[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

  1. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Na jaren van Fifa/Pes was ik het wel een beetje zat. Dit spel gekocht en ooh wat een heeerlijke game. Was in het begin een beetje wennen, vooral door gebrek aan kennis van basketbal, maar met behulp van youtube draait inmiddels alles lekker!
     
  2. Project MrE

    Project MrE Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Tournament mogelijkheden

    Jongens ik ben bezig een jaar planning te maken voor video game tournaments. Ik had vraag hoe is het met competative scene van dit spel . Hebben we +- 20 mensen om een toernooi te houden voor dit spel.

    De tournament matches worden opgenomen met commentary en geplaatst op www.youtube.com/ProjectMRE .
    Ik heb al ervaring van toernooien van andere spellen maar ben totaal onbekend in de scene van dit spel.

    Het lijkt me een leuk idee en wil dit idee ook graag realiseren.
    So who's with me .
    We need 20 challengers .... lets make it happen . Stuur me een private message via Youtube zodat ik weet of er interrese is voor een toernooi van dit spel .
    Met vriendelijke groet

    Robert Pietersz
    Directeur
    Project MrE
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, stress hem nog. Net Pacers tegen Golden State gedaan en dat was me een partij spannend. Tot de 4th quarter werd ik echt weggespeeld. Uiteindelijk toen even wat oplettender gaan spelen en uiteindelijk in overtime kunnen komen. Uiteindelijk met één punt verloren, shit.

    Anyway, qua gameplay is ie weer fantastisch en op PS4 is het echt smullen. Het mist veel tegenover de PS3/360 versie maar de toekomst ziet er echt sweet uit. _O_
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Wat bedoel je precies? Dat de oude versies juist beter en meer uitgebreid zijn?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had gelezen dat er wat opties en modus niet in next-gen zitten. Speel zelf alleen NBA Today of random matches dus zelf niet echt opgemerkt. Behalve dat in de PS4/Xbone geen cheerleaders, fotografen en mascottes zijn. Qua sfeer en aankleding zit het al goed, maar de volgende versies worden alleen maar gruwelijker. :D
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie spelen er op de 360? Wil namelijk wel online spelen. M'n gamertag is AlexF1606
     
  7. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel de moeite op de Xbox one?
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    De game die ik het meest gespeeld heb met vrienden.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    3.314
    [yt]1CVFcSSNGGI[/yt]
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahah super nice
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Iemand al wat verder in de MyGM mode? Ben er 1 gestart met de Phoenix Suns en probeer eerst alle coach updates te kopen voordat ik me ga bezighouden met de business-kant. Wil in mijn eerste jaar niet teveel traden, heb wel Okafor gerruild voor een 1st round pick (was een vraag van de owner). Verder heb ik een sixth man gesigned van boven de 70 rating (Hamilton, was ook een vraag van de owner).

    Verder moet ik 18 thuiswedstrijden winnen (nu 3 home wins en 4 away losses) en bij de beste ?/ rosters eindigen. Geld interesseert de owner niet zo dus die updates laat ik nog even liggen. Wil ook in het eerste jaar nog niet teveel traden en met de ‘originele’ Suns spelen, owner verwacht toch geen wonderen :).

    Maar was dus benieuwd of iemand al iets verder was in deze modus, en of het interessant blijft.
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om een game te simmen in mycareer? Dit kon voorheen toch wel?
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na lang twijfelen toch maar voor Madden 25 op de One gegaan. De microtransactions en drm zijn voorlopig echt een no-go voor mij. Ik moet wel toegeven, wat ziet NBA 2K er geweldig uit zeg! Ik ben echt benieuwd naar de sports games die volgend jaar uit gaan komen met de PS4/One als 'hoofdplatform'.
     
  14. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Klopt dat kon vroeger wel vanaf het begin, nu moet je eerst een vol seizoen spelen. Het tweede seizoen kun je dan simuleren, succes:+
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog mensen die deze game spelen? Of uitkijken naar 2K15?

    Weinig van bekend nog, laatst aantal filmpjes van de Gamescom.

    Ben nu met my career lekker bezig, net player of the week en had laatst 50 pt :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ik wacht op 15. Speel je PS4?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [yt]r_cRqUP9jiU[/yt]

    Dit jaar footie jaar, dus volgend jaar weer.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Ik speel het nog soms.
    NBA 2k15 ga ik ook meteen weer halen. (neem aan dat Live nog niet kan aanhaken)

    Ik speel PS4.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Speel 'em op de 360. Ben nu bijna bij de play-offs, 3pt shot is 89 :D Ik had toen ik 86 had een legend training camp gedaan met Larry Bird voor 400 sp, dikke attribute upgrades ineens. Verder is m'n guy nu 80 overall, en scoort 30 ppg, 3 rbg, 3 asg, 1 stl, 1 blk, fg% 495. Shooting guard bij de Bulls.
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    MVP in m'n rookie season! 84 overall nu, m'n player. Play-offs here we go!
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2014

Deel Deze Pagina