Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vaak kun je ook op je TV per input je geluid instellen, misschien daar even kijken.

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben weer te bang om hem verticaal neer te zetten xD

Bang dat die omvalt of er iets met de CD gebeurt, toch misschien maar zo'n stand ding kopen.

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja ik heb ook die originele vertical stand voor ps4 gebruikt toen ik hem nog verticaal had staan.
    Maar ga hem na dit ervaren te hebben niet meer verticaal zetten :+

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook de originele vertical stand maar vond het 10x niets.
    De PS4 staat helemaal niet stevig vast want las ik hard tegen de console blaas dan zie de PS4 bewegen 8)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is die stand niet ook nog eens hartstikke duur? 8)

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    23 eu :) Heb je een halve Lara voor

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb er € 12,99 voor betaald.

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    NBA 2k14 maar alvast geregeld voor €20 via Marktplaats :)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooie prijs

10. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds gisteren avond ben ik blije eigenaar van een ps4 en man o man wat is dat apparat heerlijk. DS4 is inderdaad vele malen beter ten opzichte van DS3. PS store werkt soepel had het niet verwacht dat het zo soepel zou lopen. woensdag zat ik nog te twijfelen vanwege de vele filmpjes op YT en sommige artiekelen op het web, met nadruk op bricked ps4 en dat sommige heel veel lawaai maakte. Toch heb ik het gok gewaagd en geen spijt van.
    Zoals de meeste hier was voorheen 360 mijn main console en een ps3 had ik meer voor exlusives en zat te twijwelen of ps4 of xbone. Niet dat het xbone fake:) die komt nog later dit jaar of volgend jaar. Ik heb de killzone bundel gehaald met 2 pads en cam, playroom is tof voor de kids en stiekem ook voor mij.
    Ik moet wel zeggen dat ik wel versteld stond van Killzone qua graphics, super mooi en strak. EN jah minpunten zijn er niet veel, alleen dat het nu niet echt veel games zijn maar dat komt nog wel dus maak me daar geen zorgen om, en ten tweede dat download snelheid. Ik was van WTF 33 uur wachten voor DL van warframe dat is echt belachelijk maar dat kan ook aan de snelheid van internet liggen dat ik hier in polen momenteel heb.
    In ieder geval super blij met aankoop van PS4:)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal inderdaad wel aan je verbinding daar liggen, want de downloadsnelheid is juist een van de grootste pluspunten en verbeteringen sinds de PS3! :9

Verder veel plezier met dit mooie apparaatje. :D

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iemand anders problemen met geluid in de multiplayer van battlefield 4? hoor gewoon helemaal geen geluid de meeste potjes?...

En de playstation store werkt bij mij ook opeens niet meer? blauw scherm

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na altijd een xbox te hebben gehad begin ik nu voor het eerst zeer te twijfelen om over te stappen naar playstation. De reden dat ik altijd voor een xbox ging was met name de goede online-service plus de controller.
    Nou is een controller wel iets waar je aan kan wennen, en hoor ik veel negatieve dingen over de xbox one dat het allemaal nog niet soepel loopt en dat er nog veel updates nodig zijn voor verbetering. Ook zouden de graphics van de ps4 beter zijn, en dat vraag ik me wel af is dat echt aanzienlijk te merken??

14. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Damm, rubber van mijn left thumbstick is gescheurd.... Hopelijk wordt deze gratis vervangen...

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het schijnt van wel. Er zijn in sommige games grote verschillen. Maarrrr, als je zelf niet de mindere (of betere) versie hebt gespeeld denk ik niet dat het veel uitmaakt.
    Maar ja, de verschillen zijn er dus wel degelijk.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Online is de PS4 inderdaad gewoon sterk verbeterd.
    Kon natuurlijk ook bijna niet slechter, maar het gaat snel en soepel nu.

IMO moet je puur naar de (exclusive) games kijken en van daaruit je keuzes maken.
    Speel je alleen multiplatform games zoals Battlefield of Assassins Creed, dan wordt het wat moeilijker...

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Perfecte klantenservice bij Sony. Kan hem kostenloos opsturen met factuur erbij en dan wordt hij vervangen!

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb nu sinds een week dat de R2 op mijn controller een irritant piep geluid maakt, alsof 't stroef gaat, bij de L2 heb ik dit niet. Neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt?

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    je kunt gewoon voor de zekerheid maandag bellen naar Sony en dit aangeven, neem aan dat het geen probleem is.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Deel Deze Pagina