Game met lange single player mogelijkheid

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cra5hKrE8OR, 21 jul 2003.

  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    MM ik zou fable halen die had volgens mij iets van 40 uur gameplay en het lijkt me ook wel mooi om te kunnen beslissen hoe je eruit ziet enzo maar je moet er wel even op wachten nog.
     
  2. Cra5hKrE8OR

    Cra5hKrE8OR disconnected...

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, er zijn wel meer spellen die nog moeten uitkomen die me wel aanspreken, zit zelf nog een beetje te kijken over hoe en wat, maar heb nu wel een redelijk idee welke games een lange single player optie hebben, bedankt daarvoor.

    Verder heb ik zelf games als halo een aantal keer uitgespeeld en heb me voor de rest veel bezig gehouden met race games, rallisport challenge heb ik op normal uitgespeeld, PGR heb ik ook helemaal uitgespeeld (op twee gold medals na dan...) en ook sega GT heb ik helemaal gehad.

    Amped heb ik wel gespeeld, maar vond ik zelf niet echt zo'n succes. Ook heb ik nog wel een aantal andere games liggen die ik stukken minder als deze games heb gespeeld.

    Ik zit nu nog te twijfelen of ik misschien MM3 moet gaan halen, maar de single player functionaliteit lijkt me erg kort en zolang ik geen sneller internet heb ga ik zeker geen xbox live aanschaffen en dan lijkt het spelen van die game me dus ook een stuk minder.
     
  3. XbOx RuLeZzZ

    XbOx RuLeZzZ counter-strike

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon morrowind, dat is gewoon een goede game, en een zeer lange singleplayer, alleen jammer van die lange laadtijden.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Starwars Knights Of the Old Republic komt rond eind september.
    Het heeft lange singleplayer en het is zoiets als Morrowind maar dan met alle Starwars dingen, Starwars sfeertje en de sound is volgens velen ongelooflijk goed. Als je Starwars fan bent must-have. Anders ook :9
     
  5. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik september ook voor die starwars game gaat. Hij krijg bij ign al een 9,5 dus slecht zal hij niet zijn.
    Maar ik heb helemaal niet zo op die game gelet, want ik dacht dat het een mmorpg zou worden. Maar toen hoorde ik dat het gewoon een offline rpg single player wordt. :D Dus die ga ik zeker kopen.
     
  6. Faeresedura

    Faeresedura Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    De MMORPG heet Star Wars: Galaxies, en die komt ook eerdaags uit.

    Waar ik single play heel veel van geniet zijn Deathrow en Marvel vs. Capcom, blijft altijd lachen om ff head to head met de comp te gaan of nét even dat ene dingetje te unlocken.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    ik neem aan dat je op de xbox bedoelt...
    Star wars galaxies is ON HOLD. oftewel gecanceled :mad:

    En de RPG heet Star Wars: Knight of the old republic en komt in september pas uit..
     
  8. Faeresedura

    Faeresedura Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk de pc versie :eek:.
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Splinter cell, heeft een hele hoge replay waarde, sneaken blijft lachen. Shenmue 2 doe je ook behoorlijk lang over. En natuurlijk morrowind.... zucht....
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    You're kidding me. Na een halve week lag hij al in me kast en hij is er sinds dien nooit meer uitgekomen. De grootste miskoop van me leven!

    Ik zou voor Shenmue gaan. Daar ben je wel een tijd zoet mee. :)
     
  11. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is misschien al wat oud maar als voetbal-managen je ding is kan je met Championship Manager ook een tijd bezig zijn.
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik weet niet of deze al genoemd is, maar Morrowind ben je echt ages mee bezig... fijne game met goede replay value.
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Zet dat er dan plz volgende keer, dat voorkomt misverstanden:+ :{
     
  14. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Tja, ik heb nou al die missies al behoorlijk vaak gespeeld, dus dat is denk ik persoonlijk... ofzo
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    als je ook maar een beetje van basketball houd moet je nba 2k3 kopen
    er zit een heel uitgebreide franchise mode in (spelers kopen, traden, draften, coaching etc)
    naast gewoon b'ball, kan je ook street spelen (1 on 1, 2 on 2 etc)
    "alle" spelers van het afgelopen seizoen zitten erin en de beste spelers uit de jaren '60, '70, '80, '90

    de game is gewoon fokking uitgebreid, super speelbaar
    en de AI is waanzinnig
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  16. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja Splinter Cell is denk ik een hele persoonlijke game. Je moet er van houden of niet. Ik vondt hem alleen helemaal niet zo moeilijk.
    En ik vindt hem het beste sneak game die er tot nu bestaat.
    Het zou namelijk allemaal echt kunnen gebeuren.

    Ik vraag me alleen we af wat ubisoft gaat veranderen in die online game. Want ze willen natuurlijk wel zoveel mogelijk geld blijven verdienen. Dus ik vraag me af of de game meer arcade wordt, of dat ze trouw blijven aan de Splinter Cell fans.
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    pokemon heeft ook een lange single play8) :+
     
  18. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Pokemon op de xbox? Zie je ze vliegen Elite?
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de gameplay verbeterd met bv nba live 2002?? Want 1vs1 daar is echt stom. Ook de matchen zijn niet echt cool. Gewoon spurten en af en toe een pick & roll om vrij te komen...
     
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    nba live is een ander spel als de serie van sega!
     

Deel Deze Pagina