1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Beter veranderen ze Daario gewoon. Verzin maar een excuus, en dan Michiel Huisman introduceren als een nieuw, ander character.
     
  2. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja tuurlijk maar marked garden is toch in Nederland

    Ging om dat iemand blij was dat ze Nederlanders gebruiken inplaats van duiters. Maar is toch logisch dat ze Nederlanders gebruiken als Nederlander. :D
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja niet bij veel series en films helaas.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de trailer zie je een stukje met Jaime en een boek, hij slaat het dicht terwijl hij naar de pagina Ser Jaime Lannister kijkt... ben benieuwd wat hij vindt.
     
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is simpelweg de administratie van de Kings Guard, waarin per leider van de Kings Guard wordt beschreven wat diegene heeft gedaan voor de Kings Guard. Niets bijzonders dus.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gast.... Fuck off en laat ons raden. Gewoon niks zeggen. Zó lame.
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Was het weer een spoiler uit de boeken? Echt standaard bij elk nieuw seizoen weer posts die in het boekentopic moeten.
     
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog eens kijkt, zie je duidelijk de Red Keep, ook zie je dat de bouwstijl van de huizen heel anders is dan wat we gewend zijn van de bouwstijlen in Esos.
    [​IMG]
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Aangezien dit ook al in de serie is voorgekomen kan ik hem wel plaatsen:
    [​IMG]
    :+
     
  10. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Game of Thrones: On the Set Featurette

    Oftewel: luister naar een stel mensen die ons vertellen hoe "awesome, incredible and unbelievable" de show die ze zelf maken wel niet is. Wel wat nieuwe beelden gelukkig :)

    Interessant shot op 1:23 trouwens.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo te zien en horen gaat er aardig wat geknokt worden als ik dat filmpje mag geloven. En met de trailer in mijn achterhoofd kon dat nog wel eens waarheid worden ook. Ik durf nu wel te zeggen dat season 4 één van de beste seizoenen kan worden, in potentie, dat wel. Seizoen 2 vond ik zelf het minst, aan één kunnen ze nu nog niet tippen. Benieuwd, heel benieuwd. :thumbs:
     
  12. deurklink

    deurklink New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat seizoen 4 aan de verwachtingen gaat voldoen. De verhaallijnen zijn al verschoven hier en daar en ik snap zeker dat er niet altijd trouw aan de boeken gehouden kan worden. Vandaar dat ik de TV serie als een apart iets zie- zijn er hier mensen die toch liever hadden gehad dat alles volgens de boeken was gegaan?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik moet nog de boeken gaan lezen. Heb het eerste deel hier al wel liggen, maar na een paar hoofdstukken stop ik toch weer, omdat ik niet verslaafd wil raken en daardoor de tv-serie ga verpesten. 8)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Heleboel nieuwe foto's op Facebook, waaronder deze van Michiel Huisman.
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt dus Dario Naharis, ik snap alleen niet waarom die ook al weer gerecast is. In seizoen 3 leek hij al niet op de boek beschrijving, al had hij wel de exotische uitstraling, maar nu lijkt het helemaal iemand anders.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, je gaat natuurlijk niet iemand baanbrekend veranderen. Maar wat me opvalt is hij dat er helemaal niet op lijkt... ik bedoel, je geeft hem dan toch dezelfde pruik enzo?
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je verpest juist de boeken met de serie. ;)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik moest hem opzoeken op google en moest nog langer nadenken wie Dario ook alweer was. Nu weet ik het, niet zo bijzonder dus persoonlijk niet echt een probleem mee. :+
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft anders een best grote rol, hij is een soort bodyguard van Daenerys, net als Jorah zo ongeveer. En als je dan ook nog meeneemt dat er op Essos maar weinig "grote" characters zijn. Degene die ik zo kan noemen: Daenerys, Jorah, Barristan Selmy, Dario.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Maar zijn rol was niet gigantisch groot in S03. Dus als er iemand vervangen moet worden, dan is het beter dat het iemand is waar we nog niet echt diep op in zijn gegaan. Kijk, als een iemand anders Jorah ging spelen was het anders, die heb je al drie seizoenen lang.
     

Deel Deze Pagina