1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan krijg jij RvP toch nooit op 9 chemistry?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om eerlijk te zijn: je doel om Robben, Van Persie en Reus te halen is erg lastig als je pas 69.000 coins hebt. Dat kost je nog zo'n 400.000 coins extra. Dan moet je óf een tijd lang erg actief gaan traden, daar tijd voor hebben én daar erg goed in zijn.. óf coins kopen.. óf zo'n 800 wedstrijden spelen.

    Ik zou gaan voor Reus, aangezien je al een Bundesliga team hebt. Ga je voor Van Persie, moet je een deel van je team omgooien om hem op 10 chem te krijgen.

    Mijn team is dit atm:
    [​IMG]

    Reus is echt briljant. Alaba (heerlijk aan de bal als ie opkomt), Boateng (beer), Diego (hele fijne dribbelaar) en Gustavo (zeer compleet voor CDM) kan ik ook zeker aanraden. Aubameyang is gewoon puur snelheid. Ik wissel hem vaak voor Mandzukic. Ik zit alleen nog te twijfelen naar een ander team met Robben. Dan denk ik aan een team met Robben, want ik vind Pedro matig. Alleen heb ik daar geen geld voor, of moet ik Neymar vervangen door bijvoorbeel de Aguëro.
     
  3. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke, dankje Siemenn! Dan ga ik eerst voor Reus. Die LM is een van de zwakkere posities op dit moment bij mij. De spitsen scoren opzich wel.

    Robben was ook een lange termijn-doel, ga er verder geen echt geld instoppen. Traden doe ik ook niet (op een paar koopjes na die die ik met 2000 winst heb doorverkocht).

    Boateng heb ik al, Diego is een wisselspeler, met hem kan ik niet zo goed overweg.

    Ga ik gewoon weer langzaam aan verder op weg naar een voor mij fijne combinatie! \o/
     
  4. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemen
    Hoe bevalt jou sergio ramos?
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoe kan het dat jou team slechts een rating van 80 heeft?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Beste centrale verdediger van het spel.

    Zo'n beetje de laagste rated spelers op de bank. Daardoor kan je je team een lagere rating laten krijgen en daarmee 4.5* ipv 5*. Veel theorieën dat je team dan beter speelt. Ik geloof dat het allemaal tussen de oren zit. Maar toch doe ik het ook gewoon, voor de zekerheid :+.
     
  7. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    geen last van zijn high-med workrates en zijn lengte?
    en welke cb is het beste ernaast te zetten of maakt dat niet uit? (vidic/chiellini/boateng, enz..)
     
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel vannacht een seizoen, het gaat echt heerlijk. Maar de 5de wedstrijd sta ik 3-0 vvoor en in de 90ste minuut ineens freeze en vlieg ik uit fut, vervolgens moet ik de laatste wedstrijd winnen voor promotie en je raadt het, weer zelfde geval.
    Ik sta 2-0 voor, vlieg ik er weer uit waardoor ik dus niet promoveer.
    Ik bleef wel gewoon op live en ook gewoon in de party waar ik in zat.

    Ik vlieg er normaaal nooit uit en heb een snelle, stabiele internet verbinding.

    What the hell happend :'-(

    Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
     
  9. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit had ik vd week ook. Ik scoor de 4-1 in de 83e minuut en de verbinding wordt verbroken. Dag promotie...
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weekje terug ook FIFA14 gekocht en begonnen aan FUT. Zat nu te denken aan het werken naar dit team:

    Reus---Diego Costa---Alexis
    ----------Koke------------
    Gundogan-----------Vidal
    ----------Pirlo------------
    Puyol---Chiellini----Piqué
    ---------Valdes---------

    Iemand opmerkingen? Wil eigenlijk nu eerst gaan sparen voor Costa en dan de rest.

    Dat standaardteam speelde als een draak dus heb met de eerste centjes maar meteen een Spaans getint teampje in elkaar geknutseld. Speelt een stuk beter al.
    [​IMG]
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Een verdediger met M/M of M/H in ieder geval. Welke maakt niet uit, ligt aan het team dat je maakt. Chiellini is top, Boateng en Vidic ook. (S)IF Benatia ook. Kompany ook.

    Prima team, maar ik zou geen 3-4-3 spelen. Dat is een hele kwetsbare opstelling en al zeker met een CDM die matig verdedigt (Pirlo), een LCV die enorm traag en klein is (Puyol) en een RCV die meer mee op komt dan verdedigt (Piqué: H/M).

    Daarnaast is het meteen best veel geld als je nu pas 1.7k hebt. Ik zou overigens niet voor Diego Costa gaan als eerste. Zo enorm fijn is hij niet in deze FIFA, wint amper kopduels.

    Dan kan je beter eerst voor zo'n team gaan:
    [​IMG]

    Aangezien de markt zo verneukt is, kan je al voor 15k (of minder) al bovenstaand team krijgen, wat meer dan prima is.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar ik wil een team met toffe spelers.:'-( Pepe is walgelijk (letterlijk mijn meest gehate speler, samen met Marcelo), Khedira is een aap, Pedro is zo'n beetje mijn minst favoriete Barça speler (en je geeft zelf aan hem matig te vinden) en met de rest heb ik ook weinig. Nouja, Villa is wel tof en Carvajal als back zou ik ook prima vinden.

    Wat nou als ik Piqué, Puyol en Valdes vervang door Courtois, Miranda en Godín en Diego Costa (met pijn in m'n hart :+) en Koke vervang met wat Bayern Duitsers (of zijn die ook heel prijzig?). Ik moet het nog wat meer spelen en vooral de transfermarkt op gaan om wat meer een idee te krijgen over de prijzen.

    Dan zit ik overigens nog steeds met die 3-4-3. Ik wil Vidal en Alexis er gewoon graag in hebben waardoor ik daarop uitkwam. Gundogan en Reus ook. Maar misschien dat ik gewoon nog verder moet knutselen op basis van die spelers.

    Kun je trouwens in dat Futhead gewoon een beetje experimenteren om te zien of een opstelling past? Zou tof zijn.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, op futhead kan je gewoon teams maken en kijken hoe duur spelers zijn. En kijken of het lukt qua chemistry.

    Punt is dat Reus al meteen 70k kost, Gundogan 16k, Vidal 6k, etc. Dat zijn flinke prijzen als je nog geen 2k hebt op je bank. ;)

    Het team dat ik gaf als voorbeeld was gewoon een.. voorbeeld. Dus je kan gewoon zelf wat verzinnen op FutHead. 3-4-3 raad ik gewoon af omdat je dan compleet weggespeeld gaat worden tegen spelers van minimaal middelmatig niveau.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Fair enough. Ga wel een beetje pielen dan op Futhead.
     
  15. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  16. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    ik word er gek van als je spel begint en hun hebben de aftrap dan tikken ze de bal terug naar achter.
    spelen ze lange bal naar voren 9 van de 10 x staan ze dan meteen voor de keeper
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    met je rechter stick je cb's selecteren en meteen naar achter lopen, dan kan je de bal altijd wegkoppen:thumbs:
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja klopt, echt triest.
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iedereen probeert het, maar ik heb na de eerste keer nooit meer een goal tegen gekregen. Enorm makkelijk te verdedigen door gewoon je CB de selecteren en naar achter te lopen. Andere manier is direct bij de aftrap even op ultra-defensief te spelen. Buitenspelval kan ook. Als ze 9 van de 10 keer voor de keeper komen, moet je wel probéren om ze tegen te houden :+.
     

Deel Deze Pagina