1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed Rivals

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben ook eerst alleen racer. Ik wil om 1 of andere neurotische reden eerst die campaign uitspelen. De mp met onbekende spelers vind ik echt nutteloos. Kunnen er ergens races georganiseerd worden oid? Meestal heb ik helemaal geen tijd om naar de map te gaan.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, kan volgens mij niet. Je kunt wel een evenement starten als er 1 of meerdere spelers 'in de buurt' zijn. Dan moet je mazzel hebben dat ze mee willen doen. Zo heb ik het begrepen.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben ook met de campaign bezig, maar dat kan toch ook in de mp ? Loopt naadloos in elkaar over. Soms wel hinderlijk dat je in de weg wordt gezeten door iemand als je een strakke tijd wilt neerzetten, maar soms wordt je juist ook geholpen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nope. Je kan niet zelf een race organiseren en daar mensen voor uitnodigen. Alleen de races op de map zijn te spelen en dan moet je maar geluk hebben dat alle spelers het juiste niveau hebben om de race te kunnen spelen.

    Ik vind het bizar hoe slecht de mp is uitgewerkt. Ik wil naast een seamless sp/mp ook gewoon een lobby kunnen joinen en dan met een race beginnen. Je zal nu nooit een lobby treffen waar je met 8 man een race gaat doen.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Met 8 vrienden afspreken, fasttravelen naar zelfde event en starten?:+ Maar op een beetje eenvoudige manier is het niet te doen nee. Ze hadden inderdaad gewoon een extra tab moeten toevoegen met gametypes. Multiplayer is te beperkt nu.
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Net begonnen. Ik vind de besturing beetje floaty. Zal ook wel komen doordat ik hiervoor Forza gespeeld heb. Wordt dat minder naarmate je betere auto's unlocked?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je fast travelen naar een event? :+

    @DiaL: verschilt behoorlijk per auto. Ik kon met de 1e auto (Porsche) ook vrij lastig driften. Dat werd met latere auto's een stuk gemakkelijker.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uh, ja. Races, time trials etc. Kun je selecteren vanaf de map en er naartoe fast travelen.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen vanuit een hide-out toch?
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Correct!
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zit er nu ook een free ride mode in? Of ben je als racer constant de sjaak als je aan het cruisen bent?
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Free riden zit er helaas niet in. Je moet constant op je hoeden zijn, want voor je het weet komt de politie achter je aan.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het met de multiplayer, wordt die nog volop gespeeld (op de x1)?
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is een automatisch systeem. Zodra je Rivals gaat spelen kom je automatisch in een server terecht met online gamers in de openworld.
    Spelen nog genoeg gamers online.
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanks, ik heb altijd met nfs games zoals hot pursuit dat hij haast geen games kon vinden een paar maanden na de release.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook save problemen? Ik ben nu voor de 3e keer paar levels teruggezet
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee, geen last van. Maar ik heb wel de PS4 versie.
     
  18. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ook op de xbox360 versie geen last van.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Eindelijk een goede NFS \o/\o/\o/

    na het teleurstellende Most wanted (burnout kloon), finaly een heerlijke open wereld racer, zoals ik een nfs verwacht _O_*)

    Vind het een soort hot pursuit maar dan eigenlijk nog stukken verbetert.O-)



    (speel wel op ps4,... maar aangezien er daar geen topic over rivals is, moest ik het hier kwijt)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  20. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Van level 56 terug naar 24 :mad: Ik denk dat je verbonden MOET zijn met NFS Network om te saven.
     

Deel Deze Pagina