1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ik heb op de android van alles geprobeerdx maar lukken ho maar. Als iemand wat meer weet hoor ik het graag :)

    Sent from my HTC One X using Tapatalk
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat lukt niet? :eek:
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Downloaden van Smartglass One?
     
  4. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    is niet echt on topic
    maar ik krijg mijn smartglass van de one ook er niet op . krikg een melding dat hij nog niet in ned. wordt ondersteund
    D3 is wel een dik spel :)

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oh, op die fiets, was ik helemaal vergeten. Volgens mij heb ik hem met een VPN app gedownload, omdat hij inderdaad nog niet uit is in Nederland :+
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je moet inderdaad je regio aanpassen / tweede account gebruiken. Makkelijk te vinden via Google.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels aanbeland in chapter 7 en heb echt nog genoeg tijd over. Heb nu nog 3 dagen en 14 uur over. Ga nu eerst aan de slag met de collectibles voordat ik de story afrond. Daarna opnieuw met de story beginnen met een maat in co-op. Lijkt me geniaal!
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe kan het dat de tijd bij sommige achterlijk snel gaat en bij andere niet??
     
  9. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik ook niet... ik ben in chapter 5 en heb nog 1 dag en 2 uur over
     
  10. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    een vraagje ik speel al een hele tijd DD3 ik heb level 50 bereikt en heb alles gekocht wat er te koop is! maar nog steeds krijg ik sommige deuren en afval containers niet open, het rode slotje blijft erop staan, weet iemand hoe ik deze kan ontlocken?
    t'is wel heel vervelend, want ik heb nog al mijn bleuprints niet, want die zitten soms achter gesloten deuren verstopt!
     
  11. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je voor die containers missies moet doen die je via smartglass app binnen krijgt. Heb je al het verhaal uitgespeeld en alle missies gedaan die je via de telefoon kreeg?
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt voor je antwoord, heb heel het verhaal uitgespeeld tot chapter8 (3x)

    maar heb niet alle side missies gedaan, dus zal het waarschijnlijk daar aan liggen! kan iemand dit bevestigen? dan speel ik hem nog wel eens opnieuw!
    want ik wil nog wat meer achievements, heb er momenteel 695 op deze game
     
  13. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik inderdaad de side missies doen. Had toevallig gister nog dat ik pas toegang kreeg tot de policestation toen ik daar een survivor moest helpen. Veel psychos zitten ook in ruimtes die anders afgesloten zijn.
     
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt, dit word nogmaals helemaal opnieuw beginnen :)
    maar nu valt het nog wel mee eenmaal je level 50 hebt kun je goed doorknallen :)
     
  15. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als je volledig focust op verhaal ben je er volgens mij in no time weer doorheen :)
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Omdat de tijd voorbij knalt als je de main missions doet, zo was het in vorige delen ook. Je speelt op dag 5, maar voor de main story moet het dag 6 zijn, dan krijg je dus een versnelling in de tijd.

    Ik zelf neem rustig de tijd voor alle side missions, volgens mij heb ik er nog geen een gemist tot nu toe.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, gisteravond de game uitgespeeld. Echt een super toffe game! Voor mij persoonlijk de tofste uit de serie. Echt vet dat de stad steeds meer overspoeld raakt door zombies naarmate je verder komt in het spel. In de laatste chapter was de stad echt afgeladen met zombies. Heerlijk om daar met die Rollerhawq even lekker door heen te maaien. Ritje door de stad leverde even 1000 kills op haha.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap. :D

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ook bekend wat die update doet? Is wel huge zeg.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    "According to reports coming out from official Dead Rising 3 forums and Reddit, this 13GB update is only for FIRST part of FOUR part DLC that is due for release.

    Furthermore, Gamers are also reporting that the 13GB patch does not adds up with overall game size i.e"
     

Deel Deze Pagina