM5 te laten liggen. Zelfs Horizon (komt er een deel2?) is niet te vergelijken, hoewel Horizon er tof is, geeft dat bij mij meer het Arcade gevoel in plaats van een race sim.


    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     
  11. Catscratch

    Catscratch Access Peace !

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat ze blijkbaar al hun tracks terug van 0 zouden moeten opbouwen als ze weersomstandigheden en dag/nachtcyclus zouden moeten toevoegen. Geen idee of dit een goedkoop excuus is, 'k zou denken dat je zo'n dingen toch in je engine kan pompen.

    Waarschijnlijk is T10 druk bezig met extra tracks. 400-500 auto's moeten voor mij eerlijk gezegd niet, 'k ben best tevreden met het beperktere aanbod in Forza5 nu.

    Eind dit jaar komt Project CARS ook uit op de XBOX One en PS4. Ben benieuwd wat dat gaat geven ...

     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Die tracks opnieuw ontwerpen moeten ze niet doen om weersomstandigheden of dag/nacht cyclus toe te voegen, de tracks ZIJN AL opnieuw opgebouwd omdat de tracks van FM4 niet voldeden aan de eisen die T10 stelde aan de tracks voor een next-gen game.


    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     
  13. Catscratch

    Catscratch Access Peace !

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar blijkbaar zou de belichting en toestanden hard gecodeerd in de tracks zitten. Ook in de nieuwe omgebouwde. Dus weersomstandigheden en dag/nacht toevoegen ... ze zouden hun net omgebouwde tracks dan weer moeten ombouwen. Enkel de auto's hun belichting en reflecties zouden dynamisch zijn.

    Natuurlijk allemaal met een korrel zout te nemen. :)
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Mijn punt is eigenlijk dat, de game al vanaf 0 is opgebouwd en dat dat dus niet nog moet gebeuren.


    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Alleen de belichting en shading moeten veranderen. Dat moet dan opnieuw. Maar de tracks zelf, de geometrie hoeft niet opnieuw, en laat dat nou het meeste werk zijn.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heel eerlijk het zal me worst zijn wat ze wel/niet moeten doen; als ze het maar doen. Ondertussen vermaak ik me prima met FM5! ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind op dit moment eigenlijk maar een paar dingen belangrijk.
    -club garages
    -replay van online races
    -voorsprong/achterstand tijdens races.


    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     
  18. Catscratch

    Catscratch Access Peace !

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel eigenlijk enkel te wachten op een Porsche expansion pack. En doe dan maar gelijk de Nurburgring bij.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ach de RUF rijdt prima. Vooral nu je een standaard Flat 6 kan inbouwen. :)
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Zoals het hoort! :)


    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     

Deel Deze Pagina