1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij loopt die ook vast, maar alleen als ik ingelogd ben op xbox live, hij loopt vast in de intro. Heb alles geprobeerd en net ook Rockstar gevraagd. Probeer nog 1 keer de update te verwijderen en opnieuw te installeren, kijken of dat helpt.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijft mooi de aandacht aan detail van deze dev he :)

    [yt]MmIgFtLa00Y[/yt]


    Zelf heb ik dat nog niet gezien, dat een agent een andere gewonde agent wegsleept.
     
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha genoeg detail totdat je erachter komt wat er echt mist, knipperlicht..hoevaak ik langs een auto reed en precies op dat moment besliste tegen me aan te knallen waardoor ik uit balans raakte en crashte.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Waren maar meer games met zoveel gevoel voor detail uitgewerkt...

    Kan uren doorbrengen in GTA V zonder ook maar iets nuttigs te doen.. Puur genieten van de speelwereld! _O_
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Jonge Bigkabuto, wat kom je nou elke x met dit soort lovende filmpjes, je hebt de game nog geeneens uitgespeeld. :p
     
  6. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje :thumbs:
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind dat gezeik over dat die PC versie er nog niet is zo triest. :lol:

    Ik begrijp hun frustratie, maar het is sinds GTA III ALTIJD zo geweest dat de PC versie een half jaar tot een jaar na de console versie komt. Dus het was vrijwel zeker dat ze dat bij deze GTA ook gingen doen. Ook dat hele gedoe met die petitie, come on.

    Tevens zijn er wel meer games exclusief voor de console.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat ie gewoon maar voor PS4 komt. Samen met pc-versie. Why not!

    From the iFii 9000
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom krijgen we hier geen antwoord op? :+
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zeg ook niet dat het niet hoeft, maar mensen doen alsof ze het niet verwacht hadden.

    PC versie komt sowieso, alleen later. PS4 versie, not sure. De game zou oorspronkelijk in april worden gereleased en games uit die periode worden nauwelijks geport naar de nieuwe consoles. Persoonlijk denk ik dat Rockstar liever doorgaat met DLC en de volgende game.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Elke keer? Zoveel kom ik niet meer in deze thread. :)

    Ik heb de game nog lang niet uitgespeeld, maar dat is niets nieuws voor mij. Ik speelde GTA IV en RDR ook pas uit lang nadat hij was uitgekomen. Volgens mij was het voor alle 3D GTA's zo voor mij.

    Heb de game tijdens release en na release flink gespeeld en toen met wat andere games begonnen en daar ging mijn aandacht de afgelopen weken meer naar toe. Ik haalde een Wii U voor een mooi bedrag en al gauw speelde ik Zelda WW non-stop. Zo gaan die dingen altijd bij mij. :D
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Je zou toch verwachten dat je na zoveel hypen iig de game uitspeelt. ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat mij in de eerste instantie niet om het uitspelen. Zoals iemand eerder hier al zei...gewoon rondrijden en eigenlijk niets doen, dat heb ik vooral veel in het begin gedaan. Al gauw kwam GTA Online en toen raakte ik de singleplayer nog amper aan. Extreem geweldig vond ik het echter niet online en toen ben ik andere games gaan uitspelen. Uitspelen van GTA V komt wel, geen haast mee. :)
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    En wat doe je dan, na een paar uur heb je het toch gezien? Wat is de laatste missie die je hebt gespeeld?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet ik effe niet meer uit mijn hoofd. Wel weet ik dat ik Trevor als speelbaar personage had. Ik ben echter overnieuw gegaan toen mijn plasma televisie het begaf en ik besloot terug te gaan naar het gebruiken van een beamer. Ik wilde die shit opnieuw meemaken op het grote scherm, zeg maar :D
     
  17. Captain.Slow

    Captain.Slow Ride Or Die

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox 360 120GB sinds 11-01-2014 en heb direct GTA V erbij gehaald man man man wat een spel, speelt super lekker en alles voelt gewoon goed aan heb hem in 5 dagen uitgespeeld. Ohja mensen ik ben nieuw hier dus als je wat wil weten vraag maar gerust.

    Cya
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
  19. Captain.Slow

    Captain.Slow Ride Or Die

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben lately weer lekker bezig met de story...twee aparte dingen meegemaakt:

    Zo'n soort van random event in het gebied van Franklin's huis...twee dudes houden een winkelier onder schot.
    eentje van die dudes is Packie
    . Nadat ik de cops had afgeschud moest ik ze naar een plek brengen. Eenmaal daar stappen ze uit ''I've had enough of you motherfucker'' en ze schieten me dood. Iemand anders deze...AI bug al eens gehad?

    En net in het gebied van die cult waar je sommige mensen heen kunt brengen...zag ik twee politiewagens op een berg staan en allemaal agentjes eromheen en een andere dude had een bruine jas aan. Ineens een mountain lion die hen probeert aan te vallen, maar het beest werd omgelegd en toen schoten ze ook ineens die dude dood met dat bruine jack aan. Hij had een pasje van IAA om. Hoort die niet gewoon bij hen? 8)
     

Deel Deze Pagina