1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One en de Microsoft Surface

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigKabuto, 14 jan 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg nice dit allemaal hoor. Heb zelf een Surface Pro en ga dit absoluut allemaal uitproberen wanneer ik een One haal. Hele nice informatieve video:

    [yt]zny7iu_hDXU[/yt]
     
  2. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Inderdaad _O_ Zeer nuttig filmpje. Thanks
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt er gewoon op neer dat je een video die op je Surface staat gewoon kan bekijken op de One, zonder het te hoeven aansluiten via HDMI. Het is maar iets kleins en toch zo vet. Het is toch elke keer weer een gedoe als je de Surface moet verplaatsen om het aan te sluiten op de One. En natuurlijk nog vele andere dingen die tof zijn uit de video. Echt gaaf zeg.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Veel mogelijkheden met de XBone.
    Zou graag muziek willen streamen met Sound cloud en Spotify vanaf mijn Ipad.
    Misschien zijn er wel mogelijkheden voor.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Interessant, misschien dat ik hier eens werk van ga maken.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dit is mogelijk.

    Wat hij doet in het begin van het filmpje met die Surface en HDMI dongel is ook mogelijk met de iPad/iPhone/Mac via een Apple TV. Ik heb mijn Apple TV aangesloten op HDMI In en kan alles via Airplay streamen naar de Xbox One. Je kan nu de TV app op de Xbox One weer snappen en andere dingen doen op de Xbox One.

    /Edit: Ik had dit 2 weken geleden al gepost in het Algemene X1 topic. Zie hieronder de foto;

    [​IMG]

    En daarnaast kan je natuurlijk Smartglass gebruiken op je iPhone/iPad.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2014
  7. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dit ook zonder een Xbox one met behulp van een miracast dongle, deze dongle sluit je aan op de HDMI poort op je tv en je surface scherm wordt dan gekopieerd op de tv.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, natuurlijk is dat ook mogelijk. Daar gaat dit topic alleen niet over.

    Je Xbox One is niet meer dan een HDMI-doorgeefluik.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm hij heeft deze dingen dus gebruikt:

    In this video, I show off my favorite Xbox One features! I show off screen mirroring, OTA (antenna) TV, windows media center, fun ways to interface with Microsoft Surface tablets, fun ways to use smartglass, wireless keyboard compatibility, casting media, ability to play HTML 5 games, and more! Be prepared to be blown away. Please be sure to like and share this video!

    In this video, I reference a few things. You can find additional details below:

    The Miracast device I use is called Netgear PTV3000. Check out my Miracast video for additional details on ways to use Miracast:
    [yt]wb-THOl0Wos[/yt]

    The digital converter box to watch live tv is called homeworx hw-150pvr. Be sure to watch this video from onlysublime for how to set up OTA TV using the box:
    [yt]4qt6qqNyJXw[/yt]

    For Microsoft Surface 2 tips and tricks, check out my video:
    [yt]wG1b0yBJHLM[/yt]

    You can find atari arcade games here:
    http://atari.com/arcade#!/

    When plugging in a wireless or wired USB keyboard, be sure to unplug your xbox one first so that the system can truely restart (as opposed to just sleep, when it's off).

    For any other questions - feel free to post in the comments section! Thanks for watching.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben sinds kort ook in het bezit van een Microsoft Surface en het ding werkt echt fantastisch! Je kan zoveel meer dingen met het apparaat dan met bijvoorbeeld een iPad. X360 controller op de USB poort en gewoon lekker Halo Spartan Assault met een controller spelen! I.c.m. de Xbox One met Smartglass werkt het tof en goed. Gebruik hem nu met Ryse en Dead Rising 3. Denk dat we in de toekomst echt wel wat toffe dingen kunnen verwachten met Smartglass.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Werkt die controller ook op de Surface RT? Nooit geprobeerd eigenlijk... volgens mij kan je wel gewoon stuurprogramma's installeren op de RT, dus in theorie. :D

    Binnenkort eens uitproberen, heb zelf de 1e generatie RT gehaald toen die in NL uitkwam.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog niet .. maar later we. MS moet de drivers nog vrijgeven. Ik heb deze trouwens besteld: Netgear PTV3000
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Waar heb je'm besteld als ik vragen mag Fardo? Ook wel interesse in een miracast device.
     

Deel Deze Pagina