sinds gisteren avond ben ik blije eigenaar van een ps4 en man o man wat is dat apparat heerlijk. DS4 is inderdaad vele malen beter ten opzichte van DS3. PS store werkt soepel had het niet verwacht dat het zo soepel zou lopen. woensdag zat ik nog te twijfelen vanwege de vele filmpjes op YT en sommige artiekelen op het web, met nadruk op bricked ps4 en dat sommige heel veel lawaai maakte. Toch heb ik het gok gewaagd en geen spijt van.
Zoals de meeste hier was voorheen 360 mijn main console en een ps3 had ik meer voor exlusives en zat te twijwelen of ps4 of xbone. Niet dat het xbone fake
die komt nog later dit jaar of volgend jaar. Ik heb de killzone bundel gehaald met 2 pads en cam, playroom is tof voor de kids en stiekem ook voor mij.
Ik moet wel zeggen dat ik wel versteld stond van Killzone qua graphics, super mooi en strak. EN jah minpunten zijn er niet veel, alleen dat het nu niet echt veel games zijn maar dat komt nog wel dus maak me daar geen zorgen om, en ten tweede dat download snelheid.
Ik was van WTF 33 uur wachten voor DL van warframe dat is echt belachelijk maar dat kan ook aan de snelheid van internet liggen dat ik hier in polen momenteel heb.
In ieder geval super blij met aankoop van PS4
Klik om te vergroten...