1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Forzamotorsport.net heeft een nieuw forum. Alle topics zijn opgeschoond. Ik heb in het "FORZA MOTORSPORT 5 GAME FEATURES WISH LIST" een lijstje geplaatst met dingen die we missen. Als er genoeg mensen wat posten over de missende features kunnen we heel (heeeeeeeel) misschien hopen op een update.

    Wat ik postte:

     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Distance meter working zou wel heel leuk zijn. Ben altijd al benieuwd hoeveel KM's ik met die auto's rij.
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Het gaat om de afstands aanduiding tussen je voor en achterligger. ;)


    Sent from Praag driving A McLaren.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nadat ik eind november de LCE bij game.co.uk heb besteld, heb ik hem vandaag (nadat ze een 2e exemplaar hadden verzonden omdat de eerste 'kwijt geraakt was') binnen gekregen. Zo blij als iets, want hier wacht ik al sinds de release op. Maar 1x game.co.uk en nooooooit meer, kutbedrijf dat het is.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kon je hem niet bij Zavvi of iets dergelijks krijgen? :confused:
     
  6. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had m daar ook besteld (eind december) en kreeg m vorige week pas binnen, ben inderdaad ook niet van plan daar nog een keer te bestellen
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dan heb ik toch geluk gehad met mijn 2 weken, en dat terwijl onze games tegelijk verzonden zijn.

    Beetje jammer dat de LCE Exclusief voor Game.co.uk was, had liever gezien dat Amazon.co.uk de rechten had. Ondanks dat ik mijn bestellingen netjes op tijd (nou ja, netjes op tijd... Zelfde levertijd als een Zavvi) en alles goed in orde was, zag ik er ook tegenop op bij Game.co.uk te bestellen. Hopelijk komt de One een beetje snel uit in NL, dan zijn we ook van dat gezeik af :+


    Zie de tekst hierboven, hij was exclusief voor Game.co.uk. Natuurlijk je kon hem ook bij Duitse sites bestellen, of uit Spanje, maar als ik een LCE koop wil ik daar fatsoenlijk leesbare teksten op hebben (Engels of Nederlands).
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappig, had opeens dit in m'n inbox:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja die kreeg ik ook vandaag. :)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jep ik ook :D lekker :)
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Me2 alleen nog niet kunnen checken...


    Sent from Praag driving A McLaren.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mensen die me willen toevoegen: AntraXxX NL
    Ben momenteel bezig met de SP, maar is wel leuk om wat meer mensen in mijn lijst te hebben voor Rival tijden etc te vergelijken.
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    En nog leuker is het om het in een competitie vorm te doen :D!

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172313
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Stoort het jullie dat er zo weinig auto's zijn? Of is de game op andere vlakken zo vet. En komen er nog beetje leuke uitbreidingspakketten aan?
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind het leuk als er veel auto's in een game zitten, maar uiteindelijk rij ik vaak maar 1 meer in de meeste auto's, en vervolgens doe ik er niks meer mee. Vaak heb je een 'beste' auto per klasse, en daar doe je races mee.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja voor races wel, maar als je custom cups doet hier op t forum of gewoon lekker wil hot lappen of carreer rijdt vind ik een ruime keuze toch wel het belangrijkst aan een racegame, vooral ook dat het niet alleen raceauto's zijn maar ook wegauto's. Maar goed, next-gen is er geen concurrentie, dus veel andere keuze is er ook niet :D
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ach ja 200+ auto's is ook wel genoeg keuze voor competitie's. Er missen een aantal leuke, maar er zit genoeg leuk spul in. Missende circuits vind ik zelf vervelender.
     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    idd 200 auto's is in mijn ogen zat veel, zoals hier word gezegd , je hebt meestal je favoriete auto, en zolang hij snel genoeg is blijf ik ook bij deze auto, je weet dan ook perfect hoe de auto reageert en hoe hij remt enzo....
    het is denk ik onmogelijk om 200+ auto's volledig te kennen!

    ik vind forza een mega game, maar ik stoor me er toch aan dat er weinig banen zijn in de SP als je een paar uur na elkaar speelt heb je wel 10 keer dezelfde baan gezien, vind ik een - punt!

    ik stoor me ook rot aan het online gedeelte! er worden groepjes gemaakt om je in de eerste bocht van de baan te knallen, daar kan ik me serieuze dik in maken, in de online gaat het er niet meer over hoe snel je kunt racen, wel van hoe ontwijk ik andere, ik snap wel een duwke moet kunnen, maar als je constant van de baan word geramd is de lol er voor mijn af! ik ben 1of 2 keer online geweest, gelukkig geeft forza een geweldig off-line gedeelte
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Public online is vreselijk inderdaad, heb in Forza al jaren geen online meer gespeeld, op wat drift potjes na. Racen met vrienden, of nog beter in competities is nu het enige wat ik doe, je weet gewoon dat je dan op een normale manier rondjes kan rijden.
     

Deel Deze Pagina