1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik loop wel warm voor next-gen tomb raider maar krijg idd een beetj kutkrampjes van de prijs

    Voor die andere cross gen games had je nog zo'n upgrade systeem waar je voor een tientje of 20 euro (weet ik niet zeker) kon upgraden. Maar nu is het weer 60 euro terwijl de PC versie en last gen versies een tientje kosten

    40 euro had ik niet geklaagd en de game direct nog een keer gekocht, nu doe ik dat misschien ook wel maar voel ik me (alleen qua prijs) een tikkeltje genaaid:+

    Gaat helaas niet gebeuren maar daar zou ik zonder problemen zo weer 60 euro voor neerleggen :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja en Nee,

    Rayman was sowieso al een spel waar veel mensen van vonden dat het 40 euro had moeten kosten :+

    En als ze er 60 euro voor zouden vragen zou het denk ik totaal niet verkopen, Tomb Raider heeft nog wel een kans
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    You got a point there. Maar voor die 40 ga ik Legends wel halen. Ik geniet echt van Origins, dus Legends moet er komen.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ook, maar niet voor 23 euro. Ooit met de steam sales, want het ziet er zeker tof uit.
     
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Wooo! nice!


    Ik hoop dat we 2 games krijgen i.p.v 1.

    Driveclub en outlast :D
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het gaat erom dat ze de volle prijs vragen voor de PC port. Het is feitelijk de PC versie op de hoogste settings met TressFX. Het ziet er fraai uit, maar die ervaring was er al op de PC een jaar terug. De Definitive Edition komt niet naar de PC, omdat de Definitive Edition de PC versie is. Dus het is schaamteloos om er 60 euro voor te vragen, waar 30 euro veel meer gerechtvaardigd is.
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ps4 voorlopig maar 1 game via plus gaat krijgen per maand tot tenminste een jaar of twee na release...
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    dus eerst steeds 1 indie game :'-(

    en soms een triple a game.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Gast echt...who gives a fuck.
    Je hoeft het niet te kopen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hij geeft wel duidelijk aan waar het om gaat.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hopelijk de consument. Het gaat om het principe, niet of ik het spel moet kopen of niet. Je merkt gewoon een tendens. Eerst kwamen opgepoetste versies voor 10 euro op XBLA. Vervolgens kwamen er HD remakes voor 30 euro in de schappen. Nu zijn we al aanbeland bij 60 euro. Dat is gewoon jammer.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Klopt, maar daar moet je niet de ontwikkelaar/uitgever de schuld voor geven, maar de consument. Blijkbaar wordt die shit toch verkocht.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wij zijn toch ook de consument? Iaw de partij om er wat van te vinden; je spreekt jezelf tegen ;)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het toch wel vreemd dan Injustice wel op de Ps4 komt en niet op de X1. Daarnaast vind ik dat die "Hd-Ports" rond de € 30,- horen te kosten. Het zijn immers maar ports, waarschijnlijk een iets opgepoetste pc versie. (of gewoon hetzelfde) Om daar nou de volle pond voor te vragen, tsja dat is gewoon omdat ze het misschien kunnen maken. (i.v.m. het game aanbod)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je gaat dus een PS4 kopen? :+
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee, een PME shirt.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, en er dan in huilen achter je X1! :p
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beter dan een H&M vest :+.

    Maar m'n One bevalt me nog prima en er komen genoeg toffe games uit de komende maanden. Wel vind ik het jammer dat we niet meer krijgen te zien van Titanfall want die release komt ook al aardig in te buurt.

    En er komt ergens deze/volgende maand ook al een nieuwe Killer Instinct karakter bij :cool: Spinal.
     

Deel Deze Pagina