1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Draconixs

    Draconixs New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Die het spelen op de Xbox One add my zoek meer vrienden erop :)

    GT : Geodrake
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dead Rising 3 is goed speel baar, maar je merkt dat de frame-rate wat gaat inkakken als je bij veel zombies gaat slachten. Ik bedoel bij veel zombies stuk of 10.000?

    Tot nu toe zijn de performance iets verbeterd en je ziet het wel als je op een Moter + vuur rijd door zombies. Voorheen had je frame-drops, nu bijna niet meer.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik merk ook wel verschil. Na de update gaat het allemaal een stuk vloeiender.




    Vermoed dat de meeste het wel spelen op de X1. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  4. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje

    Als je het spel hebt uitgespeeld kan je dan met hetzelfde karakter een nieuwe game starten? Want ik merk dat ik toch een hoop oversla
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat weet ik niet. Wat je wel kan doen is alle chapters weer herladen om side-missies en collecties die je vergeten bent te halen.
     
  6. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok ik heb even chapterselect gedaan en dan heb jeje levelcap nog en het aantal doden.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is het doel van Dead Rising: Levelen en het spel uitspelen in meerdere playthroughs. In Dead Rising 1 en 2 was het een pain in the ass om succesvol te zijn (lees: alle sidemissions, survivors, etc.) als je te laag level was. Vandaar dat je in die games vaak echt meerdere playthroughs moest doen om het spel daadwerkelijk uit te spelen. Dead Rising 3 is in mijn ogen easy mode :+.

    Alles blijft behouden bij een restart, alleen de survivors worden gereset.
     
  8. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de uitleg heb nooit dead rising gespeeld maar aan gebrek van spellen heb ik deze maar gekocht, moet eerlijk zeggen zeer vermakelijke game tot nu toe.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Game heeft overigens verschillende eindes.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, ik vermaak me ook prima met Dead Rising 3. Ondanks dat hij een stuk makkelijker is dan de vorige delen, kun je er nog zat uren insteken :+. Eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig naar de verschillende eindes, en die ga ik niet op Youtube kijken, nee die gaan we zelf vrijspelen!
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vanavond een paar uurtjes de game gespeeld, vind het erg lekker spelen.
    Opvalt is het grote arsenaal aan wapens wat er in de wereld te pakken is, en dan is er ook het combineren.

    Naast AC is dit toch wel de Next-gen titel voor mij.

    Eerst even in mijn remy uitspelen,uitvogelen hoe alles werkt en daarna iemand zin in co-op? ik beloof dat ik niet begin over de PS4:+
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet nog wat enkele achievements. Zeg maar wanneer je tijd hebt voor co-op?
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is goed! laat het je zeker weten!.

    Overigen voelt de hoeveelheid zombies echt groots aan, de combinaties van wapens zijn ook erg groot.
    Een minpuntje is dat de game toch wel iets serieuzer kon in mijn ogen.

    Maar ik vermaak me er prima mee.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dead rising hoort juist niet serieus. Spel is echt bedoeld om zombies af te maken met de meest debiele dingen.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat begrijp ik, dat is ook bij de vorige delen zo, daarom kan ik het nog wel een minpuntje vinden.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat vind ik dan wel een apart minpuntje, vooral als je zelf al weet dat het hoort bij de serie :p

    Kan je denk ik beter Dying Light in de gaten houden, mocht dat wat worden ;)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een beetje hetzelfde met Dead Rising, ik vind bijna alles goed gedaan aan die serie maar soms is de toon net wat TE overdreven voor me

    Ik zal niet zeggen dat het extreem droge en serieuze toontje van State of Decay perse beter is maar het ligt mij wel meer

    maar dat is een kwestie van smaak

    heeft die enorme patch van laatst de performance nu ook verbeterd? Hebben jullie daar uberhaupt klachten over?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb DR3 niet gespeeld, maar ik kan wel veel meer klachten bedenken over de game. Ik vond juist dat de humor de game nog overeind hield. Met een serieuze toon had ik geen enkele behoefte aan een verder erg matige game.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Iets serieuzer is voor mij dan een pluspunt;)

    Dying Light is absoluut een game die ik in de gaten houdt absoluut!
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, de performance zal iets beter zijn dan het voor de tijd was. De enige klacht die ik zou kunnen hebben is dat diezelfde performance nog niet helemaal top is. Ik persoonlijk erger me er niet aan, maar het kan altijd beter.

    Er lopen honderden zo niet, duizenden zombies over straat. De zombies respawnen constant, als jij even de hoek omloopt en terugloopt staan ze er weer. Eigenlijk niet gek dat een spel soms wat frame drops heeft, helemaal als iemand met een split shot/jazz hands binnen 3 seconden die zelfde straat overhoop schiet (niet overdreven, die wapens zijn echt bruut :+).

    Ik ben bezig met mijn laatste achievement, daarvoor moet ik in totaal iets van 340000 (+-) zombies afslachten, daarvan moet ik er nog +- 60000. Ja, het spel heeft het er lastig mee als ik de straten leegveeg, maar het is prima speelbaar.


    Wat de serieusheid betreft, ik als dead rising pro (dat durf ik te zeggen :+ ), vind het prima zo. Flauwe humor, overdreven psycho's, en over de top wapens. Ik hou er wel van :+. Maar dat zal inderdaad met smaak te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2014

Deel Deze Pagina