[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Hij geeft dit aan: awc.dll load failed.

Totaal geen zin om de boel weer te restarten en de DLC opnieuw te installeren, heb al even gegoogled naar een oplossing maar die is er ook niet echt :+

2. Mishima

Mishima New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de Citadel DLC 50% goedkoper is geworden.

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Kasumi DLC ook nog maar even gekocht. Nu heb ik volgens mij alle belangrijke DLC gekocht :)

Oh wacht, dit is deel 3 :+

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, /care.

Kasumi was een goede DLC imo; leuk karakter ook...geile stem.:9

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Inderdaad! Leuke missie, alleen het einde was me net iets te veel schieten :+

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je de rest van de missie niet hoven doen dus vond dat niet zo erg.

7. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad! Wilde die al heel lang 's halen. Wel raar dat het geen Deal of the week is ofzo. Omega is nog wel volle prijs

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Op naar deel 3, iedereen heeft het overleefd maar nu is die Hanar diplomat quest gebugged :mad:

Fixed.

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  9. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Mass Effect blijft een geweldige game reeks, ik speel zelf de Xbox 360 versie.
    Deel één reeds zeven keer uitgespeeld met verschillende characters vier manlijk en drie vrouwelijk. Zo ver ik weet heb ik nu alle variaties in deel één die je maar kan hebben.

Nu alle met al alle characters door deel twee en drie heen brengen.
    Moet goed noteren bij wie ik welke optie neem, toch een gehele puzzel als je het zo bekijkt ook al heeft het geen zin, voor de eindes van deeltje 3.

Maar het gaat mij er meer om zo veel mogelijk alle dialogen en opties te door gronden. Deze reeks is echt een reeks die al zijn geld dubbel en dik waard is.
    Jammer dat hun uitgever gewoon crap is (EA) maar de ontwikkelaar (Bioware) kan er toch wel wat van.

Een nieuwe game met een mix van Jade Empire, KotOR en Mass Effect zou een leuk idee zijn.

Maar goed met Mass Effect ben ik nog lang niet klaar, echter zit ik nu met een dilemma te veel games te weinig tijd,.... aaarrrggggg.

Chop!!

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik heb nu het grootste gedeelte van ME3 nu weer klaar met mijn male Shep, ben nu bij de Citadel DLC aangekomen, Leviathan en Omega net afgerond.

Ik vind Leviathan eigenlijk wel jammer, hij is heel vermakelijk maar ik had liever gezien dat de Reapers wat mysterieus waren gebleven, nu is het allemaal verklaard en is er weinig spannends meer aan :+

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je het zo doet is het idd een gepuzzel!

Waarom niet gewoon per character de trilogie doorspelen?

En ja, het is en blijft een geniale game-serie._O_
    Het einde had beter gekund, maar alles wat ervoor zit is zo fucking goed, dat ik me daaraan niet stoor, en de games met alle plezier blijf spelen.:cool:

(ja, ook op de 360; PS3 versies zijn kut...grootste reden voor mij om de 360 niet te verkopen)

12. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik heb me dat ook al eens afgevraagd waarom niet.
    Ach ja zolang ik maar weer nieuwe dialogen tegen kom vind ik het goed.

Ik hoop echt dat ze bij de nieuwe niet de hele franchise overhoop gaan halen.
    Een ander character ok, maar de magie van deze wereld is goed.

Mogelijk iets meer vrijheid in de omgevingen.
    Ik vond deel 1 de meeste vrijheid hebben, het van uit je schip naar buiten lopen in de docks had zo veel meer dan the loading screens in deel 2 en 3. Het voelde gewoon ook groter aan ondanks dat er een hoop Ctrl+C Crtl+V werk in zat verwerkt.

Had het zeker zijn charmes, 2 en 3 waar meer action-based zeker niet slecht maar wel beperkter in de vrijheid. Des ondanks blijven ze geweldig.

Chop!!

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind het helemaal niet zo jammer. Het is juist goed dat er nu een verklaring is. Dat is altijd beter dan dat klote kind. :+

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mass Effect MMO.

Ja of nee?

Anderhalf jaar geleden zou ik zeggen nee, maar damn, het zou een leuke manier zijn om toch die geweldige karakters te blijven ontmoeten....en wellicht met een ietwat getweakt einde van de trilogie is de wereld gewoon groot genoeg om daar een van de beste MMOs ooit van te maken.

Reden voor deze gedachte is dat ik gewoon de characters mis, allemaal.....en dat een volgende ME er nooit aan zal kunnen toppen, ik wil meer ME met deze cast!! En op de MMO manier kan dat tot het oneindige!

Ik zou er zelfs een abo voor over hebben!

15. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Uiteindelijk zeg ik dan toch nee, MMO komt er altijd wel op neer dat je een betaalde versie zal krijgen of dat er micro transacties in het spel zitten.
    Keep it as it is, of maak een co-op versie er van waarbij je als mede speller bij andere kan joinen, hierdoor kom je net als in Fable andere dingen tegen omdat in jou game andere keuzes zijn gemaakt. Dat lijkt me eerder een optie.
    En de game mag meer vrijheid bevatten.
    Chop!!

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mogge leute,

Bijna klaar met de volgende playthrough.. Ik heb eigenlijk alleen de Citadel DLC naar binnen geharkt.. Mis ik nou nog veel aan andere DLC?

Heb nu bijna alles vol/maxed/saved weet ik het (alleen die readiness blijft nog steken op 50%) en verder valt er denk ik niet zoveel meer te doen :)

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ligt eraan hoe groot je een liefhebber bent van de serie of je iets mist aan de andere DLC...

Persoonlijk vind ik de ME DLC elke euro waard, maar ja tis mijn favoriete gameserie.:+

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    - From Ashes krijg je een nieuw squadmate erbij, een Prothean. Die zat bij mijn deluxe editie maar vond ik wel de moeite waard.
    - Leviathan geeft je een goede weergave over het ontstaan van de Reapers (al vond ik dit wel jammer, had liever gezien dat de Reapers wat mysterieus bleven)
    - Omega vond ik niet speciaal, wel vermakelijk maar niet echt de moeite waard

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Thanks guys

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De minste van Mass Effect 3, maar bij lange na niet de ergste van de serie. Meeste DLC van Mass Effect 2 was nog kutter. Die van Mass Effect I was ook niet echt van toegevoegde waarde, maar dat had die game ook niet nodig.

Deel Deze Pagina