Klopt, zal het zelf ook niet hebben bij een vervolg op Lost Oddysey maar het zal met name gebeuren bij vervolgen van oude games. Het kan gelukkig ook goed, kijk maar eens naar Fallout 3, maar helaas is de kans aanzienlijk dat de game of te lineair dan wel achterhaald is voor heden ten dage of de game te ver weg staat van het origineel waardoor men het niet meer / minder waardeert.
Vervolg op crash bandicoot en dan met gameplay zoals ps 1. Vervolg op Jak and Daxter Vervolg op Breath of Fire Vervolg of nieuwe game in de serie van Chrono Trigger/Crono Cross Vervolg op Kameo Vervolg op Unreal Tournament Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Mirror's Edge, Heavy Rain, COD 1/2/3 (grote maps, voertuigen, geen bullshit), Unreal Tournament.. en zo nog een hele hoop waar ik even niet op kan komen.
Voertuigen in CoD vond ik niet zo'n succes. Liever niet dan. Op zich een nieuwe CS achtige game waarbij je per ronde betere wapens kunt kopen spreekt me ook wel aan. Shadowrun was hier een goed voorbeeld van. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Die komt toch niet. Het is Microsoft weet je, schieten en racen Ze bezitten nota bene de licenties van Banjo Kazooie en Conker en daar doen ze helemaal niets mee.
Sherlock Holmes Gemaakt door Quantic Dreams. Do it! En mocht dat nooit komen, dan zo'n episodic game van Telltale. Oh, dit is niet 'droom game' topic. Pffffffffffff
Het is vloeken omdat het in mijn ogen toch wel een perfecte game was maar stiekem zou ik toch wel The Last of Us 2 willen.
Lufia II: Rise of the Sinistrals. En nee, dan bedoel ik niet dat slappe aftreksel van een Estpolis op de DS. Gewoon een fijne turn-based JRPG. Maarja... zoals Lufia zal die er nooit meer komen helaas.
Lufia 2 of oftewel gewoon Lufia in Nederland. Mijn eerste JRPG. Wat een fantastische game was dat zeg. Heel vaak uitgespeeld. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk