1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is dan sinds de Xbox One...
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik moet ook weer verlengen volgende week. Ben benieuwd welke kaart ik nou moet kopen dan.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij geldt die EU restrictie alleen voor promo kaartjes.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net een Duitse code gekocht via Ebay en die deed het op mijn 360.
    Nederlandse winkels vragen 10 euro voor een maand, via Ebay nu voor 5 euro gekocht.
    Had sowieso niet nodig geweest als Microsoft niet alle apps achter Gold houdt. Ik ben nu een maand de eurosport player app aan het proberen, maar daarvoor moet je blijkbaar ook Gold hebben. Beetje belachelijk, maar goed.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja Ebay is wel lekker goedkoop. En soms krijg je daar ook nog 13 maanden.
     
  6. Djiloco

    Djiloco Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk als je FIFA punten toe wil voegen op je xbox one om bijvoorbeeld FUT pakjes te kopen?
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, ik heb vorige week dinsdag mijn Xbox One opgestuurd naar MS @ Tsjechië (fan maakte ratel geluid). Nu kreeg ik vandaag een mail dat ze me een nieuwe Xbox 360 Console toegestuurd hebben. Ja ja, een Xbox 360. Ik hoop dat het om een schrijffoutje gaat, aangezien ik ook weinig tot geen info kon vinden over de Xbox One op de NL Xbox site. Het serienummer van de toegestuurde console is ook anders dan het serienummer van de console die ik opgestuurd heb, maar op de site staat gewoon nog Xbox One (met het nieuwe serienummer eronder), dus ik hoop dat het allemaal in orde is. Uiteindelijk ga ik dat natuurlijk wel ondervinden als ik het pakketje weer ontvang :+.

    Raar trouwens, als ze me echt een nieuwe console toesturen, ventilatortje is toch zo vervangen?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  8. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Ja ben ook wel benieuwd dan wat je gaat krijgen, dat zou pas een mop zijn als je een 360 ipv een one terug kreeg. :F:(Hopelijk niet voor jou) Laat je iets weten als het zo ver is?
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    welke telefoon nummer hebben jullie opgegeven met de billing gegevens als je usa store wil kunnen gebruiken. Ik ben nu een adres aan het ingeven, maar zit dan met die telefoon, wat moet ik hier mee doen?
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een USA hotel gezocht op google Adres + Telefoonnummer en deze ingevoerd. En daar verblijf ik dan ook.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    en gewoon dat telefoon nummer ingegeven van dat hotel? Ah ok thanks
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup. Geen probleem.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu een staat ingegeven waar geen taxen zijn. Alle gegevens kloppen,... Kan ik nu ook gebruik maken van xbox video,...? Of checkt xbox video ook je ip adres,...? Ik zou graag soms eens een film willen huren, daarmee...
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, damn, xbox video zegt: "your account doesn't match the location for your xbox". Dus zal ook het ip adres checken, dat is spijtig...
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan helaas niet Music/ Video word niet ondersteunt in ons regio. We zullen moeten wachten op een NL release XB One.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf zeg. Nou dude ik hoop echt voor je dat dat gewoon een domme typo was. Zou immens fucking dom zijn van ze als het wel een 360 is.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sjezus, dat zou weer een lekkere stunt zijn van MS. Stuur je een One op en krijg je een 360 terug! :+
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog een vraagje. Als je een game koopt via amazon.uk.co ofzo, kan je dan voor deze game DLC kopen in de amerikaanse store op de xbox one? De games zijn toch volledig regiovrij he? Want ik heb dead rising 3 van een kameraad gekocht gehad, en hij had de game opnieuw gekocht in de amerikaanse store. En kon onmiddellijk beginnen te spelen(aangezien zijn game al geïnstalleerd was met de Uk versie).
     
  19. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Edit: whoops, verkeerde topic :+
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net een draadloos keyboard aangesloten op de X1 en werkt echt perfect. Gelijk eentje met een mousepad geprobeerd, maar dat werkt helaas niet. Dus nu een simpelere van Logitech.

    Echt handig dit. Op deze manier heeft de functie Explorer icm de Snap functie ook echt een meerwaarde. Enkel jammer dus dat de muis nu nog bediend moet worden met de controller.

    ps. Ook navigeren in het menu met de pijltjes toetsen werkt prime; kortom een aanrader!!
     

Deel Deze Pagina